Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-05-02, 15:19
  #1993
Medlem
HanMedMjukisbyxors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hansemande
Kombinera inte med alkohol för guds skull . Preppa ordentligt genom att läsa trippywiki och om du vill ta en hög dos, fixa en trippsitter

Bra tips tack brush
Citera
2023-12-18, 20:46
  #1994
Medlem
psychoticbreaks avatar
Jag hittar inte något vettigt ställe att nämna detta så flytta denna om det passar bättre någon annanstans.

Jag ville bara lämna lite input ifrån experiment jag gjort.

Jag kallde detta experiment för "eXperiment Xtraction"

Jag är en sådan person som verkligen älskar att trippa och har många fina minnen från trippar. Jag är så sentimental att jag sparat en stor del av mina LSD lappar genom åren.

Jag har vid några tillfällen köpt flera hundra lappar i taget, jag skulle gissa på att jag nog har trippat på syra ca 450 ggr då jag oftast tar två lappar per tripp.

Så eftersom jag inte fått tag på syra eller någon annan psykadelisk på länge så tänkte jag kolla om det gick att lägga gamla använda lappar i blöt i destilerat vatten och sedan skölja runt med det i munnen och till slut svälja det för att få en tripp av den eventuella mängden syra som kan finnas kvar i lappen.

Trots att jag brukar ha lappen under läppen i 4 timmar eller mer så kan jag avslöja att det faktiskt gick!

Jag är nu på väg att göra detta experiment för fjärde gången! Jag vill även påpeka att detta även fungerade på gamla nbome lappar, faktum är att det va effektivare än med LSD! För jag hade bara runt 10 lappar från nbome och fick till o med hallisar av den trippen. Medan jag vid olika LSD extraktioner aldrig fått några hallisar, men en gå känsla, typ jämförbart mot att ta en halv lapp. Men antalet lappar skiljer kraftigt experimenten igenom.

Nedan följer mer detaljer om varje experiment:

----------Experiment nr.001---------------------------------------------------------------------------------------------- -------------------

En rejäl bunt syra lappar, närmare bestämt 42 st användna lagda i destillerat vatten. För att sen se om det finns något kvar ifrån lapparna att trippa på.

Ca 17.30 lade in en lapp under läppen när jag höll på att pressa ut vätskan ur dom lappar som legat i blöt i ett dygn.
O tycker mig konstigt nog känna effekt. Troligen placebo, men å andra sidan kan jag vara känslig o känna effekt av väldigt lite, men tål väldigt mycket.

17.53 Dricker vätskan och gurglar det o sväljer.

Success! En svag tripp hade jag i några timmar framåt. Det va ej placebo då effekterna inte släppte förrän ca 5 timmar senare. Ett tydligt tecken för mig va när man får en liknande hungerkänsla, fast det inte är en äkta hungerkänsla.

SLUT----------Experiment nr.001---------------------------------------------------------------------------------------------- ----------

----------Experiment nr.002---------------------------------------------------------------------------------------------- -------------------

2023-12-14 18.08 Intag, runt med det i munnen och gurgla o sen svälja.

18.33 känner nog av effekt, trots att jag ätit strax innan intag.

19.57 Är ovanligt rastlös och omotiverad till att göra det jag borde.

Har inte skrivit ner några direkt effekter då det va väldigt subtila effekter, men det funkade även denna gång.
Dock va det färre lappar, ca 25-35st.

SLUT----------Experiment nr.002---------------------------------------------------------------------------------------------- ------------

----------Experiment nr.003---------------------------------------------------------------------------------------------- -------------------

Experiment 3 - Nbome (25N-Nbome, 25I-Nboh & 25B-Nbome)

Ca 15.30 sköljde och gurglade runt vätskan nogrannt i munnen, sedan la jag in alla lappar under läpparna i munnen. Tyvärr är det bara c 10 st. För dom som inte vet så är nbome inte verksamst i magen, som LSD är så därför väljer jag att ha lapparna inne länge efter att jag sköljt och svalt vätskan.

16.00 Tycker mig känna effekt 🤘

Jag fick faktiskt till o med svaga hallisar i form av brun "hue" mot vit bakgrund.

Fenetylaminer och just nbome är min all time favorit bland psykadeliska tillsammans med Meskalin analoger som Methallylescaline (MAL) och βk-2C-B som va långtidsverkande. Trippar på 12-17 timmar va inte ovanligt.

SLUT----------Experiment nr.003---------------------------------------------------------------------------------------------- ------------

Jag ytterligare 2 experiment kvar, ett som omfattar 19st Gamma Goblin lappar, som för övrigt utan tvekan är min favorit LSD! Samt en med blandade nya typer av LSD som 1P-LSD, ETH-LAD & AL-LAD.

Tillvägagångssätt:

Förutom tidigare nämnt vattenbad så tog jag upp lapparna med en pinsett och satte dom på kanten på glasburken så dom fick droppa av, o sen klämde jag ur det sista med pinsetten innan jag tog bort dom.

Hade det inte varit för att jag vill spara dom som sentimentala minnen så hade man säkert kunnat bara stoppa in dom i munnen igen o sen svälja dom. Kanske gör jag det med alla resterande lappar om jag känner att jag inte längre har någon använding av dom lapparna jag gjort detta på en gång nu.

Jag ska försöka komma ihåg att kolla tillbaka här och uppdatera och eventuellt svara på frågor om någon har några.
Jag har dock varit väldigt inaktiv på Flashback dom senaste åren, det kan lätt gå 2 år mellan mina inloggningar.

Lev Väl!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback