Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2020-12-04, 19:47
  #61
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnussis
Jag har hört att hans äldsta son hamnat i trubbel. Någon som vet nåt?


Äldre Herr Pops har tydligen inte skött det så snyggt. Hörde att han gått med till skolan och låtit grabben hävda sin oskuld, fick info att extern utredning pågick/pågår. Oavsett extern utredning eller inte så känns det inte så tidsenligt att medverka till att skuldbelägga offer i någon situation. Klart att det är tufft att hantera att ungen är misstänkt för brott men det finns väl bättre sätt att agera på.
Citera
2021-03-21, 13:12
  #62
Medlem
brantings avatar
Finns det någon mer träig programledare? Måhända ligger den stora journalistiken i det charmlösa och subtila, men jag greppar inte varför SVT anlitar honom i sådan hög grad. Minns att han fick t o m leda Palmemordsprogrammet förra året. Och nu sitter han som vanligt i Vinterstudion i åtsittande tröja och lika telegenisk som torkande färg. (Koll på fakta har han, visst, men med den montona rösten skulle han knappast göra bra ifrån sig i en bortskymd kommentatorroll heller.)
Citera
2021-03-21, 13:59
  #63
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av branting
Finns det någon mer träig programledare?

Nej - han är nog topp fem i tråkighet tillsammans med BengtNyström och JovanRadomir. Kan det vara så att hans mesighet går hem hos kvinnsen? Dom kan ju ibland gilla ofarliga gossar som dom skulle kunna tvinna kring pekfingret - Spekulerar bara....Välbetald läste jag för nåt år sedan...
Citera
2021-03-21, 15:09
  #64
Medlem
brantings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StukaPlan
Nej - han är nog topp fem i tråkighet tillsammans med BengtNyström och JovanRadomir. Kan det vara så att hans mesighet går hem hos kvinnsen? Dom kan ju ibland gilla ofarliga gossar som dom skulle kunna tvinna kring pekfingret - Spekulerar bara....Välbetald läste jag för nåt år sedan...
Kan ligga något i det. En harmlös svärmorsdröm som appellerar till gummor och medelålders kvinnor, en kohort som sporten kan ha svårt att nå.

Skulle i så fall motivera hans anmärkningsvärda, skattefinansierade lön på 130k+/mån.
Citera
2021-03-21, 15:20
  #65
Medlem
Det kan vara skönt och omväxlade att slippa höra programledare som hela tiden skall flabba och skrika..
Citera
2021-03-21, 16:50
  #66
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av branting
Kan ligga något i det. En harmlös svärmorsdröm som appellerar till gummor och medelålders kvinnor, en kohort som sporten kan ha svårt att nå.

Skulle i så fall motivera hans anmärkningsvärda, skattefinansierade lön på 130k+/mån.
130k i månaden för att jobba lördag söndag i 3½ månad. Håller f.ö. med övriga, han är såååå tråkig.
Mycket rynkor runt ögonen för att bara vara 48 år.
OT, Björn (grön skylt) Fagerlind som nu gjort sitt sista jobb som alpin kommentator är 71 år. Vilken stabil nivå han hållit i alla år.
__________________
Senast redigerad av Onkel-Ben-ny 2021-03-21 kl. 16:52.
Citera
2021-03-21, 16:51
  #67
Medlem
gato12s avatar
Tycker han verkar sympatisk och är grymt duktig på sitt jobb.

Silverräven!
Citera
2021-08-29, 20:57
  #68
Avstängd
La Belvas avatar
Ser han inte sjuk ut? Tycker han blivit väldigt smal..
Citera
2021-09-19, 20:32
  #69
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Ser han inte sjuk ut? Tycker han blivit väldigt smal..
Han skallform baktill är väldigt märklig snarare, den lever verkligen upp till den uråldriga benämningen *långskalle*

Han ser ut som en äkta Wecmacht-soldat med den, tänk om han som ploj skulle få ta på sin en tysk uniform mens han är helt ovetande
Citera
2021-11-13, 12:20
  #70
Medlem
Pecka-s avatar
Varför har han en mandelformad skalle?
__________________
Senast redigerad av Pecka- 2021-11-13 kl. 12:23.
Citera
2022-07-22, 20:57
  #71
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pecka-
Varför har han en mandelformad skalle?

Jag hörde att han åt mycket mandlar som grabb. Jag vill inte uppge min källa.
Citera
2022-07-23, 08:09
  #72
Avstängd
FindAways avatar
Han är nog lite för seriös för att gå hem hos alla.
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback