Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-08-11, 13:25
  #1201
Medlem
OmgHaxxs avatar
nvm hitta en tråd om det
Citera
2007-08-15, 22:25
  #1202
Avstängd
Det verkar omöjligt att hitta Flunitrazepam på nåt EU Nätapotek!!!!!!

Är dem så hårt hållna även på nät apoteken?
Jag har nog sökt igenom ett 10-tal apotek och inga kan erbjuda Flunitrazepam!
Nån som vet varför eller nån som vet nått ställe skicka ett pm är ni schysst!

Boom Bang
Citera
2007-08-16, 13:37
  #1203
Medlem
bentebents avatar
Bensodiazepiner

Vilken är bäst? (Starkast/mysigast/skönast effekt)
Vilken är bäst, i förhållande till pengarna?

Motivera gärna...
Citera
2007-08-16, 19:46
  #1204
Medlem
Tangorabatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bentebent
Vilken är bäst? (Starkast/mysigast/skönast effekt)
Vilken är bäst, i förhållande till pengarna?

Motivera gärna...

Om du kollar igenom tråden lite så är det inte så svårt att se vad folk föredrar.

Men alla reagerar olika, det jag tycker är skönt kanske inte du gillar.

För mig så kommer Stesolid,flunitrazepam och xanor på första plats. Stesolid och Xanor är perfekt för dagbruk och Flunitrazepam bra att sova på eller att mysa på kvällen.
Citera
2007-08-17, 02:39
  #1205
Medlem
Fan alltså. En burk med Stesolid 10 mg finns tillgängligt. Används inte då jag över säkert tre månader tittat om pillrena minskat i antal, det gör de inte. Finns det något receptfritt eller till exempel Kortisontabletter som man skulle kunna byta ut mot dessa utan att det märks? Vill alltså inte att burken ska stå tum, men jag vill åt det goda.
Citera
2007-08-17, 07:53
  #1206
Medlem
PhantomBlots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kimsan
Fan alltså. En burk med Stesolid 10 mg finns tillgängligt. Används inte då jag över säkert tre månader tittat om pillrena minskat i antal, det gör de inte. Finns det något receptfritt eller till exempel Kortisontabletter som man skulle kunna byta ut mot dessa utan att det märks? Vill alltså inte att burken ska stå tum, men jag vill åt det goda.

Nej, det finns ingen annan medicin som ser ut som 10 mg Stesolid. Inte på Apoteket i alla fall.

Har du inte råd att köpa en egen burk så kan du lägga i vad som helst i den och stryka lite Loctite i gängorna innan du skruvar tillbaka locket. Personen som äger burken lär väl kasta den när han inte får upp den och hämta ut en ny.
Citera
2007-08-17, 09:00
  #1207
Medlem
bentebents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PhantomBlot
Nej, det finns ingen annan medicin som ser ut som 10 mg Stesolid. Inte på Apoteket i alla fall.

Har du inte råd att köpa en egen burk så kan du lägga i vad som helst i den och stryka lite Loctite i gängorna innan du skruvar tillbaka locket. Personen som äger burken lär väl kasta den när han inte får upp den och hämta ut en ny.

Låter som en bra idé! Go for it Kimsan!
Citera
2007-08-17, 16:17
  #1208
Medlem
Kanske en dum fråga men:
Är Bensodiazepiner samma som Benzylpiperaziner?
Citera
2007-08-17, 17:34
  #1209
Medlem
Corvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalonline
Kanske en dum fråga men:
Är Bensodiazepiner samma som Benzylpiperaziner?

Nej. Bzp är en stimulant.
Citera
2007-08-18, 11:04
  #1210
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Corv
Nej. Bzp är en stimulant.
Det var vad jag misstänkte. Tackar
Citera
2007-08-21, 12:51
  #1211
Medlem
bentebents avatar
Tjena pojkar, jag och mina polare har lyckats hitta en pillerburk Oxascand och vi skall inom en kort framtid inmundiga dessa. Har bara lite frågor dock, som uppkommit efter lite research här på forumet.

1. Måste dessa tas med Alkohol för att uppnå en åtråvärd effekt?
2. Dosering? (Första gången på Benzo)
Citera
2007-08-21, 14:00
  #1212
Medlem
hundens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bentebent
Tjena pojkar, jag och mina polare har lyckats hitta en pillerburk Oxascand och vi skall inom en kort framtid inmundiga dessa. Har bara lite frågor dock, som uppkommit efter lite research här på forumet.

1. Måste dessa tas med Alkohol för att uppnå en åtråvärd effekt?
2. Dosering? (Första gången på Benzo)


1.) Nej inte nödvändigt enligt mig.
2.) Ta 30mg till att börja med. Vänta 45min sedan ta mer om det behövs.

(10mg diazepam är ekvalent med 20mg oxazepam, jag blev bäng på 20mg diazepam när min tolerans var 0)
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback