2004-03-01, 17:47
Medlem
groils avatar
jag har hört att dt fins ett program som man kan göra virus i är det sant och i såfall vr får jag tag på det??
Citera
2004-03-01, 18:16
Medlem
blueCommands avatar
Nej.

Om du vill göra "obehagliga program" så får du nog läsa ett programmerings språk
Citera
2004-03-01, 19:06
Medlem
hannsemans avatar
Sådana program som du tänker på är ofta sälja genomlusade med virus/trojaner. Om du absolut vill ha ett sådant så kan du ju kolla på www.astalavista.com där finns det mesta i cracking/hacking väg du kan bland annat hitta källkoder till olika virus. Men som sagt om du vill göra något ordentligt så ta och lär dig vb, c/++ eller något annat effektivt programmeringsspråk.
Citera
2004-03-02, 02:32
Medlem
Exabytes avatar
Ja du, inte nog med att det finns ETT program som du skrev så finns det massor av "virusskapar" program som man mha kan skapa virus med, endast med ett par musklick och en och annan tangenttryckning. Det här är dock extrem 'script-kiddie' förteelse så jag tänker inte ge dig länkar eller något sådant, bara informera dig om att det finns .

Om jag nu är helt bakom flötet och seglar så kanske du istället menade programmeringsspråk som c++, c osv ?

Aja, det räcker med virus i dagsläget.

Ha det gott

/X
Citera
2004-03-02, 02:42
Bannlyst
lol .. om du nu inte menar att man skapar en fil från något program, ger den ett Virus namn och skickar den till folk så deras antivirus får utslag ... det är ju rena rama 90 tal ... annars kan du ju alltid börja programmera
Citera
2004-03-02, 13:14
Medlem
groils avatar
hm

det räcker med virus.. jaja det kan jag hålla med om. men jag har några personer som jag skulle villa kracha. typ en snubbe som är fett iriterande.
rektorn. och några till. tror att rektorn skulle uppskattta att få sin dator förstörd..

skulle uppskatta en länk
Citera
2004-03-02, 20:24
Medlem
Exabytes avatar
http://www.google.com

Känns som den här tråden kommer låsas.
Citera
2004-03-09, 03:13
Medlem
Assembler är det ultimata språket för virus.. Kolla bara på msblastern...

Edit: Enligt uppgifter är iofs assembler det ultimata kodspråket till allt..
Citera
2004-03-09, 03:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DaZli
Assembler är det ultimata språket för virus.. Kolla bara på msblastern...

Edit: Enligt uppgifter är iofs assembler det ultimata kodspråket till allt..

what????????? vilka uppgifter?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in