Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2010-02-26, 20:15
  #1
Medlem
Sheiks avatar
Då jag extraknäcker på en nattklubb så har jag på senare tid märkt att det alltid luktar prutt såfort jag passerar dansgolvet.

Först tänkte jag att det var ju helt absurt hur människor kan komma på tanken att fisa när så många människor utsätts... Men efter att ha funderat vidare på det så insåg jag att det är ett ultimat ställe att lätta på gaserna på, då ingen hör dig pga musiken, och ingen kan misstänka dig pga det kan vara vem som helst på dansgolvet...

Nu dansar jag otroligt sällan då jag är på nattklubbar, men man kanske skall börja dra sig en svängom för att lätta lite på trycket? Tillhör ni dom som lägger mök at the dancefloor?
Citera
2010-02-26, 20:21
  #2
Avstängd
Balltazzars avatar
Honorna drar sig till fin fis-lukt har jag fått för mig. Så jag fortsätter kör på bara.
Citera
2010-02-26, 20:29
  #3
Medlem
O Dirlewangers avatar
Det finns ju en låt tillägnad detta fenomen:

Eddie Meduza - Fisdisco

Kolla upp på spotify, hittade ej på Youtube.

För att svara på topic, så ja det gjorde jag på den tiden som det begav sig.
__________________
Senast redigerad av O Dirlewanger 2010-02-26 kl. 20:32.
Citera
2010-02-26, 20:52
  #4
Medlem
sommarlovs avatar
Fysisk aktivitet sätter fart på tarmarna, det genererar dessa gaser.
Citera
2010-02-26, 21:09
  #5
Medlem
chipsmeddipps avatar
man märkte verkligen skillnad när rökförbudet kom.
Citera
2010-02-26, 21:23
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sommarlov
Fysisk aktivitet sätter fart på tarmarna, det genererar dessa gaser.
Tvärtom tror jag bestämt. Man blir inte skitnödig medan man är ute och joggar, däremot medan ligger på sofflocket pillar lite förstrött på snoppen.

Jag dansar i princip aldrig men de få gångerna jag gjort det kan det mycket väl tänkas att jag släppt av en rökare eller två.
Citera
2010-02-26, 21:51
  #7
Medlem
boostankans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dsmv
Tvärtom tror jag bestämt. Man blir inte skitnödig medan man är ute och joggar, däremot medan ligger på sofflocket pillar lite förstrött på snoppen.

Jag dansar i princip aldrig men de få gångerna jag gjort det kan det mycket väl tänkas att jag släppt av en rökare eller två.
Har du någonsin varit ute och sprungit? Låter inte som det.

Själv blire skit-skitnödig (ehe) när jag är ute och joggar, oavsett om jag skiter innan eller inte.
Citera
2010-02-26, 23:10
  #8
Medlem
Händer när nöden kräver det.
Skönt att känna ringmuskeln fladdra helt ljudlöst samtidigt som man försöker se oberörd ut
Citera
2010-02-27, 00:06
  #9
Medlem
MsPa1nTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dsmv
Tvärtom tror jag bestämt. Man blir inte skitnödig medan man är ute och joggar, däremot medan ligger på sofflocket pillar lite förstrött på snoppen.

Jag dansar i princip aldrig men de få gångerna jag gjort det kan det mycket väl tänkas att jag släppt av en rökare eller två.

Är du allvarlig? Har du någonsin motionerat eller är du bara fet,äcklig och fantiserar om hur det skulle vara att springa?
Citera
2010-02-27, 00:25
  #10
Medlem
Hajars avatar
Jag släpper gärna väder på dansgolvet. Hellre det än att hålla det inne och få ont i magen och man kommer ju garanterat undan med det ändå. Det roar mig också oerhört mycket att förvandla den glamorösa miljön en nattklubb kan vara, där kvinnor har klätt upp sig, sminkat sig, tagit på sig nya dyra kläder och gjort sig i ordning i flera timmar för att se så bra ut som möjligt, och där män ansträngt spänner musklerna och gör sitt bästa för att se coola och macho ut, till ett stinkande inferno av gaser som påminner om förruttnelse och lik i god auschwitzanda.
Citera
2010-02-27, 00:46
  #11
Avstängd
fontanellmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dsmv
Tvärtom tror jag bestämt. Man blir inte skitnödig medan man är ute och joggar, däremot medan ligger på sofflocket pillar lite förstrött på snoppen.

Jag dansar i princip aldrig men de få gångerna jag gjort det kan det mycket väl tänkas att jag släppt av en rökare eller två.
Vad fan? Själv har man fått kliva av löpspåret mer än en gång för att nödskita i skogen...! Fiser inte på dansgolvet, då jag sällan dansar. Brukar funka att fisa på väg till pissoaren eller baren, det är så högljudt ändå.
Citera
2010-02-27, 03:13
  #12
Medlem
Blaavalens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av O Dirlewanger
Det finns ju en låt tillägnad detta fenomen:

Eddie Meduza - Fisdisco

Kolla upp på spotify, hittade ej på Youtube.

För att svara på topic, så ja det gjorde jag på den tiden som det begav sig.
Och en på samma tema med Eddie, fast på dansrotundan tror ja
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback