Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2011-07-04, 22:25
  #25
Medlem
Jag har tagit upp till 10 lergigan per dygn och fick inte några hallisar så jag undrar om du kommer att få det. Men du kanske menade på en gång?
Citera
2011-07-08, 01:08
  #26
Medlem
YuliiBerlines avatar
Jag hade en burk på hundra st lergigan som jag satte i mej över en 4 dagar sisådär... måste ju ha tagit nån av de högre doser vi pratar om här och jag kände aaabsolut inte av nån hallis. Känge kansppt av nåt faktiskt. Det finns nog roligare sätt stt få hallisar.
Citera
2011-07-08, 02:43
  #27
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YuliiBerline
Jag hade en burk på hundra st lergigan som jag satte i mej över en 4 dagar sisådär... måste ju ha tagit nån av de högre doser vi pratar om här och jag kände aaabsolut inte av nån hallis. Känge kansppt av nåt faktiskt. Det finns nog roligare sätt stt få hallisar.

Hur många mg var dom på?
Citera
2011-07-08, 03:36
  #28
Medlem
På tal om inget, för ett jävla tag sen blandade jag stilnoct och legrigan, slutade inte speciellt bra. Hade sönder ett par dyrbara saker. Blev helt jävla väck, ramlade omkull flera gr. Så ta det lugnt!
Citera
2011-07-08, 08:09
  #29
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av awuji kira
På tal om inget, för ett jävla tag sen blandade jag stilnoct och legrigan, slutade inte speciellt bra. Hade sönder ett par dyrbara saker. Blev helt jävla väck, ramlade omkull flera gr. Så ta det lugnt!

Det var nog pga stilnocten och inte Lergiganen.
Citera
2011-07-08, 08:11
  #30
Medlem
En skön blandning var efter 8 timmars party. Packad som jag var skulle jag ta min dagliga dos av 4st lergigan plus abilify. Haha ingen bra kombo kan jag säga, hamnade i vietnam ute i skogen med mina sköna soldatvänner.
Citera
2017-10-18, 19:35
  #31
Medlem
jedimindshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lee Sterling
Lergigan är i princip som Atarax. Och några hallucinationer kan du nog glömma.
Antagligen är det du läs bs ELLER så har denna person överdoserat kraftigt och trott sig se.

Är du ute efter hallisar så är Stilnoct eller Imovane(i viss mån).
Eller de traditionella: Psilocybin, LSD etc.

Jag körde lite speed + mdmda igår. Hade bara 4st Lergigan att hjälpa mig "komma ner" och fick hallisar. Såg spindlar och andra insekter om jag fokuserade blicken på ett visst föremål. Så visst kan man få hallisar av lergigan.
Citera
2017-10-26, 21:57
  #32
Medlem
Hupats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jedimindshit
Jag körde lite speed + mdmda igår. Hade bara 4st Lergigan att hjälpa mig "komma ner" och fick hallisar. Såg spindlar och andra insekter om jag fokuserade blicken på ett visst föremål. Så visst kan man få hallisar av lergigan.
Är väl så att det är olika för alla eller något? Svalde en gång 9 stycken i hopp om att komma iväg. Kom aldrig iväg. Blev bara superseg i några timmar och fick myrkrypningar. Sedan sov jag i någon timme och vaknade upp bakis dagen efter.
Edit: 300 inlägg
Citera
2017-11-02, 10:00
  #33
Medlem
Jag har ätit 16 i desperation. Och somnade slutligen
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback