Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-02-17, 12:24
  #265
Medlem
Mr.FFFFFFs avatar
Håller med ovanstående, Reddit fyller redan behovet av ett internationellt forum och har dessutom redan en väl etablerad användarbas.
Citera
2016-02-17, 12:57
  #266
Medlem
Moltas666s avatar
Jag har funderat på ursprungsfrågan och också skickat ett PM till TS om saken. TS har dock inte hört av sig...vilket självklart är TS eget val.

Min uppfattning är att det bör finnas möjligheter att diskutera lanseringen på FB av ett subforum enbart på engelska. Ämnesområdet för detta subforum måste i så fall väljas med stor omsorg.

Jag vill poängtera att jag inte alls har funderat på dom juridiska aspekterna av ett subforum på engelska. Inte heller kostnadsbilden har jag skänkt någon tanke.
Citera
2017-02-01, 23:12
  #267
Medlem
G13Hazes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.FFFFFF
Håller med ovanstående, Reddit fyller redan behovet av ett internationellt forum och har dessutom redan en väl etablerad användarbas.
Reddit är inte free speech. Det saknas vettiga free speech forum. Reddit raderar konstant underforum med obekväma åsikter. sist var det /r/AltRight.
Citera
2017-04-27, 14:39
  #268
Medlem
-Andreas-s avatar
Ja.
En "International version" av detta forum absolut.

Jo.
Det finns _en del_ users från *all over the place* som, ja, skulle berika detta forumet på alla tänkbara plan med _sina respektive erfarenheter o kulturer från sina egna länder_ i debater, här.

Så.
När kommer det en internationale version av fB?
När kan jag börja skicka invites till dessa users?
Citera
2017-04-27, 15:59
  #269
Medlem
swimp78s avatar
Efter alla år fortfarande en dålig idé. Finns inget behov av det direkt eller?
__________________
Senast redigerad av swimp78 2017-04-27 kl. 16:01.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback