Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2010-02-16, 11:44
  #1
Medlem
Tjohopp!

Någon som har ngt skvaller om Salem al Fakir?

Något borde man ju veta...tyvärr gör inte jag det
Citera
2010-02-16, 11:50
  #2
Medlem
Lyxkommunistens avatar
Tror att han är ett helgon som inte gör en fluga förnärd! Det är iaf intrycket jag har fått av gullepojken.
Citera
2010-02-16, 14:05
  #3
Medlem
Hedvigssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lyxkommunisten
Tror att han är ett helgon som inte gör en fluga förnärd! Det är iaf intrycket jag har fått av gullepojken.

Låter jävligt rätt... Av den anledningen vore det nog extra kul om han hade några lik i garderoben!
Citera
2010-02-16, 14:52
  #4
Medlem
Thompson.s avatar
Där kan du nog inte hitta mycket! Verkar genomtrevlig och för ren och fin för att hitta på något djävulskap.

Skolad som mycket ung i klassisk piano och fiol, var ute och turnerade i Ryssland som tonåring om jag inte minns helt fel.

Bilden jag har av honom är att han gillar att kanske dra några shots med nära kompisar, men skulle som sagt inte göra en fluga förnär.
Citera
2010-02-16, 19:43
  #5
Medlem
Hans låt "Roxy" handlar iaf om en könssjukdom
Citera
2010-02-16, 20:06
  #6
Medlem
Jag kan dock tänka mig att han är rätt ytlig, lite modemänniska sådär.. vilket kan innebära en kokain-skandal inom kort.
Citera
2010-02-16, 20:21
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Colombe
Hans låt "Roxy" handlar iaf om en könssjukdom
Haha plötsligt blev låttexten tydligare.. I've got a burning sensation.. in the region below
Citera
2010-02-16, 20:35
  #8
Medlem
redbull72s avatar
Såg han på en festlokal med ett gäng brudar försvinnandes in på en handdikaptoalett... El om det var hans bror... dom e ju så lika o ja va ju så full...
Citera
2010-02-16, 21:20
  #9
Medlem
utters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thompson.
Där kan du nog inte hitta mycket! Verkar genomtrevlig och för ren och fin för att hitta på något djävulskap.

Hans värdelösa musik är jävelskap nog!
Citera
2010-02-17, 08:31
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Axel87
Haha plötsligt blev låttexten tydligare.. I've got a burning sensation.. in the region below

"Roxy is the one who gave it to me"
Citera
2010-02-17, 18:35
  #11
Medlem
Han verkar ju vara riktigt go så jag tror inte att det kommer att komma upp massa smaskigt skvaller här.

Det enda jag vet om honom är att han är kass på att fickparkera.
Citera
2010-02-17, 18:38
  #12
Medlem
daphoxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av utter
Hans värdelösa musik är jävelskap nog!
Det bevisar att du inte har någon koll alls på musik ö.h.t.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback