Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-02-04, 17:09
  #169
Medlem
MrMjoelkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fringis
I Sofias änglar fick familjen ju till slut läsa polisens material om vad som hände. Någon som vet vad det stod i det? Var det mord?

Skummade tråden där det yras om piller etc? Var det så hon dog eller, sanckar inte mord/självmord utan dödsorsak?
Citera
2012-02-05, 19:18
  #170
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fringis
I Sofias änglar fick familjen ju till slut läsa polisens material om vad som hände. Någon som vet vad det stod i det? Var det mord?
Det undrar jag med. Lutar mer åt att det var självmord..
Citera
2012-02-05, 21:13
  #171
Medlem
TheRubixCubes avatar
Min mamma såg när denna JW hoppade framför tåget med sina egna ögon. Så vitt jag vet var han väl misstänkt för mord tills dess att han tog livet av sig. Så det lutar verkligen inte åt självmord skulle jag väl vilja säga!
Citera
2012-02-14, 09:17
  #172
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rosenkvarts
Jag tycker att man i många fall när det handlar om just mördare på bild kan beskåda någonting dött och främmande i deras blick, men när jag ser den avlidne mannen så har jag svårt att förstå att han gjort något sådant här, för han ser väldigt oskyldig ut på något sätt. Litet svårförklarligt kanske, men ni förstår nog.


Jag kände honom, och henne lite. Han var så jävla kär i henne. Han jobbade som dörrvakt på en nattklubb när de träffades, men slutade där när de blev ett par för att inte oroa henne. Hon var hans stora kärlek och han drömde om barn och familj och en framtid med henne.
Han måste fått en psycos när han gjorde det där.
Citera
2012-02-14, 10:46
  #173
Medlem
MrMjoelkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weinebrod
Jag kände honom, och henne lite. Han var så jävla kär i henne. Han jobbade som dörrvakt på en nattklubb när de träffades, men slutade där när de blev ett par för att inte oroa henne. Hon var hans stora kärlek och han drömde om barn och familj och en framtid med henne.
Han måste fått en psycos när han gjorde det där.

Mördade henne?
Citera
2012-02-14, 18:39
  #174
Medlem
SzkandaLs avatar
inte för att det har så mycket med saken att göra men...
lengström? finsk zigenerska?
Citera
2012-02-18, 03:55
  #175
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Det undrar jag med. Lutar mer åt att det var självmord..

Tror inte på självmord, det borde inte varit sådana problem att få ut handlingarna för familjen om det vore självmord.
Är själv nyfiken på dödsorsaken men har full förståelse om familjen inte delar med sig av den.
Citera
2012-02-18, 11:01
  #176
Medlem
JohnneyBois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SzkandaL
inte för att det har så mycket med saken att göra men...
lengström? finsk zigenerska?


Jag jobbade ihop med Nathalie i 6 år. Hon var inte finsk, och inte zigenerska heller för den delen.

Hon var med handen på hjärtat en av de sötaste, trevligaste och mest omtänksamma tjejer jag träffat. Killar hade svårt att inte gilla henne och hon visste själv att hon såg bra ut, men var ingen bitch för den sakens skull.

Hon valde dock som många av dessa typer av tjejer alltid idioterna till killar, iaf när jag kände henne som bäst, när vi var 14-19 år ungefär. Extraknäckte på helger ihop på leksaksaffären i Stinsen, Häggvik.

Som sagt, hon var fan inte värd det som hände, och jag har svårt att tro att hon begick självmord. Konstigare saker har ju hänt, men mina pengar är iaf på killen, då han inte var den första idioten hon släpat hem.
Citera
2018-07-24, 23:03
  #177
Medlem
Prinzezzans avatar
Har ibland tänkt på den här stackars familjen med fina vovven X-en, och såg nu en repris av Sofias änglar, där familjen medverkade och fick sitt hem renoverat.

Kom det någonsin fram vad som hände Nathalie? Fick familjen svar på sina frågor?
Citera
2019-04-04, 17:10
  #178
Medlem
Ser på en repris just nu.
Tycker det är konstigt alltihop.
Varför hemligstämplat?
Citera
2020-04-10, 22:10
  #179
Medlem
Min dåvarande tjej var vän med BO och om jag minns rätt blev hon bragd av livet genom strypning. GM ska sedan ha dragit ut och supit ner sig och dragit i sig diverse substanser men inte yppat ett ord till någon av de han var ute med om mordet. När han på morgonkvisten varit tillräckligt väck tog han sig själv av daga genom att möta på x2000 i södergående riktning. Han lämnade inte efter sig någon förklaring, hälsning eller ursäkt och därför vet ingen vad som hände eller varför det hände.

Jag kan minnas vissa detaljer fel, men det var TYP så här det gick till. Oerhört sorligt, hon var vad jag minns verkligen en omtyckt tjej. Jag har vaga minnen av att många blev chockade också pga att J ej hade ett våldsamt förflutet och det upplevdes som osannolikt. Han hade dock vissa problem med droger tror jag.
Citera
2021-03-17, 21:46
  #180
Medlem
rednandslimys avatar
I dagens program är dom tillbaka hos föräldrarna igen. Dom är nu trygga i sitt beslut att berätta vad som hände.

Dottern blev mördad av sin pojkvän/ex som därefter hoppade framför tåget.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback