• 1
  • 2
2010-02-16, 02:49
Bannlyst
det krävs ofta en stor dos av vad det nu är för nåt, för att jag ska tycka det är lagom. det har hänt att andra blivit väldigt förvånande.
vissa har förstås helt enkelt bättre metabolism, eller ?
är vi övermänniskor, eller som man sade i tyskland en gång "Übermenscher" ?!
Citera
2010-02-16, 03:02
Medlem
Bangar_intes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av disast3r
det krävs ofta en stor dos av vad det nu är för nåt, för att jag ska tycka det är lagom. det har hänt att andra blivit väldigt förvånande.

Alla människor är olika och tål olika mycket av olika droger så enkelt är det.
Citera
2010-02-16, 06:05
Medlem
BillLees avatar
Olika människor har olika tolerans för olika substanser. T. ex. känner jag en som är väldigt känslig för cannabis, men har hela sitt liv behövt ta 150-200% mer än andra på nästan alla CS-preparat. Jag skulle knappast säga att det gör honom till övermänniska, han själv tycker mest det är störigt.
Citera
2010-02-16, 06:18
Medlem
Raudsepps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bangar_inte
Alla människor är olika och tål olika mycket av olika droger så enkelt är det.

Sant men jobbigt är det, jag kände inte ens av 700mg metylon. Fick inte heller så stor effekt av Oxycontin när jag tog det häromdagen, körde dock bara upp 5mg i röven så borde väl uppenbarligen inte ha känt så mycket. Samma visa på cannabis också, blir mest bara illamående och trött.
Citera
2010-02-16, 14:11
Medlem
Citat:

Du är inte ensam... Senast jag skulle sövas fick jag en fetingdos propofol "nu kommer du somna alldeles strax" efter ett par minuter med mig brett leendes fick dom dubbla dosen, haha.
Citera
2010-02-17, 01:47
Medlem
BenAsslicks avatar
Ok, så du har alltså startat en tråd som handlar om att du har för stor kuk, en som handlar om att du är smartare och bättre än allmänheten och nu att du tål att knarka mer än andra.

Hur mycket egorunkande utför du på internet egentligen?
Citera
2010-02-17, 15:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BenAsslick
Ok, så du har alltså startat en tråd som handlar om att du har för stor kuk, en som handlar om att du är smartare och bättre än allmänheten och nu att du tål att knarka mer än andra.

Hur mycket egorunkande utför du på internet egentligen?
varför är du så avundssjuk ? jag skriver vad jag tycker och tänker
Senast redigerad av disast3r 2010-02-17 kl. 16:07.
Citera
2010-02-17, 18:07
Medlem
Prosaiskt.Vedernamns avatar
Citat:

Du kan väl åtminstone berätta hur hutlöst stora mängder du kör i dig och om vilka droger det gäller?
Citera
2010-02-17, 18:13
Medlem
BenAsslicks avatar
Citat:
varför är du så avundssjuk ? jag skriver vad jag tycker och tänker

Avundsjuk? varför utgår du från det?
Personligen så tycker jag mig ha en precis lagomt stor kuk, jag behöver inte överkonsumera droger för att få önskad effekt och att folk är idioter är ingenting jag behöver skriva om på ett forum för att kunna konstatera.
Citera
2010-02-17, 20:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BenAsslick
Avundsjuk? varför utgår du från det?
Personligen så tycker jag mig ha en precis lagomt stor kuk, jag behöver inte överkonsumera droger för att få önskad effekt och att folk är idioter är ingenting jag behöver skriva om på ett forum för att kunna konstatera.
din poäng är ?
Senast redigerad av disast3r 2010-02-17 kl. 20:23.
Citera
2010-02-17, 20:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Prosaiskt.Vedernamn
Du kan väl åtminstone berätta hur hutlöst stora mängder du kör i dig och om vilka droger det gäller?
det kan röra som om många gånger dubbelt så mycket som mitt umgänge behöver. även mediciner exempelvis. inte särskilt ekonomiskt men man är glad över att ha en super hardy constitution.
Citera
2010-02-17, 20:30
Medlem
BenAsslicks avatar
Citat:
din poäng är ?

Det jag skrev i förra posten, varför behöver du spela tuff över internet?
Du säger att du är bra på att manipulera och styra konversationer, men det känns som du fintar dig själv mer än de du pratar med.
Senast redigerad av BenAsslick 2010-02-17 kl. 20:37.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in