Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2010-02-25, 14:07
  #1
Avstängd
Jesus.s avatar
Finns ju hur mycket skit som helst idag. Folk äter skit, spyr på varandra, stoppar in hästku... you know the drill. Men hur gör egentligen alla dessa medverkande med sin omgivning? Familjen? Morsan? Lillasystern? Farsan? Kanske skolan? Kanske arbetsplatsen? Att dölja något sådant där går knappast i alla fall. Hur gör dem? Stämplar de inte sig själva för resten av livet?

Kommer Svetlana som spelat in hundratals bajsporrfilmer någonsin kunna skaffa familj och slå sig ner någonstans utan att behöva bli kallad "bajsdrottningen" av sin omgivning för resten av livet? Kommer hennes barn kunna leva normala liv?
__________________
Senast redigerad av Jesus. 2010-02-25 kl. 14:10.
Citera
2010-02-25, 15:25
  #2
Medlem
SocDs avatar
Eller när den här Svetlana har skaffat sig ett par ungar, som sedan växer upp och hittar old school porrfilmer på sin egen morsa.. Fruktansvärt!
Citera
2010-02-25, 17:31
  #3
Avstängd
Jesus.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SocD
Eller när den här Svetlana har skaffat sig ett par ungar, som sedan växer upp och hittar old school porrfilmer på sin egen morsa.. Fruktansvärt!

Ja jag menar ju det. Hur behandlar alla dessa glamorösa aktriser faktum som dessa?
Ingen med någon insikt? Det lär ju finnas flera hundratusentals människor som arbetar med sådant här världen runt!
Citera
2010-02-25, 18:07
  #4
Medlem
Artygs avatar
Tror inte att de bryr sig faktiskt.
De som ställer upp i porrfilmer är inte de mest prydda. De har förmodligen dålig relation till sin familj och sina vänner är förmodligen WT som tycker att det är häftigt.
Citera
2010-02-25, 20:45
  #5
Medlem
snikvards avatar
Dom som känner till Svetlana har isåfall någonting att dölja (om det nu är t.ex. chefen). Gissa vad det är jag menar?
Citera
2010-02-25, 22:57
  #6
Medlem
burfogels avatar
Eller så gör de som Tiffany Mynx (http://upload.wikimedia.org/wikipedi...ffany_Mynx.jpg), det vill säga regisserar sin egen tonårssons porrdebut.

Skabbigt är bara förnamnet. (Fast å andra sidan gör väl mest mainstream-snusk.)
__________________
Senast redigerad av burfogel 2010-02-25 kl. 23:00.
Citera
2010-02-26, 00:48
  #7
Medlem
Men hur ofta tittar du på gamla porrfilmer av avvikande natur? Känner du till alla porrskådisar som någon gång varit med i en film?

Jag tror ärligt talat att risken för att bli påkommen är ganska så liten faktiskt. Först och främst för att jag inte lägger alla ansikten i filmerna på minnet och för det andra inte kollar på flera timmars film varje dag så att jag hinner se alla filmer som någonsin tillverkats.
Citera
2010-02-26, 01:22
  #8
Medlem
Skäggbiffens avatar
Vad är värst : Att vara bajsdrottningen eller att bekräfta att man kollar på bajsporr? Jag tror man komma undan med det mesta idag och bra är väll det? Man behöver givetvis inte snaska bajs själv för att andra gör det.
Citera
2010-02-26, 10:08
  #9
Medlem
slugs-Ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jesus.
Finns ju hur mycket skit som helst idag. Folk äter skit, spyr på varandra, stoppar in hästku... you know the drill. Men hur gör egentligen alla dessa medverkande med sin omgivning? Familjen? Morsan? Lillasystern? Farsan? Kanske skolan? Kanske arbetsplatsen? Att dölja något sådant där går knappast i alla fall. Hur gör dem? Stämplar de inte sig själva för resten av livet?

Kommer Svetlana som spelat in hundratals bajsporrfilmer någonsin kunna skaffa familj och slå sig ner någonstans utan att behöva bli kallad "bajsdrottningen" av sin omgivning för resten av livet? Kommer hennes barn kunna leva normala liv?

Svetlana för väl skaffa sig en rik tysk bajsgubbe väljer man att medverka i dessa filmer så får man fan skylla sig själv.
Citera
2010-02-26, 10:37
  #10
Medlem
moderatswings avatar
Vanlig porr är ju också tabu så de stämplas väl precis som andra porrstjärnor (som dessutom blir mer kända bland folk).

Men bajssex är väl ofta fattiga tjejer i Brasilien som sysslar med?
Citera
2010-02-26, 10:45
  #11
Medlem
Erotik -> Porr
//Moderator
Citera
2010-02-26, 12:26
  #12
Medlem
Bobby Creeks avatar
Bra fråga faktiskt.

Porrsjärnor som har barn: https://www.flashback.org/t714063
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback