Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2010-03-22, 22:56
  #25
Avstängd
Mr.Johnssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krulle70
Hon var gift med den här gubben:

http://74.118.120.210/jerryjolton_com/personalinfo.html

Men han är ingen "miljonär" som det påstås i TV3-reklamen. Han är en vanlig hårt arbetande fastighetsmäklare som säljer lyxvillor i Los Angeles till de som är rika. Men han är ingalunda rik själv.

Lena Jolton lever numera bara på det minimala underhållet hon får för dottern, och det tar snart slut när dottern fyller 18. Hon har inget jobb, förutom att vara dinner whore, då.
dinner whore, får hon betalat för att komma på middagar där det är en jävla massa rika gammgubbar?
Citera
2010-03-22, 23:24
  #26
Moderator
Allaballawallas avatar
Ursäkta mina höga krav...
Men fanskapet ser ju ut som ett blonderat trumskinn med löständer.
Citera
2010-04-19, 21:43
  #27
Medlem
Swedishcrusaders avatar
Ja, och de är alla mer eller mindre så ansiktslyfta, att nyser de så spricker de garanterat i nacken
Citera
2010-04-20, 00:25
  #28
Medlem
Sapperstein och Hacker verkar ha sjukt mycket pengar. Medans hon bor i värsta slitna lägenheten och inte är det minsta rik
Citera
2010-05-10, 22:46
  #29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krulle70
Min morsa känner henne VÄL och hon berättar att Lena Jolton inte alls är 50, utan fyllde 54 alldeles nyss (hon är född februari 1956). Så ännu en hollywoodfru som har lite svårt för sanningen:
http://www.zabasearch.com/query1_zab...yle=1&tm=&tmr=
Och hon bor i en liten billig hyrestvåa i utkanten av Bevery hills och är skild från en fastighetsmäklare som hon bodde med i Aspen, Colorado och det är därifrån hon känner en del kändisar. Men själv handlar hon begagnade märkeskläder på loppis, och klär sig i fuskjuveler för några pengar har hon inte. Lena Jolton är mest känd för att vara en typisk Botoxad "dinner whore" i Los Angeles och har olika rika gamla araber som betalar för henne när ex-makens underhåll inte räcker till.

Det är vanligt att livet slutar på så vis för de snygga svenska tjejer som hamnar i USA, de gifter sig och skiljer sig och sen är det nerförbacke när rynkorna kommer.. Allt detta enligt min morsa som vände tillbaka till Sverige istället .



Inte för att vara elak men har du tänkt på att din mamma kanske är avundsjuk? det låter typiskt svenskt att säga så, de flesta 40-50+ här hemma ser ut som påskkärringar, nu syftar jag inte alls på din mamma eller så, dom kvinnor jag har träffat som inte gillar Hollywood fruar är såna som inte tar hand som sig själva och åldras naturligt utan att ha en minsta tanke på hårdträning.

Om hon är så fattig som du säger så kan man ju undra varför tidningarna inte har skrivit om det, tänk vilken fin nyhet det skulle bli. Och varför välja just henne när det finns ett hav med svenska tjejer i Usa? hon kanske inte är super rik i amerikanska mått men jag kan tänka mig att hon har det bättre än högre medelklassen här hemma, kolla bara hur mkt cash Saperstein fick av maken.

Äldre kvinnor som tar hand om sitt utseende skapar konkurans bland resten, tänk dig alla män i tv soffan med kärringen intill som undrar varför inte deras feta fruar lyfter på röven och går till gymmet eller väljer sexigare kläder än den där fula stickade tröjan och bärplockar byxorna, sura och griniga är dom också inte undra på att svenska män emigrerar utomlands vid pensions ålder.
__________________
Senast redigerad av X1Xy 2010-05-10 kl. 22:55.
Citera
2010-05-27, 12:42
  #30
Medlem
badabing10s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av X1Xy
Om hon är så fattig som du säger så kan man ju undra varför tidningarna inte har skrivit om det, tänk vilken fin nyhet det skulle bli. Och varför välja just henne när det finns ett hav med svenska tjejer i Usa? hon kanske inte är super rik i amerikanska mått men jag kan tänka mig att hon har det bättre än högre medelklassen här hemma, kolla bara hur mkt cash Saperstein fick av maken.

Det finns inte ett hav av riktigt rika svenska tjejer i USA som är villiga att ställa upp i svensk förnedrings-TV. De som är rika har ju ingenting att vinna på det, tvärtom.Det är bara de som är fåfänga (a la Anna Anka) som skulla drömma om att göra en sån sak. De andra är smarta nog att ligga lågt, framför allt efter att ha sett hur patetiska tjejerna framställdes i första omgången av serien. Ingenting positivt kan komma av det.

Håller med om att Lena Jolton är fattig, tydligen visste inte TV-teamet hur illa det var innan de började filma, de trodde på Lena som är känd för att snacka mycket, mycket, och överdriver det mesta.

Saperstein är däremot stormrik, helt i en klass för sig själv. Det är otroligt att hon valt att medverka. Man kan ju gissa på att hon hoppas på nån form av revansch i media och vill visa hur bra hon mår efter att ha blivit försmädad och brädad av sin egen barnflicka, den lilla slampan...
Citera
2016-07-27, 08:43
  #31
Medlem
Knullkungens avatar
Är Lena mytoman eller stämmer uppgifterna i hennes kommande bok?

"Middag med Mick Jagger
Nu behöver hon inte hålla tillbaka och tänker inte spara på krutet från sina möten och kärleksaffärer med män som Kiss-stjärnan Paul Stanley, Björn Borg, "Entourage"-hunken Adrian Grenier, Charlie Sheen och ex-presidenterna George W. Bush och Ronald Reagan.
Lena har också dejtat Hollywoodhunken Matthew McConaughey, blivit bjuden på tequila-shots av Bill Clinton, sjungit snapsvisor med prins Charles och på middag med Mick Jagger på alla hjärtans dag."
Citera
2016-07-27, 09:05
  #32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knullkungen
Är Lena mytoman eller stämmer uppgifterna i hennes kommande bok?

"Middag med Mick Jagger
Nu behöver hon inte hålla tillbaka och tänker inte spara på krutet från sina möten och kärleksaffärer med män som Kiss-stjärnan Paul Stanley, Björn Borg, "Entourage"-hunken Adrian Grenier, Charlie Sheen och ex-presidenterna George W. Bush och Ronald Reagan.
Lena har också dejtat Hollywoodhunken Matthew McConaughey, blivit bjuden på tequila-shots av Bill Clinton, sjungit snapsvisor med prins Charles och på middag med Mick Jagger på alla hjärtans dag."

Varför skulle det inte stämma? Hon var där, gillade förmodligen att festa, och såg ut som en fotomodell. Plus att "möten med" är väldigt vagt... många människor har skakat hand med halva världen eller gått på politiska möten och lyssnat på tal. Så hon eller någon hon kände var republikan... Det är allt jag kan utläsa av texten ovan... Men visst kan det hända att hon överdriver, hittar på eller suger musten ur historier till sista droppen i hopp om att boken ska bli en bestseller... men det kan ju även hinna hända en hel del under ett långt jetset-liv, förmodar jag... En hel del av herrarna ovan är ju kända för att vara ganska promiskuösa och det är väl knappast troligt att de skulle dementera en fling för 20 år sedan. De skulle säkert bara trott att de glömt bort den.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback