Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2010-02-17, 23:04
  #1
Medlem
Johnny.Quids avatar
Fotbollslag från Göteborg ska till Karlstad den 27 feb. Hotellet är bokat och nu är det bara kröket som saknas. Vi ska ut och käka och senare på nattklubb. Vart går man? Vi är mellan 20-26 år.
Tacksam för svar.
Citera
2010-02-17, 23:09
  #2
Medlem
Enligt mitt tycke är det Nöjesfabriken som gäller! Tempel är också ett bra ställe!
Citera
2010-02-18, 13:12
  #3
Medlem
Hakapelitas avatar
Jo, känns som nöjes är bäst i den stan.
Trevligt att äta och ta några öl på Pitchers och se en fotbollsmatch/hockeymatch och sen gå vidare

18:30 Stoke City - Arsenal FC

Tänk på att Färjestad spelar borta och då kan det lätt bli fullt (Färjestads supportrar åker ju inte på bortamatcherna).
Citera
2010-02-18, 14:04
  #4
Medlem
Johnny.Quids avatar
Nöjesfabriken ser riktigt bra ut. Bowling, bärs och brudar. Vad kan gå fel?
Synd bara att Färjestad spelar den kvällen. Lär ju inte bli nått utrymme för fotboll teven.
Sen är det ju det problemet att ställerna stänger kl 02. Vad fan gör man sen? Inte lätt att fixa efterfest när man är 15 snubbar haha.
Citera
2010-02-18, 14:13
  #5
Medlem
Nöjesfabriken och Blue moon bar är ställena som gäller.

Efter stängning 02.00 så får ni väl bjuda med lite brudar till efterfest på erat hotell?

Fyllekäket intas på Burger King som ligger strax brevid torget.

Ha det så kul och du - glöm inte solglasögonen!
Citera
2010-02-18, 14:23
  #6
Medlem
Johnny.Quids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karate Kenta
Nöjesfabriken och Blue moon bar är ställena som gäller.

Efter stängning 02.00 så får ni väl bjuda med lite brudar till efterfest på erat hotell?

Fyllekäket intas på Burger King som ligger strax brevid torget.

Ha det så kul och du - glöm inte solglasögonen!


Haha solglasögon? Den får du allt förklara
Bra tips annars. Bruger King kan fälla även den erfarne jägaren. Gott med djävulsk vad man mår sen haha
Citera
2010-02-18, 17:46
  #7
Medlem
kmrdzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johnny.Quid
Haha solglasögon? Den får du allt förklara
Bra tips annars. Bruger King kan fälla även den erfarne jägaren. Gott med djävulsk vad man mår sen haha
Sola i Karlstad, du vet?

Tempel ska tydligen vara bra, men det är 23+, ingen aning om hur hårda de är med det.
Citera
2010-02-18, 21:59
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kmrdz
Sola i Karlstad, du vet?

Tempel ska tydligen vara bra, men det är 23+, ingen aning om hur hårda de är med det.
De är inte så jättehårda faktiskt om man kommer i gäng där flertalet är över 23 år.

Nöjesfabriken väl det som är bäst enligt mig.
Blue moon bar går fetbort.
Citera
2010-02-18, 23:59
  #9
Medlem
Johnny.Quids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kmrdz
Sola i Karlstad, du vet?

Tempel ska tydligen vara bra, men det är 23+, ingen aning om hur hårda de är med det.

Haha nej jag visste faktiskt inte att det var så soligt i Karlstad. Är det nån slogan ni kör med? Ska börja dagen med att möta Stefan Holm i fotboll. Kan bli hur kul som helst. Ska nog köra lite 2.42 kommentarer ala Patrik Sjöberg
Citera
2010-02-19, 00:21
  #10
Medlem
kmrdzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johnny.Quid
Haha nej jag visste faktiskt inte att det var så soligt i Karlstad. Är det nån slogan ni kör med? Ska börja dagen med att möta Stefan Holm i fotboll. Kan bli hur kul som helst. Ska nog köra lite 2.42 kommentarer ala Patrik Sjöberg
"Sola i Karlstad" är en "slogan" kan man nog säga, ganska väl inarbetat genom åren... Men jag är inte från Karlstad, så det är inte "vi" som kör med den.
Citera
2010-02-19, 00:38
  #11
Medlem
Johnny.Quids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kmrdz
"Sola i Karlstad" är en "slogan" kan man nog säga, ganska väl inarbetat genom åren... Men jag är inte från Karlstad, så det är inte "vi" som kör med den.


Inte menat som personangrepp
Citera
2010-02-19, 02:07
  #12
Medlem
Nöjesfabriken - Stället främst för dig under 23 och över 20. Var i en down-period ett tag men har nu tagit sig igen. Gigantiskt ställe, med både rock-bar, slagerbar, "discodansgolv"[vadfan kallar man ett vanligt jävla dansgolv?!] Rekommenderas! (Ligger ca 500 meter öst om Stora Torget, ute på stadsdelen Herrhagen)

Blue moon bar - Går tokbort numera. Det är - och ta mig på orden - helt dött där sedan tempel öppnade. (Ligger strax norr om Stora Torget, vid biblioteket)

Tempel - 23 års åldersgräns, och till skillnad från vad tidigare talare skrivit så är min erfarenhet att dom är väldigt hårda på detta. Asfräna lokaler och dylikt, väldigt utländskt inspirerat. (Ligger vid Stora Torget)

Glada Ankan - En liten rock-restaurang som kvällstid svänger om till en jävligt schysst nattklubb, speciellt torsdagar och fredagar. Rekommenderas till 100% dessa dagar! (Ligger vid Stora Torget)


Kort och gott, är ni alla 23 och uppåt, testa tempel. Har ni någon under 23, kör direkt på nöjesfabriken!
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback