Flashback bygger pepparkakshus!
2011-04-30, 00:19
Medlem
alleuxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Forestman
Han är tydligen ingen storsångare.Hittade knappt en ton rätt i dagens "Så ska det låta".

Ja, det var utan tvekan den sämsta deltagaren i 'Så skall det låta' någonsin. Förutom total brist på sång- och danskunnande, såg han helt bortkommen ut.
Citera
2011-05-03, 18:33
Medlem
densistasovjets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alleux
Ja, det var utan tvekan den sämsta deltagaren i 'Så skall det låta' någonsin. Förutom total brist på sång- och danskunnande, såg han helt bortkommen ut.

Han måste ha haft en dålig eller kan han inte spela och sjunga live?
Citera
2011-06-01, 22:24
Medlem
Klart han kan spela "live". Ralf är klassiskt skolad och läser noter som många av er läser Aftonbladet.
Därmed inte sagt att han besitter en bra sångröst för de låtar som framförs i diverse tv shower. Men hårdrock, det kan han defenitivt hantera, sångmässigt!

Som sagt, Ralf är ingen duvunge vad gäller musik och i synnerhet då piano och fiol.

Enough said:-)
Citera
2011-12-23, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DontStopBelieving
Roligt att han försökt å dementera det hela genom att säga att han inte minns något av det där.
Sedan säger han att han trodde att han (Heavy) var en randomsnubbe som 'försökte' intervjua.

Det går inte riktigt ihop tycker jag, jävligt taffligt beteende.

Taskigt att påstå att man inte känner igen Heavy. Respektlöst beteende mot en man som verkligen förtjänar all respekt. Heavy alltså.
Citera
2012-02-08, 02:35
Medlem
DonSikiels avatar
Lyssnar troget på Mustasch, och de gånger jag sett dem live har det varit en kanonföreställning, men jag får känslan av att man måste haffa Ralf när han är på rätt humör om man ska träffa den "sköna lirarn" som många tycker han är. I många intervjuer (inte bara när han lackar på Heavy) verkar han vara precis påväg att tappa besinningen och bli otrevlig, men lyckas precis hålla sig. Ett exempel på detta är när han blir intervjuad i Nyhetsmorgon och nästan blir sur på kvinnan för att hon har fel platta med sig, eller när han blir intervjuad av Sveriges Radio och lackar ur på någon som råkar ha radion på i bakgrunden. "Men det är klart att man researchar och stänger av radion" säger nog många som surar ihop för att jag ifrågasätter er käre Ralf, men det finns två sidor på ett mynt (eller nåt).

Däremot i Dom kallar oss artister verkar han vara på riktigt myshumör, och då kan man ju inte låta bli att gilla honom.
Citera
2012-08-12, 00:46
Medlem
Dokumenterat daligt ol- & spritsinne.
Kan bli aningen brakig.
Citera
2012-08-12, 00:55
Medlem
brianmolkos avatar
Har konstig uppfattning om vissa städer
Är han verkligen musikintresserad eller halka
han in i bandet på ett bananskal
från arbetsförmedlingen ?
Citera
2013-02-23, 22:39
Medlem
Overminds avatar
Tänk att jag bett Ralf fara åt helvete och skrikit bögjävel efter honom när han spelade här i lilla stan. Vi fick ögonkontakt och han såg riktigt jävla förbannad ut. Trodde för en sekund att han skulle slänga micken och hoppa på mig.

Jag var givetvis full när jag skrek bögjävel till han och en massa andra mindre trevligare saker. Har ingen aning varför men blev en ganska konstig kväll.
Citera
2013-02-23, 23:25
Medlem
Matthew_Hopkinss avatar
Ja läser man tråden så verkar han vara en dubbelnatur på riktigt. Och om man är till hälften skitstövel så måste det främst vara den sidan som definierar en som person. Hur som helst så står han för det minst dåliga melodifestivalbidraget i år, det kan man inte ta i från honom.

Citat:
Ursprungligen postat av Overmind
Tänk att jag bett Ralf fara åt helvete och skrikit bögjävel efter honom när han spelade här i lilla stan. Vi fick ögonkontakt och han såg riktigt jävla förbannad ut. Trodde för en sekund att han skulle slänga micken och hoppa på mig.

Jag var givetvis full när jag skrek bögjävel till han och en massa andra mindre trevligare saker. Har ingen aning varför men blev en ganska konstig kväll.

Ni kunde ha pratat om era gemensamma problem istället.
Citera
2013-02-23, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av timpani
Man får gilla vilken musik man vill oavsett ålder, men är man 45 år och ser ut som Ralf är man patetisk. Punkt.

Hur skulle du reagera om du träffade en 45-åring som klädde sig som Ali G?

Det är bara fånigt att göra jämförelser med 45-åringar i showbiz och 45-åriga kamrerer i Handelsbanken. Håll dig till ditt jävla kamrerideal du, ditt tråk!!!!
Citera
2013-02-24, 01:21
Medlem
ralfralfs avatar
Fan kunde inte posta i melodifestival tråden men det är ju hur roligt som helst med Ralfs polare som totalt misslyckas med allt ikväll!

http://www.svtplay.se/video/1033650/23-2-20-00
01:30:19 - Snubblar när han går och velar helt själv på scenen
01:25:11 - Försöker krama Ralf men får minst sagt dålig respons

Klippt ihop en liten bildserie för dom som inte orkar sitta och spola
http://imageshack.us/f/834/pajas1.jpg/
Citera
2013-02-24, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ralfralf
Fan kunde inte posta i melodifestival tråden men det är ju hur roligt som helst med Ralfs polare som totalt misslyckas med allt ikväll!

http://www.svtplay.se/video/1033650/23-2-20-00
01:30:19 - Snubblar när han går och velar helt själv på scenen
01:25:11 - Försöker krama Ralf men får minst sagt dålig respons

Klippt ihop en liten bildserie för dom som inte orkar sitta och spola
http://imageshack.us/f/834/pajas1.jpg/

Haha, riktigt bra uppmärksammat!
Nästa gång du länkar så ska du dock länka BILDwebbadressen, så man kommer direkt till bilden och slipper vänta på diverse reklam och skit.

Alltså: http://img834.imageshack.us/img834/2710/pajas1.jpg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in