• 1
  • 2
2010-02-24, 17:44
Medlem
Gautamas avatar
Om jag går in på en sida som jag aldrig förr varit på och det helt plötsligt börjar spela musik i högtalarna, så är det 96% sannolikhet att jag kryssar ner direkt. Likaså om jag ser rullande text nere i statusfältet, vet inte varför med det känns bara så jävla 90-tal.

Vad får dig att backa?

Om du nu är exrtemt tolerant för java-trams och dylikt och därför aldrig backar, så tala åtminstonde om vad du tycker är extremt cheesy på en hemsida.
Citera
2010-02-24, 17:47
Medlem
SocialMisfits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gautama
Om jag går in på en sida som jag aldrig förr varit på och det helt plötsligt börjar spela musik i högtalarna, så är det 96% sannolikhet att jag kryssar ner direkt. Likaså om jag ser rullande text nere i statusfältet, vet inte varför med det känns bara så förjävla 90-tal.

Vad får dig att backa?

Om nu är exrtemt tolerant för java-trams och dylikt och därför aldrig backar, så tala åtminstonde om vad ni tycker är extremt cheesy på en hemsida.

Jag stänger också ner sidor med musik, och då gäller det även sidor med mitt favoritband. Jag spelar alltid egen musik och behöver inte två låtar som ligger ovanpå varandra.

Sedan... bilder på familjelycka med bebisar och trams. Då gäspar jag och surfar iväg direkt. Likaså om jag möter snuttiga blommor, tecknade kaniner, och ett dåligt språkbruk.
Citera
2010-02-24, 17:48
Medlem
Tyska nationalsången i bakgrunden får mig att backa i 10/10 fall.

Skämt åsido men allt som inte ser rätt ut gör att jag backar.
Ser en sida 90-talig ut så brukar den stängas. Även om många bra sidor ser ut som de gör...
Citera
2010-02-24, 17:49
Medlem
Credzs avatar
när dom tryckt in massa onödiga bilder och skir som ligger lite överallt på sidan även om dom har text med "comic sans" (tror typsnittet heter så?)
Citera
2010-02-24, 17:50
Medlem
Störiga flashrutor som knappt går att ta bort brukar få mig att stänga ner sidan direkt.
Citera
2010-02-24, 18:10
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
En sådan som denna som ett exempel -> http://www.arngren.net/

Tack för tipset: ^Eaz
Citera
2010-02-24, 18:33
Medlem
Gautamas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CyrusGNetWork
Grymt!!! Den sidan är så kass att den äger!
Citera
2010-02-24, 18:36
Medlem
svulles avatar
Sidor som innehåller texter med lamt vokabulär, inga versaler eller kommatecken.
Citera
2010-02-24, 18:39
Medlem
Gautamas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svulle
Sidor som innehåller texter med lamt vokabulär, inga versaler eller kommatecken.
FÖR ATT INTE TALA OM TEXT MED ENBART VERSALER.
Citera
2010-02-24, 20:43
Medlem
unicols avatar
jambareklam
Citera
2010-02-24, 20:53
Medlem
lukk3l33ts avatar
Allt som påminner om fragbite.
Citera
2010-02-24, 21:02
Medlem
Gamlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CyrusGNetWork

Ja, den var fan hemsk!

Annars backar jag så fort jag ser nåt som påminner om "sociala medier"... Vill jag vara med i ett forum så blir jag inbjuden!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in