Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2010-02-18, 12:44
  #1
Medlem
snippsters avatar
Finns det något intressant att vaska fram här då?
Petras tampong-historia får mig att tro att det finns mer att avslöja bara man skrapar lite på ytan.
Citera
2010-02-19, 09:59
  #2
Medlem
rpattzs avatar
Jag skulle vilja veta varför Anna Hibbs är så pinsam.
Citera
2010-03-01, 12:33
  #3
Medlem
Jag skulle vilja veta varför inte Michaela vaxar sina armar. Ser ju tokäckligt ut med allt det svarta håret. Usch, skulle inte ta i henne med en polygrip ens en gång.
Citera
2010-03-01, 12:43
  #4
Medlem
Priamoss avatar
Någon borde väl sitta inne på smaskig information med tanke på hur mycket de är på krogen/berättar om sina ONS
Citera
2010-03-01, 16:59
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Priamos
Någon borde väl sitta inne på smaskig information med tanke på hur mycket de är på krogen/berättar om sina ONS

Finns en smaskig tråd om Anna Hibbs. Sök.
Citera
2010-03-05, 21:06
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snippster
Finns det något intressant att vaska fram här då?
Petras tampong-historia får mig att tro att det finns mer att avslöja bara man skrapar lite på ytan.

Har sett några av programmen nu och kan säga att jag aldrig upplevt dummare brudar än de där tre
__________________
Senast redigerad av Twilight zone 2010-03-05 kl. 21:59.
Citera
2010-03-05, 22:52
  #7
Medlem
snippsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Twilight zone
Har sett några av programmen nu och kan säga att jag aldrig upplevt dummare brudar än de där tre


Jag har bara sett de tre första men jag är också imponerad. Mindre imponerad känner jag mig av faktumet att det inte verkar finnas något skvaller alls om dem. Jag menar, tre snygga och "hippa" brudar som hänger på Sturis och syns i media. NÅN måste ha nåt på dem, eller är de så präktiga?
Citera
2010-03-05, 23:04
  #8
Medlem
Durochmolls avatar
Anna Hibbs måste vara det största skämtet. Pinsamt när hon grät ut om sin "jobbiga" uppväxt. Hennes föräldrar skiljde sig, det är väl ingenting man behöver bearbeta i en bok?!

Petra Tungården tycker jag inte heller om, jag misstänker starkt att "hon" är en transa.

Michaela Forni verkar vara den enda vettiga. Som jag har förstått det kommer hon från en rätt vanlig familj, alltså ingen "pappa betalar"-uppväxt. I början av sin bloggkarriär tror jag att hon extrajobbade på något fik för att få ihop pengar, och då var hon väl 15-16 år.
Citera
2010-03-05, 23:10
  #9
Medlem
snippsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Durochmoll
Anna Hibbs måste vara det största skämtet. Pinsamt när hon grät ut om sin "jobbiga" uppväxt. Hennes föräldrar skiljde sig, det är väl ingenting man behöver bearbeta i en bok?!


Haha oj, det måste jag ha missat, ska kolla fler avsnitt.

Jag tyckte det var så himla märkligt när hon dök upp på Michaelas dejt där i början, varför gjorde hon det? Tänker att de måste ha bestämt det innan, hon och Michaela, ifall att det skulle visa sig vara en dejt med jobbig stämning, men Michaela verkade rätt brydd hon med. Skumt. Var hon (Anna) sotis med uppsåt att paja eller har hon andra "issues"?
Citera
2010-03-05, 23:21
  #10
Medlem
4522s avatar
Michaela Forni: "Det är jag som styr."

Styr vadå? Inte särskilt imponerande att skriva en sida till Nöjesguiden en (?) gång i månaden. Det kan till och med en schimpans göra. Att hon sen levererar kvasipoesi till nonsens i sin blogg varenda dag gör inte saken bättre. När man sett det här programmet kan väl ingen köpa hennes "produkt" eller "image".

Direkt när det är något som rör mode, påpekar hon även att Hibbs bara är där för drinkarna och killarna. Är det bara deras övertråkiga jargong, eller existerar det någon konkurrens mellan dessa blogghäxor? Hibbs ska ju uppenbarligen ha mer läsare än de två andra.

En sak är åtminstone säker, jag hade legat med Petra alla dagar i veckan.
Citera
2010-03-05, 23:33
  #11
Medlem
Durochmolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snippster
Haha oj, det måste jag ha missat, ska kolla fler avsnitt.

Jag tyckte det var så himla märkligt när hon dök upp på Michaelas dejt där i början, varför gjorde hon det? Tänker att de måste ha bestämt det innan, hon och Michaela, ifall att det skulle visa sig vara en dejt med jobbig stämning, men Michaela verkade rätt brydd hon med. Skumt. Var hon (Anna) sotis med uppsåt att paja eller har hon andra "issues"?

Mm, det var riktigt läskigt, stackars killen, det var ju tillräckligt jobbigt med tv-kamerorna.
Det kändes verkligen som om Anna bara gjorde det för att förstöra eftersom hon inte ville riskera att stå kvar som den enda singeln.

Citat:
Ursprungligen postat av 4522
Direkt när det är något som rör mode, påpekar hon även att Hibbs bara är där för drinkarna och killarna. Är det bara deras övertråkiga jargong, eller existerar det någon konkurrens mellan dessa blogghäxor? Hibbs ska ju uppenbarligen ha mer läsare än de två andra.

En sak är åtminstone säker, jag hade legat med Petra alla dagar i veckan.

Fast det känns ju som om Anna Hibbs är mer intresserad av Stureplan än om mode, och hon har väl ingen modeblogg (jag läser den inte, så jag vet inte)?

Haha, är du också transa? Hon ser ju ut som en muskulös man, fast det kanske beror på att hon spelat basket? Dålig klädsmak har hon också.
Citera
2010-03-05, 23:40
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4522
Michaela Forni: "Det är jag som styr."

Styr vadå? Inte särskilt imponerande att skriva en sida till Nöjesguiden en (?) gång i månaden. Det kan till och med en schimpans göra. Att hon sen levererar kvasipoesi till nonsens i sin blogg varenda dag gör inte saken bättre. När man sett det här programmet kan väl ingen köpa hennes "produkt" eller "image".

Direkt när det är något som rör mode, påpekar hon även att Hibbs bara är där för drinkarna och killarna. Är det bara deras övertråkiga jargong, eller existerar det någon konkurrens mellan dessa blogghäxor? Hibbs ska ju uppenbarligen ha mer läsare än de två andra.

En sak är åtminstone säker, jag hade legat med Petra alla dagar i veckan.

Petra är den som tveklöst verkar ha lägst IQ. På delad andraplats inte långt ifrån Anna Hibbs/Michaela Forni.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback