Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-01-07, 18:14
  #11845
Medlem
CheeseHDs avatar
Är det värt att köpa nå benzo för att röka i tillsammans med cannabisen röker? Röker inte så ofta nuförtiden och när man väl gör det vill man ju njuta maximalt haha..Vill inte köpa för att bara ta casual då jag har lätt att bli beroende redan som det är.
Citera
2017-01-09, 17:09
  #11846
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CheeseHD
Är det värt att köpa nå benzo för att röka i tillsammans med cannabisen röker? Röker inte så ofta nuförtiden och när man väl gör det vill man ju njuta maximalt haha..Vill inte köpa för att bara ta casual då jag har lätt att bli beroende redan som det är.


Ska det rökas så bör det vara Fm1or helst.
Citera
2017-01-21, 14:23
  #11847
Medlem
cornichoners avatar
Hej!

Har under senaste veckan ätit ca. 25st 2mg ikto, därefter ett par st. 2.5mg lorazepam, allt har funkat fint. Sen åt jag ca. 10st. 2mg ikto på en dag (i förrgår, ikton fungerade) och 4st 2.5mg lorazapam igår, men lorazepamen fungerade knappt alls,alls. Bygger man tolerans såhär fort eller? Har jag blivit lurad? Vad är grejen? Har inte ikton att testa med nu igen utan endast lorazepamen.

MVH
__________________
Senast redigerad av cornichoner 2017-01-21 kl. 14:29.
Citera
2017-01-21, 14:30
  #11848
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cornichoner
Hej!

Har under senaste veckan ätit ca. 25st 2mg ikto, därefter ett par st. 2.5mg lorazepam, allt har funkat fint. Sen åt jag ca. 10st. 2mg ikto på en dag (i förrgår, ikton fungerade) och 4st 2.5mg lorazapam igår, men lorazepamen fungerade knappt alls,alls. Bygger man tolerans såhär fort eller? Har jag blivit lurad? Vad är grejen? Har inte ikton att testa med nu igen utan endast lorazepamen.

MVH


hmm. skulle gissa på tolerans!

har käkat benz 10 år ibland är det såhär.
Citera
2017-01-21, 14:41
  #11849
Medlem
cornichoners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreshToDeath
hmm. skulle gissa på tolerans!

har käkat benz 10 år ibland är det såhär.
Nån idé o knapra nåt alls ikväll nudå eller borde den ha lugnat sig över gårdagen? I veckan får jag möjlighet att kunna hålla ut och låta toleransen gå ner lite fler dagar. Hur lång tid skulle du gissa?

MVH
Citera
2017-01-21, 19:38
  #11850
Medlem
cornichoners avatar
Får se hur jag gör med detta nu... Kommer få mer benso i veckan så tillgången är inte akut. Jag har käkat uppskattningsvis 40 st. 2mg ikto under senaste veckan samt 10 st. 2.5mg lorazepam fre-lör.

Funderar på att fortsätta trycka i mig lorazepam, mest bara för att det är mysigt, men det krävs så stora doser nu. Ponera att jag käkar 50-70 st. lorazepam till nu under helgen. Kommer jag att få hemsk AT? Det är ju ingen lång period jag hållit på, men det är många tabletter. Aldrig varit med om benso AT förut, endast Lyrica (relativt lätt överkomligt) samt fentanylavtändningar (både långa och korta, MYCKET plågsamma, vill helst bara dö. så den skiten rör jag faktiskt inte igen.)

Nu undrar jag, kan någon uppskatta min AT om jag fortsätter som jag ponerat ovanför? Kommer jag ens få nån AT över huvudtaget? Kommer den kanske gå att trappa ur?

Jag har Tramadol och Lyrica också att underlätta eventuell AT. Alla svar/erfarenheter som kan vara till hjälp uppskattas!

MVH
Citera
2017-01-22, 00:26
  #11851
Medlem
No6s avatar
För några år sedan så kunde jag ta Benzo/z-analoger och få ett rus varje gång, oavsett sinnesstämning(ångest/normal/glad). För ett tag sedan hade jag inte tagit någon benzo på över 1 år. Inte heller tagit andra GABA-substanser eller druckit alkohol. Testat Imovane och Flunitrazepam och jag känner såklart av de, men jag får inte samma ångestdämpning/eufori som jag fick förr. Imovane funkar utmärkt att sova på t.ex. Flunitrazepam är ett preparat jag typ testat max 3-4 gånger hela livet. Provade 2 mg för ett tag sedan, samma sak där. Känner av att det är FM1 men just euforin får jag inte längre.

Dem säger ju att man måste ha ångest för att känna av "ruset" på benzo, så var det inte förr för mig men nu har det blivit så verkar det som. Trist är det. Vad kan det bero på?

Alkohol, Lyrica och Tramadol fungerar utmärkt för mig.
Citera
2017-01-27, 13:13
  #11852
Medlem
Hjärtklappning på bens?

Är det någon mer än jag som upplever hjärtklappning på benso? Händer inte alltid, men ofta om jag slänger i mig lite mer än förskriven dos. Har för mig att det kan handla om att blodtrycket sänks. Men vad vet jag. Nyfiken på om fler upplever samma grej.
Citera
2017-01-27, 13:19
  #11853
Medlem
dreggells avatar
Aldrig upplevt!

Däremot när jag käkat för liiiiiten dos xD
Citera
2017-01-27, 13:40
  #11854
Medlem
kajus333s avatar
Nä. Oavsett dos inte hjärtklappning.
Citera
2017-01-27, 13:45
  #11855
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CheeseHD
Är det värt att köpa nå benzo för att röka i tillsammans med cannabisen röker? Röker inte så ofta nuförtiden och när man väl gör det vill man ju njuta maximalt haha..Vill inte köpa för att bara ta casual då jag har lätt att bli beroende redan som det är.

Mosade en Ikto i pipan tillsammans med bruning för ett tag sedan, det är inget varken jag eller polaren rekommenderar. Man blev mest väck i skallen på ett oskönt sätt.
Citera
2017-01-30, 14:33
  #11856
Medlem
darkreapers avatar
Hej! vilken/vilka benzo är bäst ångestdämpande, svårt utveckla tolerans mot och sitter i länge? kan inte bestämma mig ikto eller xanor, midazolam har jag aldrig ens testat...har ganska stor valalternativ men vet inte vilka som skulle va bäst....
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback