Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-02-21, 15:51
  #1
Medlem
En riktigt gullig kille började prata med mig på busshållplatsen o vi kom in på affärsmässiga saker så vi bytte nummer. Det blev därefter många middagar etc.
Nu helt plötsligt har jag gått in i något jag inte var beredd på. Jag är hans älskarinna. "Den andra kvinnan" Killen i fråga är 14 år äldre än mig och gift. Själv är jag 22.
Jag känner mig så otroligt fel och smutsig gentemot hans fru. Men ändå vill jag inte sluta vara med honom. Vi har båda känslor för varandra och har pratat om det. Men jag vill inte att han lämnar sin fru.. Jag vill inte att det blir seriöst mellan oss även om jag har känslor för honom. Mycket känslor.

Grejen med det hela är lite att jag saknar att ha ett förhållande men ändå inte vill/vågar/kan ha det just nu. Så sett enbart utifrån mitt perspektiv så är min relation med honom perfekt.
Jag blev svårt fysiskt och psykiskt misshandlad av mitt ex och är inte redo att gå in i något seriöst igen. Ändå saknar jag det... Jag gör så fel och jag mår dåligt över det. Men jag vill ändå inte sluta. Jag mår aldrig så bra som när jag är med honom. Egentligen är inte sexet det jag mest söker hos honom. Jag älskar att bara umgås - äta middag, gå på spa, ligga hemma i soffan (när inte frun är hemma) Vad ska jag göra?
(jag anar att jag kommer få många arga kommentarer som säger åt mig att hitta en egen man och lämna andras män ifred.. Men kör på, jag vill höra alla typer av åsikter och tankar!)
/Confused
Citera
2010-02-21, 15:55
  #2
Medlem
Du borde lämna honom plus att du borde tala om för hans fru vad de är för svin hon är gift med. En otrohet kan förstöra så fruktansvärt mkt för en människa. Du anar inte.
Citera
2010-02-21, 15:55
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iamconfused
Så sett enbart utifrån mitt perspektiv så är min relation med honom perfekt.

Se till att inte förstöra det då! Om du vill vara hans älskarinna, se till att vara en bra sådan.
Citera
2010-02-21, 16:19
  #4
Avstängd
reyears avatar
Berätta för hans fru, förklara allt. allt. Han är otrogen, varför skulle han vara annorlunda mot dej?
Citera
2010-02-21, 16:28
  #5
Medlem
kmrdzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valkyyria
Du borde lämna honom plus att du borde tala om för hans fru vad de är för svin hon är gift med. En otrohet kan förstöra så fruktansvärt mkt för en människa. Du anar inte.
Ja det är logiskt. En otrohet kan förstöra så mycket för en människa, så berätta för frun med en gång så att du förstör för henne.

Bättre då att du avslutar det och förklarar hur svinig han är, utöver det är det inte ditt ansvar överhuvudtaget att rädda deras äktenskap.
Citera
2010-02-21, 16:31
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av reyear
Berätta för hans fru, förklara allt. allt. Han är otrogen, varför skulle han vara annorlunda mot dej?

Jag tror inte att du läste så noga. Som sagt vill jag inte ha ett förhållande med honom. Jag vill ju att han stannar hos sin fru.
Citera
2010-02-21, 16:34
  #7
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Valkyyria
Du borde lämna honom plus att du borde tala om för hans fru vad de är för svin hon är gift med. En otrohet kan förstöra så fruktansvärt mkt för en människa. Du anar inte.
Varför borde hon det? Det är inte hennes problem, det är killen som ska tänka på det.

TS - kör på. Trivs du med den situationen som är, så ha det så då.
Citera
2010-02-21, 16:37
  #8
Medlem
De flesta verkar tycka att jag ska berätta för frun. Men om jag nu skulle vilja göra det - hur smidigt är det? Jag känner inte kvinnan, har aldrig träffat henne. Ska jag söka upp hennes mobilnummer, eller maila henne på facebook? (hoppas ni förstår min ironi)
Hon skulle förmodligen inte vilja tro mig och han skulle säga att jag bara är någon psykotisk brud som försöker få honom. Detta skulle hon mycket väl kunna tro på eftersom mannen i fråga är populär bland kvinnor - snygg, rik, intelligent, charmig, gentleman..
Jag tror iallafall att hon tror på sin man framför en skitunge som mig..
Citera
2010-02-21, 16:39
  #9
Medlem
Du har varit i ett förhållande där din partner har gjort dig illa, varför vill du då medverka till att någon annan gör sin partner illa?

Han gör ju det största felet, självklart.. Men har inte du högre tankar om dig själv än att bara vara den vid sidan om? Det kanske bara är hur jag ser det, men jag skulle känna att jag nedvärderar mig själv genom att vara med någon annans man.
Citera
2010-02-21, 16:39
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuckyPeopleCenter
Varför borde hon det? Det är inte hennes problem, det är killen som ska tänka på det.

TS - kör på. Trivs du med den situationen som är, så ha det så då.

Tack, skönt att höra!
Citera
2010-02-21, 16:44
  #11
Medlem
Bryt med honom, du kommer bara bli sårad i slutändan iaf hör man på dig. Du ska inte ha några känslor om du ska vara älskarinna.

Och jag tycker inte du ska berätta för frun heller.
Citera
2010-02-21, 16:47
  #12
Medlem
Det bästa du kan göra är att lämna svinet. Ännu bättre som du berättar för hans fru så svinet blir lämnat ensam.

Tror du tjänar på det i längden.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback