Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-10-23, 22:50
  #301
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av someone12
Nu finns det ju dock flera förklaringar till att denna person är oskyldig. Någon kan t ex ha något agg mot personen i fråga och har lagt ut det med massor med subtila hints om vem det är. Det var nämligen inte så svårt att hitta personen i fråga.

Nej, men enligt den som först postade informationen, utforskaren, så kommer den ju från en maildialog med en "likasinnad". Om någon ville sätta dit Rottweiler-kvinnan, verkar det ju rätt långsökt att skriva ett fejkat mejl till en "likasinnad", hur skulle det leda till att Rottweiler-kvinnan åkte dit? Eller misstror du utforskaren?
Citera
2010-10-24, 14:18
  #302
Medlem
Glad...s avatar
Det finns inga misstankar om vem Kalmarmannen är? Han som systematiskt våldtar sin femåriga dotter och är villig att sälja henne till andra pedofiler? Mycket lägre än så kan man knappt gå som "människa". Har fan drömt mardrömmar om det där
Citera
2010-10-24, 23:31
  #303
Medlem
deckardrottningens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av someone12
Kan säga att jag hittat en person där följande stämmer in:
Hon har rottweilerkennel samt hästgård.
Hon bor i örebrotrakten.
Hon har en rottweiler som heter Zeke.
Hon bor på en liten "herrgård".
Hennes ålder stämmer exakt (hon var 45 när mailet skrevs, nu har hon fyllt 46).

Allt som gör att hon kan identifieras via mailen stämmer (förutom aliasen hon använder, såklart)

Bra det. Jag antar att det är samma person vi hittat, men du får gärna bekräfta i PM. Jag hittade allt det andra men lyckades inte bekräfta Zeke, så det är mest det jag är nyfiken på hur du gjorde.
Citera
2010-10-24, 23:34
  #304
Medlem
swimp78s avatar
Det här måste komma till polisens kännedom, den här äckliga 46-åriga kvinnan och hennes partner.

Hennes brev gjorde mig illamående. En sådan utstuderat OND och VIDRIG människa.
Medvetet utnyttjar de systematiskt utsatta barn och erbjuder dem även till andra.

Fy fan vad arg jag blir. Och ledsen. De måste stoppas!
Citera
2010-11-10, 01:45
  #305
Medlem
Gojiberrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deckardrottningen
Bra det. Jag antar att det är samma person vi hittat, men du får gärna bekräfta i PM. Jag hittade allt det andra men lyckades inte bekräfta Zeke, så det är mest det jag är nyfiken på hur du gjorde.

Jag bumpar tråden lite och ställer samma fråga. Hur gick ni till väga för att hitta informationen? Skicka PM om ni inte vill skriva här.
Citera
2010-11-16, 17:17
  #306
Medlem
Arachibutyros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gojiberry
Jag bumpar tråden lite och ställer samma fråga. Hur gick ni till väga för att hitta informationen? Skicka PM om ni inte vill skriva här.

Bumpar tråden och ställer samma fråga som ovanstående. Pm finns tillgängligt om det är något jag kan hjälpa till med. Fundera seriöst på att försöka söka upp störda människor som dessa och skicka dom en RAT server..
Citera
2010-11-16, 22:39
  #307
Medlem
Schlags avatar
har nu läst en del utav tråden och kan bara säga att fy fan vilka djävla personer, bra jobbat till folket på fb som luskat ut information och nu får man väll hoppas att de kommer åka fast å jävligt hårt
Citera
2011-06-13, 18:06
  #308
Medlem
deckardrottningens avatar
Bump. Är det någon som har hittat dem på nätet igen?
Citera
2011-06-14, 20:21
  #309
Medlem
Dom håller sig nog långt borta från nätet.......
Citera
2018-11-12, 06:06
  #310
Medlem
JaredLetos avatar
SUPERBUMP!!!!

Jag måste veta vad som hände i det här ärendet. Den här tråden började spåra rätt rejält.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback