2006-10-10, 22:48
Medlem
sehrverrückts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av De Large
Mannen som hatade porslin!

Mycket bra och informativ serie. Jag önskar dock att du hade tagit upp mer runt ämnet translurendrejerier, och då gärna hur man undviker att bli just translurad. Jag och många med mig har tröttnat på att bli translurade titt som tätt (vanligt t.ex. på Pressbyrån, bredvid Kaknästornet eller i Träslövsläge) och skulle gärna se att ämnet kommer upp på agendan. Om du kan få till ett samarbete med t.ex. Anslagstavlan, Barnjournalen eller Stureplan.se vore det ju ypperligt!

Hur som helst, din informativa och stringenta analys får 5 oxjärpar i gurksås av 5 möjliga.
Citera
2006-10-11, 11:27
Medlem
De Larges avatar
Kommer en till på transtemat, dock ingen guide om hur man slipper bli translurad, får bli i framtiden.

Den bortsprungna transan!
Citera
2006-10-11, 12:36
Medlem
Glockenspiels avatar
Citat:
Kommer en till på transtemat, dock ingen guide om hur man slipper bli translurad, får bli i framtiden.

Hehe, den här var också briljant! Tack!
Citera
2006-10-11, 17:01
Medlem
Arcadias avatar
Citat:

Sebastian, Oliver, Trevor och Ed. Härliga namn, trevlig serie, fler avsnitt med dessa karaktärer önskas *Slask*
Citera
2006-10-11, 21:26
Medlem
De Larges avatar
Jag har laddat upp en ny rar-fil med alla 185 st av dom serier jag gjort hittils.

Kolla min signatur.
Citera
2006-10-11, 21:38
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Jag har laddat upp en ny rar-fil med alla 185 st av dom serier jag gjort hittils.

Kolla min signatur.
Ord kan inte beskriva min tacksamhet!
Citera
2006-10-11, 21:55
Medlem
Chickenkillers avatar
Citat:

gurgel...
Citera
2006-10-11, 22:10
Medlem
De Larges avatar
Nu är jag tillbaka med en kort Kalle-serie:

Dvärgarnas födelsedag!
Citera
2006-10-11, 23:02
Medlem
Assholes avatar
Hjälp, hjälp!
BögfinnarJocke och Konkelbärstävlingen funkar inte, fixa är ni snälla.
Citera
2006-10-11, 23:10
Medlem
Pradas avatar
Fungerar fint för mig i Firefox
Konkelbärstävlingen:
http://img261.imageshack.us/img261/8...ney3720yp3.jpg
Bögfinnarjocke
http://img529.imageshack.us/img529/3238/02qf5.jpg
Citera
2006-10-12, 00:20
Medlem
Citat:
Nu är jag tillbaka

Du är bra, bra, bra, men du MÅSTE, MÅSTE, MÅSTE tänka på språkbruk, stavningsregler och grammatik bättre.

Du har nämligen en klart predestinerad framtid här. Inte att du nödvändigtvis ska modda textrutor i gamla serier resten av livet, utan den exeptionella perceptionsförmåga du har att se en alternativ situation i en statiskt given situation.

Om du vill, så kan jag "efteråt-klanka" lite på den typen av felaktigheter efter varje publicerat alster, så att du styrs lite mot vad det hellre skulle ha stått rent grammatiskt.

(Ja, jag undervisar i bland annat språklära i min vardagliga yrkesutövning, om någon nu skulle undra)
Citera
2006-10-12, 00:45
Medlem
Darwins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noll
Du är bra, bra, bra, men du MÅSTE, MÅSTE, MÅSTE tänka på språkbruk, stavningsregler och grammatik bättre.

Du har nämligen en klart predestinerad framtid här. Inte att du nödvändigtvis ska modda textrutor i gamla serier resten av livet, utan den exeptionella perceptionsförmåga du har att se en alternativ situation i en statiskt given situation.

Om du vill, så kan jag "efteråt-klanka" lite på den typen av felaktigheter efter varje publicerat alster, så att du styrs lite mot vad det hellre skulle ha stått rent grammatiskt.

(Ja, jag undervisar i bland annat språklära i min vardagliga yrkesutövning, om någon nu skulle undra)

Du är väl medveten om att alla språkpoliser kommer att brinna i all evighet längst nere i Gehenna? Och att satan med jämna mellanrum kommer att komma och bita er i röven, medan Hitler står och filmar, när de tröttnat på att våldta mohammed i röven med sina enorma taggtrådsfallosar? (Hitlers straff är alltså att våldta Mohammed i all oändlighet, och Mohammeds straff är, just det, att bli bögvåldtagen av Satan och Hitler som turas om att filma spektaklet och publicera filmerna på helvetets intranät).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in