Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2010-02-21, 17:04
  #1
Medlem
Den här tråden är för er som antingen har levt, känt eller bevittnat nån sorts psycho bitch.
Vi lider med er.

Psyko bitches terroriserar tusentals killar varje år i Sverige.
Låt oss samla alla erfarenheter och lära varandra hur man undviker dessa ostabila slynor..
Är säker på att 90% av alla män har eller kommer att få uppleva en relation med en psycho bitch nån gång under sitt liv. Problemet är att man inte märker det förrän man har stadgat sig ihop med dom.

För er tursamma jävlar som inte vet vad en psycho bitch är: Dessa tjejer brukar ofta bete sig liknande, dom tror dom e bättre än alla andra. Dom förväntar sig att du ska slicka deras rövar och när du inte gör det så blir dom sura och börjar starta onödigt bråk (drama).Dom vill gärna bestämma och helst ska du bara va med dom. Dom har ofta 2 personligheter vilket jag hatar . Dom ljuger en hel del och allting dom gör fel, är alltid ditt eller nån annans fel. Du kan inte lita på dom men dom försöker övertala dig att du kan det.. Dom beter sig annorlunda med olika folk.. Det är svårt o hitta en "Normal Tjej" för det är så många tjejer som e såna <--. Hatar tjejer som är psycho bitches.

Just nu är det så att min brors fru är sån bitch och han kan knappt komma över o ta en öl utan att slynan ska börja klaga. Förra veckan blev hon så jävla sur för att vi gick ut nåra grabbar o drack öl utan henne.. Han kan knappt prata i telefon utan att han blir sur. Slyn hora.

http://www.azlyrics.com/lyrics/techn...ychobitch.html Tech 9 har beskrivit de perfekt kolla texten!

Dåså dela med er av era erfarenheter och hur man ska undvika dessa tjejer för en lyckligare framtid!
Citera
2010-02-21, 17:14
  #2
Medlem
Apspektakels avatar
Det är rätt lätt att undvika egentligen.
Som sagt, de flesta har redan haft något att göra med den här sortens kvinna och vet därför hur de agerar.
Just det här med att starta bråk och vara sura på en utan anledning är väl det första man märker av.
Så när man väl börjar märka av dessa tendenser så är det bara att glömma bort kjoltyget, svårare än så är det inte.
Citera
2010-02-21, 17:18
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Apspektakel
Det är rätt lätt att undvika egentligen.
Som sagt, de flesta har redan haft något att göra med den här sortens kvinna och vet därför hur de agerar.
Just det här med att starta bråk och vara sura på en utan anledning är väl det första man märker av.
Så när man väl börjar märka av dessa tendenser så är det bara att glömma bort kjoltyget, svårare än så är det inte.

Jag håller med Apspektakel, vill man däremot leva ett liv full av drama, så behöver man ju inte släppa

Så det är det som felet ofta ligger, killar som inte vill/vågar släpppa taget.
Citera
2010-02-21, 17:24
  #4
Medlem
de är väl inte ovanligt att damer beter sig på detta vis... tror man får försöka komma med en lösning, sätta näven i bordet o verkligen visa att sin partner inte kan bete sig hur som helst. de är för många för att man ska kunna "undvika" dom
Citera
2010-02-21, 17:25
  #5
Medlem
Apspektakels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wander
Jag håller med Apspektakel, vill man däremot leva ett liv full av drama, så behöver man ju inte släppa

Så det är det som felet ofta ligger, killar som inte vill/vågar släpppa taget.

Det handlar egentligen inte bara om att tjejer är på det viset utan vissa killar verkar ha en benägenhet att bete sig på det viset med.
Jag har två tjejkompisar som av någon anledning kommer med sina relationsproblem till mig, killarna beter sig på precis samma sätt som psycho bitchesen gör och mina tjejkompisar agerar som de naiva killarna, jag säger till dem att det är för fan bara att skita i killarna om de är sådana fjantar, men vad svarar de då?
"näää men... jag är ju kär i honom".
De klagar och klagar och klagar och när man kommer med ett självklart svar så slingrar de bara sig undan.

Men men, tänk om man hade kunnat åka tillbaka i tiden till när man var en tonåring och ge sig själv en örfil så att man insåg vilken chump man var.
Citera
2010-02-21, 17:25
  #6
Medlem
Satt och lyssnade på låten TS hänvisade till när jag läste topicen.
Dock är Psycho bitch 2 bättre.
__________________
Senast redigerad av Flashbackapa 2010-02-21 kl. 17:31.
Citera
2010-02-22, 22:59
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 7aram
Den här tråden är för er som antingen har levt, känt eller bevittnat nån sorts psycho bitch.
Vi lider med er.

Psyko bitches terroriserar tusentals killar varje år i Sverige.
Låt oss samla alla erfarenheter och lära varandra hur man undviker dessa ostabila slynor..
Är säker på att 90% av alla män har eller kommer att få uppleva en relation med en psycho bitch nån gång under sitt liv. Problemet är att man inte märker det förrän man har stadgat sig ihop med dom.

För er tursamma jävlar som inte vet vad en psycho bitch är: Dessa tjejer brukar ofta bete sig liknande, dom tror dom e bättre än alla andra. Dom förväntar sig att du ska slicka deras rövar och när du inte gör det så blir dom sura och börjar starta onödigt bråk (drama).Dom vill gärna bestämma och helst ska du bara va med dom. Dom har ofta 2 personligheter vilket jag hatar . Dom ljuger en hel del och allting dom gör fel, är alltid ditt eller nån annans fel. Du kan inte lita på dom men dom försöker övertala dig att du kan det.. Dom beter sig annorlunda med olika folk.. Det är svårt o hitta en "Normal Tjej" för det är så många tjejer som e såna <--. Hatar tjejer som är psycho bitches.

Just nu är det så att min brors fru är sån bitch och han kan knappt komma över o ta en öl utan att slynan ska börja klaga. Förra veckan blev hon så jävla sur för att vi gick ut nåra grabbar o drack öl utan henne.. Han kan knappt prata i telefon utan att han blir sur. Slyn hora.

http://www.azlyrics.com/lyrics/techn...ychobitch.html Tech 9 har beskrivit de perfekt kolla texten!

Dåså dela med er av era erfarenheter och hur man ska undvika dessa tjejer för en lyckligare framtid!

Himlans, vad dumma dessa terrande psycho bitches är - jävla alla tjejer.

Dessutom har dom säkerligen fel i allt dom gör o säger.

Upp till kamp, demonstrationståg!
Citera
2010-02-22, 23:24
  #8
Avstängd
Grottmongo101s avatar
Jag har träffat mååånga psychobitches, men jag upptäcker dem innan jag blir ihop med dem och blir därför inte ihop med dem.
Om du vill undvika att bli ihop med pissfittor, är det första du ska göra att titta dig i spegeln. Se denna tråd:
https://www.flashback.org/t142482
Om nån av de punkter som nämns i denna tråd passar in på dig, eller på din tjej, bör du överväga din livsstil.
Citera
2010-02-23, 15:34
  #9
Medlem
Var tillsammans med en tjej av ovan nämnda personlighet i 4,5 år.

Gick från gott självförtroende till botten innan det tog slut.

2 års själv rehabilitating med gym samt kompisar sällskap och
man känner sig hel igen. I efterhand var det trots allt en bra
livserfarenhet. Jag känner mig själv bättre nu än innan relationen
(låter flummigt men sant)
samt blivit mycket bättre på att läsa människor.

Ps. Psyco- "bitch/man" varning
*Akta er för personer med extremt uppmärksamhetsbehov*
Citera
2010-02-23, 15:37
  #10
Avstängd
Grottmongo101s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zenofix
Var tillsammans med en tjej av ovan nämnda personlighet i 4,5 år.

Gick från gott självförtroende till botten innan det tog slut.

2 års själv rehabilitating med gym samt kompisar sällskap och
man känner sig hel igen. I efterhand var det trots allt en bra
livserfarenhet. Jag känner mig själv bättre nu än innan relationen
(låter flummigt men sant)
samt blivit mycket bättre på att läsa människor.

Ps. Psyco- "bitch/man" varning
*Akta er för personer med extremt uppmärksamhetsbehov*
Tyvärr är det allt fler i dagens samhälle som har ett extremt bekräftelsebehov.
Citera
2010-02-23, 15:52
  #11
Medlem
Chokemeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grottmongo101
Jag har träffat mååånga psychobitches, men jag upptäcker dem innan jag blir ihop med dem och blir därför inte ihop med dem.
Det är mitt problem, jag blir tillsammans med dem för "det verkar inte så farligt". Senaste gången förlät jag till och med en otrohet i första månaden vilket jag fick fan för senare
Jag tycker att det är lika vanligt med tjejer som efter 1-2 månader "är osäkra på sina känslor" och "vill vara kompisar" detta är den värsta sorten... Men dom kanske ingår i psyko-bitches?

Kan även tillägga att psyko-bitches är ett etablerat uttryck i danmark
Citera
2010-02-23, 16:09
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grottmongo101
Tyvärr är det allt fler i dagens samhälle som har ett extremt bekräftelsebehov.

Det värsta är att det tar så lång tid innan man
fattar att det är ett omättligt behov partnern har.
När man väl förstår det har man oftast
etablerat relationen så pass djupt att man
försöker o lappa o laga något vars bäst före datum
länge sedan passerats.

Man förstår hur långt det gick först när man
ser tillbaka på slutet av relationen och
kommer ihåg kommentarer som följande:

Citat "vad är du bra på igentligen" (läs: du är ganska värdelös)

Tar man en sådan kommentar utan att blinka eller reagera
då är man så psykist misshandlad att man inte är sig själv längre.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback