Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-03-01, 14:25
  #1
Medlem
PuffAdders avatar
Har mer & mer haft svårt att glömma bort SVT's meteorolog Pia Hultgren, ser ju henne allt som oftast på TV nästan varje morgon. Vad kan det finnas för intressant skvaller om denna stiliga & till synes stabila läckra kvinna?

Hjälp till och fyll på med smaskigt skvaller om Pia nu kära FB:are
Citera
2010-03-01, 20:32
  #2
Medlem
Inget smaskigt skvaller mer än att jag är bekant med hennes man. Bor på Östermalm. Jäkligt trevlig är hon.
Citera
2010-08-08, 14:17
  #3
Avstängd
basterses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diablo-666
Inget smaskigt skvaller mer än att jag är bekant med hennes man. Bor på Östermalm. Jäkligt trevlig är hon.

Vad fick du det ifrån?
Hon är INTE gift!
Citera
2010-08-08, 14:30
  #4
Medlem
fredrikdenstores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diablo-666
Inget smaskigt skvaller mer än att jag är bekant med hennes man. Bor på Östermalm. Jäkligt trevlig är hon.
Om du skall ljuga så gör det åtminstone på ett trovärdigt sätt.
Citera
2010-08-08, 16:44
  #5
Medlem
Jag har alltid undrat varför jag själv är så förtjust i denna kvinna.
Kan det vara så att hon är fd militär..??..Det var det enda "skvaller" jag kunde komma med.
Citera
2010-08-08, 17:32
  #6
Medlem
trewqs avatar
SM-tvåa i maraton för ett antal år sedan. Inte så konstigt att hon trots sin ålder är slankare och mer vältränad än de flesta av dagens sprit- och sockersvullna 18-åringar... http://svt.se/2.52751/1.746889/pia_hultgren
Citera
2010-08-08, 19:03
  #7
Medlem
itchys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blah blah Blah
Jag har alltid undrat varför jag själv är så förtjust i denna kvinna.
Kan det vara så att hon är fd militär..??..Det var det enda "skvaller" jag kunde komma med.

Samma här. Förstår inte varför jag tycker hon är så sexig. Svårt att sätta fingret på.
Citera
2010-08-08, 19:42
  #8
Medlem
axelcarlings avatar
Dom glömde skriva hur mycket kuk hon sugit för att jobba upp sig på den där skryt-resumen länken leder till.
Citera
2011-01-05, 12:14
  #9
Medlem
Hon är otroligt sexig med ett grymt sug i blicken och har allt som oftast på sig riktigt tajta kläder när hon berättar om vädret.
Citera
2011-01-05, 12:24
  #10
Medlem
fredrikdenstores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GusGrissom
Hon är otroligt sexig med ett grymt sug i blicken och har allt som oftast på sig riktigt tajta kläder när hon berättar om vädret.
Ja numera tittar man med behållning på väderrapporten på TV. Skit samma om det är -30 eller+30 grader
Citera
2011-01-05, 13:36
  #11
Medlem
raketpajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av basterse
Vad fick du det ifrån?
Hon är INTE gift!

Citat:
Ursprungligen postat av Blah blah Blah
Jag har alltid undrat varför jag själv är så förtjust i denna kvinna.
Kan det vara så att hon är fd militär..??..Det var det enda "skvaller" jag kunde komma med.

Följer man länken i trådstarten - SVT's meteorolog Pia Hultgren - står det "Familj: Man och hund". Är det fel? Är hon inte gift med en man?

Inte för att jag vet, men Pia behöver ju inte ha varit militär då hon jobbade för försvaret. Hon kan ju ha varit civilanställd. Eller?
Citera
2011-01-05, 13:50
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av raketpaj
Inte för att jag vet, men Pia behöver ju inte ha varit militär då hon jobbade för försvaret. Hon kan ju ha varit civilanställd. Eller?
Har du hört talas om civilanställda metrologer i försvaret eller?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback