Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-02-20, 14:05
  #1
Medlem
http://paranormal.about.com/od/human...a/aa090406.htm

Är det någon här som är bekant med dessa svartögda varelser som utstrålar någon sorts omänsklig ondska och som försöker få en att bjuda in dom i sitt hus eller sin bil eller vad det nu kan vara?
Citera
2010-02-20, 14:15
  #2
Medlem
Idiotpods avatar
Har en vän som har sådär.

Naturligt sett så har han väldigt mörkt bruna ögon, i princip svarta. Han lyser smuts i princip. Han står för allt smutsigt i denna värld.

Ändå dras alla till han och åker ned i hans fördärv, endast jag står kvar i min ljuspelare.

Han bjuder inte in någon i sitt hus, hans värld omfamnar och drar in dig.


Vacker människa, det där. God vän även.
Citera
2010-02-20, 14:22
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Idiotpod
Har en vän som har sådär.

Naturligt sett så har han väldigt mörkt bruna ögon, i princip svarta. Han lyser smuts i princip. Han står för allt smutsigt i denna värld.

Ändå dras alla till han och åker ned i hans fördärv, endast jag står kvar i min ljuspelare.

Han bjuder inte in någon i sitt hus, hans värld omfamnar och drar in dig.


Vacker människa, det där. God vän även.

Dom här varelserna som folk säger sig ha stött på har snarare försökt komma in i folks hem, men varit oförmögna att komma in utan en inbjudan. Och dom ska tydligen kunna bli rätt otrevliga i sitt insisterande på att man ska bjuda in dom. Det verkar rätt vanligt att dessa varelser är barn.
Citera
2010-02-20, 14:54
  #4
Medlem
Idiotpods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meganman
Dom här varelserna som folk säger sig ha stött på har snarare försökt komma in i folks hem, men varit oförmögna att komma in utan en inbjudan. Och dom ska tydligen kunna bli rätt otrevliga i sitt insisterande på att man ska bjuda in dom. Det verkar rätt vanligt att dessa varelser är barn.


Med tanke på din beskrivning låter det som en sorts vampyrer.

Barnsoldater?
Citera
2010-02-20, 15:01
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Idiotpod
Med tanke på din beskrivning låter det som en sorts vampyrer.

Barnsoldater?

Nja, läs i länken jag postade vettja, jag har då aldrig upplevt något möte med dessa påstådda varelser personligen.
Citera
2010-02-20, 21:09
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av meganman
Nja, läs i länken jag postade vettja, jag har då aldrig upplevt något möte med dessa påstådda varelser personligen.
Jag har aldrg heller sett någon sån människa.
Citera
2010-02-20, 23:45
  #7
Medlem
Varulvs avatar
Det låter lite som någon form av demon eller djävul. Beroende på vilket religion man läser eller vilken kategori av dessa helvetesvarelser man läser om så ska dom ju tydligen ha olika egenskaper. En utav egenskaperna är garanterat att det krävs en invit av personen i fråga för att demonen ska ta sig in.

Är inte riktigt säker på det här, måste läsa på lite. Men finns dom så är det garanterat någon form av demonisk hellspawn eller liknande.
Citera
2010-02-21, 00:01
  #8
Medlem
Bledsaters avatar
Lite roligt att läsa det där då jag faktiskt såg en tjej för runt ett år sedan i en affär (bra ljus) som hade svarta ögon. Jag reagerade direkt och tittade nog lite för länge på henne. Svarta ögon är väl inte så vanligt, särskilt inte på vita personer antar jag och hon var blek. Fick för mig att hon var eskimå eller från Island eller nånting sånt av någon anledning. Blev inte rädd alls men har faktiskt tänkt på det en del.. Skoj att läsa om fler som sett liknande.
Citera
2010-02-21, 01:15
  #9
Medlem
Sen så kan man juh använda linser oxå... för att spexa till det.
Citera
2010-02-21, 12:52
  #10
Medlem
http://www.youtube.com/watch?v=1M6-Nj5hDxY

Där snackar dem om Black Eyed Kids och Shadow People. Finns 4 delar om jag har rätt
Citera
2010-02-21, 18:28
  #11
Medlem
MsNotys avatar
haha, jag och sambon har diskuterat om detta, hur illa till mods jag blir utav en av arbetskollegorna pa mitt jobb, hon har riktigt morka ogon och det gor ju inte det battre for henne att hon ar en riktig bitch mot alla.

forsta gg jag sag en med svarta ogon var pa en data kurs han var kursledaren dar, och jag hade inte kollat in han ordentligt, men sa satte han sig brevid mig en dag och fraga hur det gar med mitt arbete. Huuua var min forsta tanke nar jag kollade in i hans svarta ogon...jag kunde tyvarr inte se han i ogonen nar vi pratade...lassades jag var upptagen med och skriva mitt arbete hehe...men usch blir radd nar ja tanker pa det
Citera
2010-02-21, 23:10
  #12
Medlem
Finns inga bilder på dem?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback