Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-03-08, 09:09
  #1
Medlem
Här är tråden där ni kan skvallra om doldisar och välkända spelare i alla lag. Allt från Anders Svensson i Elfsborg till andremålvakten i Mjällby.
Citera
2010-03-08, 09:32
  #2
Avstängd
johangustavs avatar
gäller detta endast allsvenskan, jag har lite skvaller om superettan nämligen :P
Citera
2010-03-08, 11:00
  #3
Medlem
Det är bara att berätta
Citera
2010-03-08, 11:10
  #4
Medlem
AshCharks avatar
Pontus Wernbloom ser inte bara efterbliven ut, utan han är verkligen efterbliven!

Är medveten om att han inte spelar inte allsvenskan längre
Citera
2010-03-08, 11:21
  #5
Medlem
funerals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AshChark
Pontus Wernbloom ser inte bara efterbliven ut, utan han är verkligen efterbliven!

Är medveten om att han inte spelar inte allsvenskan längre
Jag trodde tråden handlade om skvaller......så tycker du det där är skvaller få du utveckla
Citera
2010-03-08, 13:09
  #6
Medlem
AshCharks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av funeral
Jag trodde tråden handlade om skvaller......så tycker du det där är skvaller få du utveckla

Var på en fest för något år sen, på den festen var det en liten brud som högt och tydligt påpeka flera gånger att hon va tillsammans med Pontus...

Att hon senare på samma fest beslöt sig för att suga av en annan snubbe inne på toan kanske är skvaller nog?

Sen har de väl inget att göra med Pontus efterblivenhet att göra men jag bidrar lite iaf
Citera
2011-10-02, 15:11
  #7
Medlem
Fick igår höra ett rykte som går i Skåne att Elfsborgs Jon Jönsson och Aalesunds Jonas Sandqvist har varit inne i varandras pepparkakshus. Det ska ha skett när båda spelade i MFF. Sandqvist dåvarande flickvän fick reda på vad som pågick och ska ha brutit ihop fullständigt. Hon berättade detta i förtroende för ett par tjejkompisar och nu några år efter så har de släppt på sekretessen...

Finns det någon substans i detta?
Citera
2011-10-02, 16:34
  #8
Medlem
keysters avatar
Hookade med ett par svenskor på Bali från Borås. En av dom hade haft ihop det med Efsborgs Fredrik Berglund och hon berättade lite skamset efter ett par drinkar att han hade pinsamt liten kuk.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback