Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2010-02-21, 14:25
  #1
Avstängd
Grottmongo101s avatar
Nånting man funderar på lite då och då är varför just svarta män är så efterfrågade för just sex?
Svarta ska ju har mer testosteron i kroppen och något längre kukar. Är det främst det tjejerna går på, eller är det helt enkelt kulturellt inmatat via media?
Man kan kanske hävda at kvinnor dras generellt till vad som är annorlunda än deras egna män.
Om man dock tittar på sexuella kontaktanonser på kvinna söker man, så slås man av hur ofta svarta män efterfrågas. Jag kan inte minnas att jag nånsin sett någon efterfråga specifikt nån annan ras för sex.
Tror ni att tex en kines eller en indier skulle kunna bli mer sexuellt attraktiv om han framställdes som sexig i media?
Är det kanske så att svarta män sällan syns som framgångsrika i något annat än sport och musik och därför ses som mer sexuella, eftersom de inte anses vara bra på nått annat?
Eller kommer kvinnor alltid efterfråga svarta för just sex, pga av testosteron och stora kukar?
Citera
2010-02-21, 14:29
  #2
Medlem
Kalasponnys avatar
Det här tror jag inte är något annat än en myt. Visst finns det nog en del kvinnor vars fantasier ibland handlar om afrikaner men det jag har sett på krogen och hört bland kvinnor så verkar det finnas en stark motvilja att ha sex/få ihop det med svarta.
Citera
2010-02-21, 14:35
  #3
Medlem
Qnazels avatar
Jag tror också att det är en myt. Såg en undersökning gjord i USA förut som jag inte kan hitta nu där man kollade hur många svar på kontaktannonser som olika grupper fick och av vilka grupper (uppdelade i män och kvinnor som var västerländska, araber, asiater och afrikaner, bosatta i USA) och resultatet visade att svarta män fick absolut sämst respons av alla grupper.
Citera
2010-02-21, 14:43
  #4
Avstängd
Grottmongo101s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qnazel
Jag tror också att det är en myt. Såg en undersökning gjord i USA förut som jag inte kan hitta nu där man kollade hur många svar på kontaktannonser som olika grupper fick och av vilka grupper (uppdelade i män och kvinnor som var västerländska, araber, asiater och afrikaner, bosatta i USA) och resultatet visade att svarta män fick absolut sämst respons av alla grupper.
Ja, men var detta vanliga kontaktanonser eller sexkontaktanonser?
Jag tycker det verkar vara en tämligen stor skillnad här i vad kvinnor vill ha tillfälligt sex med och vad kvinnor vill bli ihop med.
Man kan se sexkontakanonser i stil med "Mogen kvinna vill bli gangbangad av svarta män", men ser man nånsin "Mogen kvinna vill bli gangbangad av kinesiska män"?
Jag har i umgängeskretsen sett hur just sportande, vältränade, svarta får pippa väldigt mycket. De kan i stort sett bara behöva visa upp sig på krogen så får de napp. Det knappast bara skryt från just dessa personers sida. Sen finns det förståss en massa svarta som inte får pippa också, men det är en annan femma.
Citera
2010-02-21, 14:46
  #5
Avstängd
Grottmongo101s avatar
Sen verkar ju saker vara lite miljöberoende, är det tex styrdans, så verkar inte svarta vara så populära längre. Men faktum kvarstår, att de verkar var väldigt efterfrågade i vissa miljöre på ett sätt som inte tycker mig ha sett om andra grupper.
Citera
2010-02-21, 14:50
  #6
Medlem
shizophrenics avatar
Alltså, sluta säg att svartas kukar är långa. Det finns absolut ingen bevis som skulle stödja det påståendet. Jag vill aldrig mer höra att svartas kukar är långa.
Citera
2010-02-21, 14:56
  #7
Avstängd
Grottmongo101s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shizophrenic
Alltså, sluta säg att svartas kukar är långa. Det finns absolut ingen bevis som skulle stödja det påståendet. Jag vill aldrig mer höra att svartas kukar är långa.
Är de inte medlemmar av Flashback så har de ju inte längre grejer än nån annan här.
Citera
2010-02-21, 15:10
  #8
Medlem
arsamiluks avatar
Det där är till största delen en myt det är jag nästan säker på. Även vältränade svenska män har inget problem att få napp på krogen, det är bara att det syns mer när en neger drar hem med en vit tjej än om en vit kille skulle göra det.

Visst kan kanske medias hjärntvätt att den mörke mannen är sexuellt spännande och cool ha viss effekt och viss effekt kan även deras avslappnade attityd ge, som de kan anamma med tanke på att de flesta inte arbetar.
Citera
2010-02-21, 15:13
  #9
Medlem
GAMLE SVARTENs avatar
Det finns undersökningar som bekräftar detta. Svarta män har större sexualorgan än vita. Asiatiska män är begåvade med de minsta organen.
Citera
2010-02-21, 15:21
  #10
Medlem
1588s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GAMLE SVARTEN
Det finns undersökningar som bekräftar detta. Svarta män har större sexualorgan än vita. Asiatiska män är begåvade med de minsta organen.

Säger GAMLE SVARTEN!
Citera
2010-02-21, 15:22
  #11
Medlem
freyas avatar
Visst florerar det vissa föreställningar kring detta enligt TS beskrivning, men jag vill hävda att de allra flesta svenska kvinnor inte är intresserade av vare sig relationer eller sex med svarta män. Vita kvinnor har med andra ord snarare en dragning till vita män.
Citera
2010-02-21, 16:44
  #12
Medlem
Blaavalens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grottmongo101
Nånting man funderar på lite då och då är varför just svarta män är så efterfrågade för just sex?
Svarta ska ju har mer testosteron i kroppen och något längre kukar. Är det främst det tjejerna går på, eller är det helt enkelt kulturellt inmatat via media?
Man kan kanske hävda at kvinnor dras generellt till vad som är annorlunda än deras egna män.
Om man dock tittar på sexuella kontaktanonser på kvinna söker man, så slås man av hur ofta svarta män efterfrågas. Jag kan inte minnas att jag nånsin sett någon efterfråga specifikt nån annan ras för sex.
Tror ni att tex en kines eller en indier skulle kunna bli mer sexuellt attraktiv om han framställdes som sexig i media?
Är det kanske så att svarta män sällan syns som framgångsrika i något annat än sport och musik och därför ses som mer sexuella, eftersom de inte anses vara bra på nått annat?
Eller kommer kvinnor alltid efterfråga svarta för just sex, pga av testosteron och stora kukar?
Är du säker på att efterfrågan på svarta dominerar (du menar bland vita kvinnor va?) Om så är fallet, så är det nog för att folk vill prova en gång och se hur det är. Det är ju helt naturligt att människan är nyfiken, det är ju därför vi kolonialiserat hela världen en gång i tiden tex.
En grej som jag ofta sett apropå detta, är att i vanliga kontaktannonser (gällande förhållanden) efterfrågas ofta asiatiska eller färgade tjejer. Jag ser ju efterfrågan på färg mer som en fetisch, varför det är konstigt att man går efter det när det gäller förhållande... Får ta upp detta i en annan tråd...
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback