2010-02-23, 00:23
Medlem
kburgers avatar
Tjena folk!

Jag och en polare har gjort varsitt dubstep mixtape/album som vi tänkte släppa snart. Iom det tänkte vi bjuda på lite låtar vi gjort tillsammans fram tills dess.

Goya & Dick The Destroyer - Versus

http://egsounds.com/egs008-2010-goya...yer-versus.rar

spana gärna in egsounds.com för mer musik från mig och mina polare och bjud gärna på lite kritik eller nått
Citera
2010-02-23, 00:48
Bannlyst
Tycker det låter ganska bra. Men inga speciellt feta drops hittar jag, fast har inte lyssnat igenom allt än, vet inte om jag orkar det nu heller. README är trötter.

Men aah, som sagt, lite mer feta drops och inte så enformigt & lugnt hela tiden så kan det bli ännu bättre tror jag.
Citera
2010-02-23, 05:49
Medlem
Aidsdrabbatmongos avatar
Förutom Brus som var rätt usel lät det rätt bra faktist, gillade Bakon wobblet med reverben.
I överlag låter det helt okej, lite mer tempo och fart i det hela skulle vara bra.
Bästa låten där var definitivt Bakon, som tar en ordentlig vändning och blir riktigt grym vid 3 minuter nånting.
Senast redigerad av Aidsdrabbatmongo 2010-02-23 kl. 05:51.
Citera
2010-02-23, 12:59
Medlem
kburgers avatar
Kul att ni gillar!

Kommer som sagt 2 st album nu på fredag i limiterad upplada sen komemr det såsmåningom upp för nerladdning med. Kolla in youtuben oxå, finns en och annan goya och dick the destroyer där med. samtt lite annan ball musik
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in