Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-02-24, 15:03
  #1
Medlem
ni som gör det, är det något att rekomendera?
Är det någon duktig människa som skulle kunna hjälpa mig göra ett kost och träningsschema? Eller åtminstone tipsa hur man ska gå tillväga, har kollat runt lite på trådar men det är flera hundra sidor långt.
__________________
Senast redigerad av Barbiedoll90 2010-02-24 kl. 15:08. Anledning: tillförde en till fråga
Citera
2010-02-24, 15:30
  #2
Medlem
Thomaspunkts avatar
Kolla upp Axons träningskoncept, finns säkert något du gillar där träningsmässigt. Om kostschemat tycker jag du ska kolla upp vad din kaloribalans är, sen lägga till / ta bort kalorier beroende på ditt mål, sen kolla runt i stickyn om kostscheman för att kolla om någon har liknande mål (annars kan du göra ett eget vilket tar 30min).
Citera
2010-02-24, 16:07
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thomaspunkt
Kolla upp Axons träningskoncept, finns säkert något du gillar där träningsmässigt. Om kostschemat tycker jag du ska kolla upp vad din kaloribalans är, sen lägga till / ta bort kalorier beroende på ditt mål, sen kolla runt i stickyn om kostscheman för att kolla om någon har liknande mål (annars kan du göra ett eget vilket tar 30min).

hur tar man reda på sin kaloribalans? menar du att jag t.ex. ska räkna kalorierna på det jag äter under en dag ungefär?
Och vad betyder stickyn?
Tack för övrigt ska kolla upp axons!
Citera
2010-02-24, 16:10
  #4
Medlem
mxnissens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barbiedoll90
hur tar man reda på sin kaloribalans? menar du att jag t.ex. ska räkna kalorierna på det jag äter under en dag ungefär?
Och vad betyder stickyn?
Tack för övrigt ska kolla upp axons!

Det finns hemsidor man kan räkna ut detta på, sen stämmer de väl inte till 100% men man får en riktlinje iaf.

https://www.flashback.org/t889522
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback