Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-09-24, 10:30
  #3301
Medlem
Lyfter denna tråd då den får mig både att förunnas, förfäras och att garva högt - ingen dålig mix!
Citera
2018-11-15, 23:41
  #3302
Medlem
dysterqvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Papegojan21
Rosanna Dinamarca?

troligen
lol
Citera
2018-11-16, 00:06
  #3303
Medlem
dysterqvists avatar
Hur ser man skillnaden mellan ett våldtaget sputluder och en pk-feminist?
de är till å räkna antalet afghaner som sprutat,,
Citera
2018-11-23, 05:10
  #3304
Medlem
Internethuliganens avatar
Vad är det för skillnad melan Svenska Akademin och en våldtäktsman???

Svar: Det finns ingen....
Citera
2018-11-24, 08:29
  #3305
Medlem
Per.GW.Leifssons avatar
Alla barn gick ut från ambassaden utom Khashoggi, han kom ut som Yoggi.
Citera
2018-11-25, 10:44
  #3306
Medlem
Här kommer en. (Jag skriver ur JAG perspektiv men det är inget jag själv har upplevt!)

---

Jag sitter och pratar med en polare om vad vi gjorde i helgen. Han berättar:
- "Fan, jag var på värsta festen. Det var fullt med brudar överallt. Vad gjorde du själv?"
- "En skum grej hände mig. Jag var ute på promenad med hunden och tog rundan förbi järnvägen. Det var fett konstigt men jag såg någonting längst bort som såg ut som en människa. Jag fick smått panik, jag menar, det värsta kan ju ha hänt. Så, jag springer dit och när jag kommer fram så ser jag att det är en tjej som ligger fastbunden på tågspåren. Jag flyttar henne genast och knyter upp henne innan tåget kommer. Hon var så jävla snygg. Fina bröst, fin och fast rumpa, du vet, typ en riktig drömtjej. Precis när jag knöt upp repet så hörde jag tåget komma."
Min kompis avbryter och säger:
- "Jävlar, vilken tur, vad hände sen?"
Varpå jag fortsätter:
"Jo, jag tog med henne hem till mig, och du vet, det ena ledde till det andra och vi hade riktig skön sex!"
Varpå min kompis sken upp som en sol och frågar avundsjukt:
- "Tog hon den i tvåan?"
Jag svarar:
- "Ja, klart!"
Kompisen fortsätter fråga nyfiket:
- "Sög hon av dig?"
Jag svarar:
- "Nja, det hade hon säkert gjort men jag hittade aldrig hennes huvud!"
Citera
2018-11-25, 11:06
  #3307
Medlem
Och en till. Den är dock inte lika osmaklig men lite småkul! (Även den ur JAG perspektiv men inget jag har upplevt!)

---

På min födelsedag!
Jag vaknar på morgonen och drar mig i sängen. Jag hör hur kaosartad det är hemma (mer än vanligt). I köket hör jag min fru som grejar, barnen skriker och frun flyttar sig med elefantsteg mellan badrum och kök. Jag börjar känna hur tungt mitt huvud blir och världens huvudvärk föds fram. Jag kämpar mig upp och sätter mig på sängkanten och stryker mina händer genom mitt hår och hoppas på att åtminstone frun tänker på min födelsedag.
Jag reser mig upp, klär på mig och går ut i köket, där jag möts upp av min fru som inte ens säger godmorgon. Mina barn ignorerar mig och där sitter jag, vid köksbordet och slurpar i mig mitt morgonkaffe.
- "Jag kan lika gärna lämna dårhuset och åka till jobbet!", tänker jag och gör mig i ordning och åker till jobbet.

Jag parkerar bilen och går upp till kontoret. Jag kommer in genom dörren, och möts av min otroligt sexiga assistent. Idag, på min stora dag har hon klätt sig extremt sexigt, och möter mig vid dörren och ger mig en kram och viskar i mitt öra: "Grattis på födelsedagen!". Jag tackar och sätter mig i fikarummet och där står en tårtbit på min plats. Jag känner att dagen har blivit bättre och mitt huvudvärk har släppt.
Jag sätter mig och börjar mumsa i mig tårtbiten och min assistent sitter mitt emot mig och säger:
- "Jag tänkte, med tanke på att det är din födelsedag idag, att du ska få följa med mig hem sen? Jag har en överraskning!", säger hon smikrande.
Med tanke på hur sexig hon är idag så kan jag inte tacka nej!
Dagen går, och jag märker under dagen att hon kastar kärleksblickar mot mig lite då och då!
Jag är sjukt taggad!
Efter jobbet, så åker vi hem till henne. Hon låser upp dörren och jag går tätt bakom henne och kan inte slita blickarna ifrån hennes otroligt vackra kropp!
Vi sätter oss i soffan och hon öppnar en flaska vin och häller upp i glas. Hon säger:
- "Jo, din överraksning är på gång, jag ska bara gå iväg en sväng och fixa en sak!", och jag följer blicken och ser när hon försvinner in i badrummet och låser dörren.
Jag blir så ivrig och sjukt kåt och kan inte sluta tänka på hur kvällen kommer att sluta! Jag har ju räknat ut vad som kommer att hända och vad överraskningen är!
Tiden går, och plötsligt öppnas badrumsdörren. Ut kommer sjungandes: mina barn och min fru, och till sist min assistent. Min fru bär en så stor och fin tårta...och där sitter jag...naken i soffan!
Citera
2018-11-27, 00:22
  #3308
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av linglong
Här kommer en. (Jag skriver ur JAG perspektiv men det är inget jag själv har upplevt!)

---

Jag sitter och pratar med en polare om vad vi gjorde i helgen. Han berättar:
- "Fan, jag var på värsta festen. Det var fullt med brudar överallt. Vad gjorde du själv?"
- "En skum grej hände mig. Jag var ute på promenad med hunden och tog rundan förbi järnvägen. Det var fett konstigt men jag såg någonting längst bort som såg ut som en människa. Jag fick smått panik, jag menar, det värsta kan ju ha hänt. Så, jag springer dit och när jag kommer fram så ser jag att det är en tjej som ligger fastbunden på tågspåren. Jag flyttar henne genast och knyter upp henne innan tåget kommer. Hon var så jävla snygg. Fina bröst, fin och fast rumpa, du vet, typ en riktig drömtjej. Precis när jag knöt upp repet så hörde jag tåget komma."
Min kompis avbryter och säger:
- "Jävlar, vilken tur, vad hände sen?"
Varpå jag fortsätter:
"Jo, jag tog med henne hem till mig, och du vet, det ena ledde till det andra och vi hade riktig skön sex!"
Varpå min kompis sken upp som en sol och frågar avundsjukt:
- "Tog hon den i tvåan?"
Jag svarar:
- "Ja, klart!"
Kompisen fortsätter fråga nyfiket:
- "Sög hon av dig?"
Jag svarar:
- "Nja, det hade hon säkert gjort men jag hittade aldrig hennes huvud!"


Haha klassiker!
Citera
2018-11-29, 11:23
  #3309
Medlem
barkeepers avatar
Man blir gravid av diarree.

Man kan inte köra analt, och p-pillret går rakt igenom.
Citera
2018-12-02, 19:42
  #3310
Medlem
Vad är det för likhet mellan Iron Man och Dantes mamma?

Bägge har haft en Downey Jr. i sig

Too soon? 🙈
Citera
2018-12-02, 20:37
  #3311
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wingless2
Vad är det för likhet mellan Iron Man och Dantes mamma?

Bägge har haft en Downey Jr. i sig

Too soon? 🙈

Ganska kul faktiskt.

Här kommer en gammal klassiker:
Två obducenter diskuterar om sina patienter som de har obducerat den senaste tiden.
Ena obducenten sade till den andra:
- Igår fick jag in en kvinna med en klitoris som en saltgurka

Den andra obducenten svarade:
- Va var den så stor?

Den första obducenten sade då
- Nä, men den var lika salt
Citera
2018-12-05, 21:17
  #3312
Medlem
Pavics avatar
Säkert vart uppe på tapeten förut..

Skämtet då..

Vad kallar man en neger som flyger ett plan?

Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback