Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 7
  • 8
2017-02-07, 11:27
  #85
Medlem
Finns det något program för pokerstars som när man spelar visar odds under händerna så man vet oddsen?
Undrar om det även finns för Omaha. Egentligen är det i Omaha jag har svårt med odds.
Citera
2017-03-14, 11:13
  #86
Medlem
maxorrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MRZnr1
Finns det något program för pokerstars som när man spelar visar odds under händerna så man vet oddsen?
Undrar om det även finns för Omaha. Egentligen är det i Omaha jag har svårt med odds.

http://www.pokersoftware.com/omaha_indicator
Citera
2017-03-14, 13:46
  #87
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maxorr
http://www.pokersoftware.com/omaha_indicator

Har du använt det?
Citera
2017-03-15, 10:56
  #88
Medlem
maxorrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MRZnr1
Har du använt det?

Nope jag spelar inte Omaha, men sidan är väl den ultimata antar jag med samlad info om diverse trackers till poker. Så du får prova olika versioner (finns fler till Omaha) och sorter antingen till freeware eller testware eller köpa dom rakt av. Återkom gärna om vilken du anser är bäst eller bra och förbättrat ditt spel ... Ge inte upp nu, programmen finns av en orsak

Föreslår att du kan tanka från även majorgeek.com
__________________
Senast redigerad av maxorr 2017-03-15 kl. 11:00.
Citera
2017-03-15, 11:34
  #89
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maxorr
Nope jag spelar inte Omaha, men sidan är väl den ultimata antar jag med samlad info om diverse trackers till poker. Så du får prova olika versioner (finns fler till Omaha) och sorter antingen till freeware eller testware eller köpa dom rakt av. Återkom gärna om vilken du anser är bäst eller bra och förbättrat ditt spel ... Ge inte upp nu, programmen finns av en orsak

Föreslår att du kan tanka från även majorgeek.com

Jag ska ge det en chans. Detta kan ge lite krydda till spelupplevelsen. Tycker ofta sidorna ser suspekta ut och det finns så lite feedback i forum. Vill inte ha virus och ha otur att ladda ner från fel sida. Ger det en chans. Återkommer! Tack.
Citera
2017-03-15, 11:42
  #90
Medlem
maxorrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MRZnr1
Jag ska ge det en chans. Detta kan ge lite krydda till spelupplevelsen. Tycker ofta sidorna ser suspekta ut och det finns så lite feedback i forum. Vill inte ha virus och ha otur att ladda ner från fel sida. Ger det en chans. Återkommer! Tack.


Låter bra...
majorgeek är virus fritt och länkar dig till rätt nedladdningsplats eller så kan man oftast tanka det direkt från sidan... annars kan du höra med it- avdelningen om var du säkrast kan tanka några specifika program.. Dom hjälper dig nog med oftast 99% säkerhet om virusfritt
Citera
2017-03-15, 21:32
  #91
Medlem
maxorrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MRZnr1
Har du använt det?

https://www.youtube.com/watch?v=wmu7Xi4jS-o

;p
Citera
  • 7
  • 8

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback