Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-11-23, 19:51
  #12073
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av host.
Gissar på missbrukspotential. Dessutom är xanor äckligt under tungan haha

Prova Imovane under tungan så kommer du tycka Xanor smakar godis i fortsättningen.
Citera
2017-11-23, 21:01
  #12074
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av populopidus
Prova Imovane under tungan så kommer du tycka Xanor smakar godis i fortsättningen.

Tro mig har testat, skulle påstå att båda smakar skit
Citera
2017-11-24, 18:25
  #12075
Avstängd
KringExs avatar
Ni som lägger benso under tungan, upplever ni förutom det snabbare påslaget även kortare verkan?
Citera
2017-12-01, 17:49
  #12076
Medlem
Exonis avatar
Om jag tagit 6 mg alprazolam för typ 4 timmar sedan. Är det lugnt lm jag om ett par timmar tar klonazepam? Kanske 10 mg?
Är det farligt eller?
Ty för svar
Citera
2017-12-02, 09:02
  #12077
Medlem
sepekastrulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Exoni
Om jag tagit 6 mg alprazolam för typ 4 timmar sedan. Är det lugnt lm jag om ett par timmar tar klonazepam? Kanske 10 mg?
Är det farligt eller?
Ty för svar

Nej det är inte farligt rent fysiskt. Det krävs otroliga mängder för att uppnå LD50 på benzo.

Det farliga skulle i så fall vara vad du gör under tiden. Omdömmet är inte direkt det bästa när man går på benz
Citera
2017-12-03, 20:44
  #12078
Medlem
Har haft extremt dåligt minne på sista tiden. Misstänker att det är mitt (miss)bruk av bensodiazepiner som är orsaken. Men och andra sidan så har jag ätit benso flera år med vissa uppehåll och då har det mest varit tillfälliga minnesluckor när man tagit för mycket. Nu händer det hela tiden på doser jag inte alls känner mig påverkad av att jag har gjort saker som jag inte minns och hittar saker jag lagt på konstiga ställen, glömmer vad jag höll på med samtidigt som jag gör det o.s.v. Är det här normalt? :/
Citera
2017-12-04, 06:42
  #12079
Medlem
smoker27s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kenozoikum
Har haft extremt dåligt minne på sista tiden. Misstänker att det är mitt (miss)bruk av bensodiazepiner som är orsaken. Men och andra sidan så har jag ätit benso flera år med vissa uppehåll och då har det mest varit tillfälliga minnesluckor när man tagit för mycket. Nu händer det hela tiden på doser jag inte alls känner mig påverkad av att jag har gjort saker som jag inte minns och hittar saker jag lagt på konstiga ställen, glömmer vad jag höll på med samtidigt som jag gör det o.s.v. Är det här normalt? :/

Hej jag tror det är "normalt" har själv haft det dilemma men slutat med allt förutom Imovane nu är det bara ADHDn som spökar försök att sluta ett hett tips ifrån mig till dig

Mvh
Smoker
Citera
2017-12-04, 08:37
  #12080
Medlem
sepekastrulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kenozoikum
Har haft extremt dåligt minne på sista tiden. Misstänker att det är mitt (miss)bruk av bensodiazepiner som är orsaken. Men och andra sidan så har jag ätit benso flera år med vissa uppehåll och då har det mest varit tillfälliga minnesluckor när man tagit för mycket. Nu händer det hela tiden på doser jag inte alls känner mig påverkad av att jag har gjort saker som jag inte minns och hittar saker jag lagt på konstiga ställen, glömmer vad jag höll på med samtidigt som jag gör det o.s.v. Är det här normalt? :/

Ja det är normalt. Minnesluckor på benzodiazepiner är ju välkänt. Du kanske har haft tur innan när du inte fått dem. Att du helt plötsligt har börjat få minnesluckor är dock inte konstigt, då det är en egenskap benzodiazepiner har.

När jag var 16 blev jag aldrig bakfull efter en fylla. Nu i vuxen ålder blir jag det varje gång. Är det konstigt att jag blir bakfull efter en fylla? Nej, det är det inte
Citera
2017-12-15, 22:16
  #12081
Medlem
orrecrists avatar
Vilken benso föredrar ni att blanda med tjack? Svårt att hitta den där exakta balansen, bästa är för mig att droppa liten mängd xanor någon timma efter intag, wow vilken symbios i euforin ifrån båda. Men lött att det antingen blir för hängigt av för mycket bens eller för tjackigt, sen tar man mer bens för att jämna ut sen mer tjack, ja ni fattar, men ibland infinner sig det där magiska, ojoj.
Citera
2017-12-16, 01:01
  #12082
Medlem
zrtxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Vilken benso föredrar ni att blanda med tjack? Svårt att hitta den där exakta balansen, bästa är för mig att droppa liten mängd xanor någon timma efter intag, wow vilken symbios i euforin ifrån båda. Men lött att det antingen blir för hängigt av för mycket bens eller för tjackigt, sen tar man mer bens för att jämna ut sen mer tjack, ja ni fattar, men ibland infinner sig det där magiska, ojoj.

xanor när det är dags att landa, ikto under ruset.
Citera
2017-12-28, 14:17
  #12083
Medlem
Extremeflys avatar
Hur funkar Bensodiazepiner tillsammans med tandläkar bedövning? Finns det några risker med att ta Bensodiazepiner strax innan man ska till tandläkaren o få bedövning?
Citera
2017-12-28, 14:22
  #12084
Avstängd
KringExs avatar
Tänke dela med mig av en extremt skön bensokombo; Flualprazolam och Nitrazolam. Ta gärna lite mer så att ni "överdoserar". Råkade somna en halvtimme och vaknade upp pigg och nästan euforisk. Nitrazolam relaxar ju musklerna och Flualpranzolam sätter sig i skallen och dödar ALL oro och ångest.

Jag tog 2 mg Flualprazolam och 15 mg Nitrazolam. Har lite tolerans, men man känner ju när det räcker
Lägg tabletterna under tungan för bästa effekt!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback