Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-02-04, 18:24
  #157
Medlem
Lär ju ställt till med något ordentligt för att 3 pers drar samtidigt, fortsättning följer...
Citera
2023-02-05, 13:04
  #158
Medlem
Nåt märkligt är det.

Aja, bandet har väl inte varit mycket att hänga i granen de senaste 15 åren ändå.
Citera
2023-02-05, 16:23
  #159
Medlem
Henrik-Heinrichs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lh666
Enligt Mustasch:s facebooksida har alla utom Ralf valt att lämna bandet, ”tack och lycka till, inga kommentarer” typ lyder statementet i övrigt.

Någonting måste ju ha hänt… Ralf verkar köra sitt race med musikaler och så men det kan omöjligt vara anledning nog till att tre pers sticker.

Ja något måste det ju va som hänt! När tom Stam lämnar. Tråkigt hur som, även att Mustasch kanske inte gjort lika bra skivor de senaste åren, så har de ändå hög lägsta nivå tycker jag.
Citera
2023-02-13, 05:30
  #160
Medlem
AClDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lh666
Enligt Mustasch:s facebooksida har alla utom Ralf valt att lämna bandet, ”tack och lycka till, inga kommentarer” typ lyder statementet i övrigt.

Någonting måste ju ha hänt… Ralf verkar köra sitt race med musikaler och så men det kan omöjligt vara anledning nog till att tre pers sticker.
De kom väl till insikt att Ralf är ett osympatiskt och odrägligt jävla as.
Citera
2023-02-13, 17:55
  #161
Medlem
Kan vara så att dom övriga medlemmarna var sura på Raffes musikaläventyr, för att det inte blir några spelningar på ett tag, inga pengar till bandet mao. Även lite lustigt att dom nya killarna från Bonafide med Pontus Snibb i spetsen även är tillsammans(vad jag har hört) med Fillipa från Thundermother, som bara några veckor innan gjorde exakt samma sak med sitt band....
Citera
2023-02-13, 18:06
  #162
Medlem
Giant Squids avatar
Har alltid undrat om han är bisexuell. Utstrålar lite Blue Oyster bar vibbarna. Nån som vet mer?
__________________
Senast redigerad av Giant Squid 2023-02-13 kl. 18:22.
Citera
2023-02-14, 01:51
  #163
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Han verkar ju vara en obehaglig jävel, det är något med Ralf som jag inte gillar. Sedan verkar han ju också vara en posör som är med i Melodifestivalen ibland och andra jippon. Mustasch har gjort några bra låtar för flera år sedan, nu har jag inte hört något med bandet.
Citera
2024-04-07, 21:46
  #164
Medlem
Inget drag i denna tråden, ingen som hört något vad som hände?
Mustasch skall spela på Liseberg i sommar ser jag, men det blir ju Ralf med löpband?
En del av Mustasch sound dog ju redan när Dojan lämnade. Sedan bytt musiker en efter en. Inte ovanligt. Men alla på en gång är ju märkligt.
Måste ju varit en tydlig schism där bandet ställt ett ultimstun om inte gick igenom..
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback