2010-02-27, 19:55
Medlem
Jag tror att jag har fått något galet virus på min dator, eftersom när jag försöker öppna USB:n som jag har kopplat till datorn eller gå in i Administatörsverktyg och välja "Tjänster", så får jag upp rutan "Öppna Med". (Vad ska man öppna en Hårddisk med?)

Är det som jag tror, att det är ett virus eller kan det vara något annat? Vet ni hur jag kan fixa detta?
Citera
2010-02-27, 21:22
Medlem
Kanske är något med AutoPlay. Kör du Windows 7 så finns det i kontrollpanelen, hårdvara och ljud, och AutoPlay. Ändra lite där så kanske det fixar sig.
Citera
2010-02-27, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kissekattt
Kanske är något med AutoPlay. Kör du Windows 7 så finns det i kontrollpanelen, hårdvara och ljud, och AutoPlay. Ändra lite där så kanske det fixar sig.

Kör på Windows XP. Hur hittar jag och kör igång AutoPlay?
Citera
2010-02-28, 00:44
Medlem
Tsimons avatar
hmm, testa att högerklicka och välja utforska om det finns. Verkar nästan som usb:n behandlas som en cd. annars kan det vara intressant att veta vad det finns för alternativ i övrigt om du högerklickar
Citera
2010-02-28, 02:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Senjan
Kör på Windows XP. Hur hittar jag och kör igång AutoPlay?

Testa samma som i Win 7 som jag beskrev eller leta runt lite i utforskaren. Annars kanske TweakUI kan användas. Har för mig att jag använde det programmet för några år sen på nån annans dator då nån ruta kom upp då man satte i USB-hårddisken. http://download.cnet.com/Tweak-UI/30...-10002117.html
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in