Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-05-20, 12:10
  #505
Avstängd
emgl666s avatar
Mitt Skype är helt knäppt, det började för 2-3 dar sedan, jag skulle logga in på ett nytt acc jag hadde gjort, o det funkade inte så jag avinstallerade de o installerade det igen. Själva installationen gick bra, men när jag skulle öppna det så blir det bara en vit ruta, inloggnings-rutan fast helt vit, skit irriterade...

Vad ska jag göra??? Har provat att ominstallera det, flera ggr, men samma problem återstår -.-

Help!!
2012-05-20, 14:34
  #506
Medlem
emmarrs avatar
Orkar inte leta om svaret finns i tråden... men när man sitter i skype flera stycken, alltså gruppsamtal, så kan man inte ringa upp folk längre? Deras ruta liksom försvinner så personen måste gå in i samtalet självmant.. eller är det jag som inte hittar den traditionella gröna ring upp knappen?! störande som fan iaf.. sen går det heller inte att frigöra camen längre, så jävla störande asså
2012-05-22, 14:17
  #507
Medlem
Varför kan jag inte ringa Telia nummer 90200 med skype?
2012-05-25, 00:48
  #508
Medlem
Zawaqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emmarr
Orkar inte leta om svaret finns i tråden... men när man sitter i skype flera stycken, alltså gruppsamtal, så kan man inte ringa upp folk längre? Deras ruta liksom försvinner så personen måste gå in i samtalet självmant.. eller är det jag som inte hittar den traditionella gröna ring upp knappen?! störande som fan iaf.. sen går det heller inte att frigöra camen längre, så jävla störande asså
Det är bara den som är host för samtalet som kan ringa upp folk.
2012-05-27, 23:59
  #509
Medlem
Kan man stänga av alla ljuden på skype?

Kan man stänga av alla ljuden på skype? Dvs. alla pip när någon skriver etc. Rätt störande ibland. Jag vill inte stänga av alla ljuden på datorn.
2012-05-28, 00:03
  #510
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PublicTopix
Kan man stänga av alla ljuden på skype? Dvs. alla pip när någon skriver etc. Rätt störande ibland. Jag vill inte stänga av alla ljuden på datorn.

Verktyg -> alternativ -> ljud
2012-05-28, 00:03
  #511
Medlem
MsOprofessionells avatar
Gå in under verktyg -> Alternativ... -> Ljud
så kan du själv välja vilka ljud du vill ha på.
2012-05-28, 01:16
  #512
Medlem
teamforce2s avatar
Ta bara alternativet att du skall synas som upptagen på skype. Då håller den käft!
2012-05-29, 09:05
  #513
Medlem
DuSomTroddes avatar
Jag har ett enormt problem. Jag är själv hosten till ett samtal där det från början ingick ca 5-8 pers, men vissa av dem har ni börjat bjuda in sina kompisar som sitter och skriker i micken... Det går ju inte för sig, eller hur? Så då vill man ju självklart kicka dem. Men det kan jag inte! Även fast jag är host, även fast det är jag som ringt upp alla - förutom de som har kommit till pga de andra i konversationen - så kan jag inte kicka någon alls! Vad ska jag göra?

OS X 10.6.8

Skype vers 5.7.0.1037
2012-06-01, 17:48
  #514
Medlem
Zawaqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DuSomTrodde
Jag har ett enormt problem. Jag är själv hosten till ett samtal där det från början ingick ca 5-8 pers, men vissa av dem har ni börjat bjuda in sina kompisar som sitter och skriker i micken... Det går ju inte för sig, eller hur? Så då vill man ju självklart kicka dem. Men det kan jag inte! Även fast jag är host, även fast det är jag som ringt upp alla - förutom de som har kommit till pga de andra i konversationen - så kan jag inte kicka någon alls! Vad ska jag göra?

OS X 10.6.8

Skype vers 5.7.0.1037
Skriv: /kickban [skypenamn] i chatten, exempel: /kickban Gustaf i chatten för att banna och kicka någon.
Skriver du /set options -JOINING_ENABLED så kan ingen gå med i gruppen.
Skriv /help i chatten så får du fram fler kommandon du kan använda dig av eller klicka HÄR.
2012-06-02, 19:38
  #515
Medlem
MartinStLouiss avatar
Nagot konstig hander nar jag loggar in pa skype.com, sidan jag kommer till nar jag forsoker ladda pa med mer credits ar pa kinesiska, nagon som vet varfor det ar sa?
2012-06-03, 00:14
  #516
Medlem
DuSomTroddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zawaq
Skriv: /kickban [skypenamn] i chatten, exempel: /kickban Gustaf i chatten för att banna och kicka någon.
Skriver du /set options -JOINING_ENABLED så kan ingen gå med i gruppen.
Skriv /help i chatten så får du fram fler kommandon du kan använda dig av eller klicka HÄR.
Tack så mycket, det funkar <3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback