Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-07-07, 18:09
  #793
Medlem
nolifers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Styracosaurus
Men pengar bryr de sig om, och en turistbojkott från t ex EU skulle märkas och få dem att ta tag i saker och ting. Som det nu är så offrar de en hel generation unga kvinnor utav ren girighet.
Och om inte svenska och andra torskar själva har vett att avstå från att åka på sexresor så kunde våra myndigheter förbjuda det. Att utnyttja flickor utomlands kunde bli förbjudet.



Märkligt att gubbar som är helt oattraktiva själva och har noll social kompetens anser sig för fina att gå med kvinnor som "Berit" men istället vill jaga unga flickor som bara är med dem för pengar. Låter lågt och billigt.

Berit har inget "go" i sig, hennes tid är förbi så att säga. Vi män utvecklas mentalt lite segare än kvinnor och därför så passar vi bättre ihop med en yngre kvinna.
Jag har tex. extremt lite gemensamt med jämnåriga svenska kvinnor, jag känner att 10-15år yngre än mig är mer optimalt och detta gapet kommer troligtvis bli större ju äldre jag blir

Sen så fattar jag inte varför det klagas på gubbarna som drar utomlands och letar kärring, inte direkt så att dom är saknade av svenska kvinnor......men otroligt viktigt att dom inte får fitta, det är det!!
Citera
2016-07-07, 19:49
  #794
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nolifer
Berit har inget "go" i sig, hennes tid är förbi så att säga. Vi män utvecklas mentalt lite segare än kvinnor och därför så passar vi bättre ihop med en yngre kvinna.
Jag har tex. extremt lite gemensamt med jämnåriga svenska kvinnor, jag känner att 10-15år yngre än mig är mer optimalt och detta gapet kommer troligtvis bli större ju äldre jag blir

Sen så fattar jag inte varför det klagas på gubbarna som drar utomlands och letar kärring, inte direkt så att dom är saknade av svenska kvinnor......men otroligt viktigt att dom inte får fitta, det är det!!

Det verkar som de flesta blir lurade i slutändan. Flickorna får sin ungdom förstörd och gubbarna luras på sina pengar.

Här är en intressant video som visar på lösaktigheten hos de flickor som förekommer på dejtingsiter som förmedlar kontakt mellan asiatiska tjejer och västerländska gubbar. Exemplet kommer från Filippinerna, ett annat moraliskt fördärvat land:

Filipina Scammer Test
https://www.youtube.com/watch?v=GMyt4l_j_VY
Citera
2016-07-07, 22:07
  #795
Medlem
nolifers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Styracosaurus
Det verkar som de flesta blir lurade i slutändan. Flickorna får sin ungdom förstörd och gubbarna luras på sina pengar.

Här är en intressant video som visar på lösaktigheten hos de flickor som förekommer på dejtingsiter som förmedlar kontakt mellan asiatiska tjejer och västerländska gubbar. Exemplet kommer från Filippinerna, ett annat moraliskt fördärvat land:

Filipina Scammer Test
https://www.youtube.com/watch?v=GMyt4l_j_VY

Jag tänker inte komma här och säga att jag är en expert men eftersom jag umgåtts med dom där borta i 15 års tid så kan jag säga att du vet inte riktigt vad du snackar om. Du går efter vad du läst.
Vi som varit där vet att gråzonmellan familjeflickan och ludret är ENORM och har lärt oss leva med det och ta fördelarna av det

Du låter lite som en moralpredikare som vill att vi ska dra tillbaka klockan 35år till tiden då tjejjerna där borta blev gravida och gifte sig i tonåren(är fortfarande mycket så i filippinerna).
Men "the westernization" är nog tyvärr oåterkallerlig.

Sen har du rätt angående att många svenskar är blåögda och blir blåsta, men förhoppningsvis får dom ut lite glädje sammtidigt
Citera
2016-07-07, 23:23
  #796
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nolifer
Jag tänker inte komma här och säga att jag är en expert men eftersom jag umgåtts med dom där borta i 15 års tid så kan jag säga att du vet inte riktigt vad du snackar om. Du går efter vad du läst.
Vi som varit där vet att gråzonmellan familjeflickan och ludret är ENORM och har lärt oss leva med det och ta fördelarna av det

Du låter lite som en moralpredikare som vill att vi ska dra tillbaka klockan 35år till tiden då tjejjerna där borta blev gravida och gifte sig i tonåren(är fortfarande mycket så i filippinerna).
Men "the westernization" är nog tyvärr oåterkallerlig.

Inte ens här i väst har moderniseringen lett till att hela länder förvandlats till världens bordeller. Omfattningen av prostitution och morallöshet är ju monumental i Thailand och på Filippinerna. Mycket kan man ju skylla på västs, särskilt då USA:s, dåliga inflytande men självklart har ju dessa länders regeringar också ett stort ansvar genom att låta det moraliska och kulturella förfallet pågå. På grund av detta offras en hel generation unga kvinnor på horeriets och girighetens altare, och män från väst blir blåsta på pengar och på drömmen om någon form av kärlek.
Citera
2016-07-08, 03:17
  #797
Medlem
Rompers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Styracosaurus
Inte ens här i väst har moderniseringen lett till att hela länder förvandlats till världens bordeller. Omfattningen av prostitution och morallöshet är ju monumental i Thailand och på Filippinerna. Mycket kan man ju skylla på västs, särskilt då USA:s, dåliga inflytande men självklart har ju dessa länders regeringar också ett stort ansvar genom att låta det moraliska och kulturella förfallet pågå. På grund av detta offras en hel generation unga kvinnor på horeriets och girighetens altare, och män från väst blir blåsta på pengar och på drömmen om någon form av kärlek.

Aterigen har du inte fattat nagonting. Du tror kanske att det inte finns en anledning till att prostution kallas varldens aldsta yrke? Att det existerade innan jesus gick i kortbyxor? Att sexhandeln startade nar USA skickade sina soldater pa RR.till Thailand ifran Vietnam? Fortsatt du med dina fantasifloskler till protester som du bygger pa vad du har last i Aftonbladet och allehanda slaskpress. Alla kommer att lyssna pa dig nar du staller dig pa barrikaderna...
Citera
2016-07-08, 03:40
  #798
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Romper
Aterigen har du inte fattat nagonting. Du tror kanske att det inte finns en anledning till att prostution kallas varldens aldsta yrke? Att det existerade innan jesus gick i kortbyxor? Att sexhandeln startade nar USA skickade sina soldater pa RR.till Thailand ifran Vietnam? Fortsatt du med dina fantasifloskler till protester som du bygger pa vad du har last i Aftonbladet och allehanda slaskpress. Alla kommer att lyssna pa dig nar du staller dig pa barrikaderna...

Prostitution har alltid funnits ja, men omfattningen ökade lavinartat med amerikanarnas korrumperande inflytande och deras ständigt kåta soldater, både i Thailand och på Filippinerna. Sedan har nivån hållits uppe med hjälp av lika kåta turister från både när och fjärran. Detta har förvandlat dessa två länder till världens största bordeller, och också till en exporthamn för köpefruar och postorderbrudar.
Varför kan svenska män inte nöja sig med och trivas med sina egna kvinnor? Varför måste de handla småflickor i Sydostasien? Vad är det som gått fel i relationen mellan svenska män och kvinnor?
Citera
2016-07-08, 13:31
  #799
Medlem
Bbobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Styracosaurus
Prostitution har alltid funnits ja, men omfattningen ökade lavinartat med amerikanarnas korrumperande inflytande och deras ständigt kåta soldater, både i Thailand och på Filippinerna. Sedan har nivån hållits uppe med hjälp av lika kåta turister från både när och fjärran. Detta har förvandlat dessa två länder till världens största bordeller, och också till en exporthamn för köpefruar och postorderbrudar.
Varför kan svenska män inte nöja sig med och trivas med sina egna kvinnor? Varför måste de handla småflickor i Sydostasien? Vad är det som gått fel i relationen mellan svenska män och kvinnor?

Vad får dig att tro att du ska bestämma hur andra ske leva och vilka kvinnor dom ska ha?

Ska du bestämma vad folk ska nöja sig med i sina liv? Helt körd.

Vill du att staten ska tillförsel varje man med en svensk kvinna också?

Åter igen din perversa lilla människa. Småflickor? Inte mycket småflickor som jobbar i barerna. Är 20års gräns. Alla är inte heller just 20 för det. Många äldre
Citera
2016-07-08, 14:46
  #800
Medlem
DonaldJTrumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avodart
Den stora tråden för alla oss som insett vilket jävla skitland Thailand är och hur dess äckliga, giriga och falska dess befolkning är.

Är så fruktansvärt trött på Thailand pga. de så blinda, trötta och dumma Thailändarna som inte fattar att landet är fyllt av avskum från hela världen. Från nästan alla länder i världen kommer tjuvarna, idioterna, pedofilerna, bankrånarna och övrigt arbetsskygga till Thailand för att festa,knarka, spela allan, starta restauran eller horbar,sätta på dumma små brudar som pga. religon är helt blind av verklighetsuppfattning.

Har genom åren träffat typ 100 svenska som kör sitt "long stay" med bluff resor och stämpla pass och hela den skiten, som bor med någon dum brud som går på pengar och de ska starta företag.

Har själv bott i Bangkok, Pattaya och Phuket och fram till mitten på 90 talet var det mest backapackers och diverse kriminella falander, men den fullständiga äckliga WT massan som hänge på Kanarieöarna för 10 år sedan som är i Thailand nu, gör bara att man vill spy

Alla politiskt korrekta präktiga svenskar som skall blunda för horeriet och korruptionen och spela förstående världsmedborgare och se Thailand som sitt andra hem och på fullaste allvar tror att dom är omtyckta för allt annat än deras pengar.

Nej, en atombomb på Thailand
Thailand är så mycket mer än Bangkok, Pattaya och Phuket som av många anses vara de värsta ställena. Du har väl inte ens varit i Isaan regionen med 25 miljoner invånare som är det klassiska Thailand. Är det någon som är riktigt jävla bombad så är det du.
__________________
Senast redigerad av DonaldJTrump 2016-07-08 kl. 14:55.
Citera
2016-07-08, 18:00
  #801
Medlem
nolifers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Styracosaurus
Prostitution har alltid funnits ja, men omfattningen ökade lavinartat med amerikanarnas korrumperande inflytande och deras ständigt kåta soldater, både i Thailand och på Filippinerna. Sedan har nivån hållits uppe med hjälp av lika kåta turister från både när och fjärran. Detta har förvandlat dessa två länder till världens största bordeller, och också till en exporthamn för köpefruar och postorderbrudar.
Varför kan svenska män inte nöja sig med och trivas med sina egna kvinnor? Varför måste de handla småflickor i Sydostasien? Vad är det som gått fel i relationen mellan svenska män och kvinnor?

1. Den överlägset största delen av prostituionen är det thailändarna själva som står för så detta stämmer inte, inte idag iaf.
2. Sverige har blivit ett land där kvinnorna har "makten" i ett förhållande, hon vet att om hon vill så hittar hon lätt en ersättare till nuvarande pojkvän/man, finns ju oändligt med desperata svenska män.
Vill hon skiljas och flytta till anan ort så blir barnen med henne i 95% av fallen. Sammtidigt som pappan ofta får dra det ekonomiska lasset på ett eller annat sätt. osv osv

Lägg till det faktum att det är jävligt mycket roligare i asien/sydamerika etc etc för oss svenska män. Man känner sig mer uppskattad överhuvudtaget faktiskt. Och nu snackar jag inte om en horbar

Man blir lite"förstörd" efter att ha tillbrigat x antal år totalt där borta, sammtidigt så har man blivit äldre och vuxit ifrån kroglivet här hemma.
Seriöst, varför ödsla tid på krogen när man kan lägga dom pengarna på en 3-5månader vintersemester med polarna och drösvis med goa tjejjer ?
Citera
2016-07-09, 10:27
  #802
Medlem
Rompers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nolifer
1. Den överlägset största delen av prostituionen är det thailändarna själva som står för så detta stämmer inte, inte idag iaf.
2. Sverige har blivit ett land där kvinnorna har "makten" i ett förhållande, hon vet att om hon vill så hittar hon lätt en ersättare till nuvarande pojkvän/man, finns ju oändligt med desperata svenska män.
Vill hon skiljas och flytta till anan ort så blir barnen med henne i 95% av fallen. Sammtidigt som pappan ofta får dra det ekonomiska lasset på ett eller annat sätt. osv osv

Lägg till det faktum att det är jävligt mycket roligare i asien/sydamerika etc etc för oss svenska män. Man känner sig mer uppskattad överhuvudtaget faktiskt. Och nu snackar jag inte om en horbar

Man blir lite"förstörd" efter att ha tillbrigat x antal år totalt där borta, sammtidigt så har man blivit äldre och vuxit ifrån kroglivet här hemma.
Seriöst, varför ödsla tid på krogen när man kan lägga dom pengarna på en 3-5månader vintersemester med polarna och drösvis med goa tjejjer ?

Jan Helin valde att inte publicera denna, skulle salja for daligt med los nummer
http://www.sexwork.com/Thailand/traditiions.html
Citera
2016-07-09, 10:47
  #803
Medlem
Mad monks avatar
Thailändare är gapiga. Varför är de så?
Citera
2016-07-13, 01:40
  #804
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nolifer
1. Den överlägset största delen av prostituionen är det thailändarna själva som står för så detta stämmer inte, inte idag iaf.
2. Sverige har blivit ett land där kvinnorna har "makten" i ett förhållande, hon vet att om hon vill så hittar hon lätt en ersättare till nuvarande pojkvän/man, finns ju oändligt med desperata svenska män.
Vill hon skiljas och flytta till anan ort så blir barnen med henne i 95% av fallen. Sammtidigt som pappan ofta får dra det ekonomiska lasset på ett eller annat sätt. osv osv

Lägg till det faktum att det är jävligt mycket roligare i asien/sydamerika etc etc för oss svenska män. Man känner sig mer uppskattad överhuvudtaget faktiskt. Och nu snackar jag inte om en horbar

Man blir lite"förstörd" efter att ha tillbrigat x antal år totalt där borta, sammtidigt så har man blivit äldre och vuxit ifrån kroglivet här hemma.
Seriöst, varför ödsla tid på krogen när man kan lägga dom pengarna på en 3-5månader vintersemester med polarna och drösvis med goa tjejjer ?

1 Visst thailändska män besöker också prostituerad och har så gjort lång tillbaka i tiden. Men i o m västerländskt inflytande har prostitutionen ökat, både för västerländska män men även för thailändska män som utnyttjar systemet istället för att försöka skydda sina kvinnor från det.

En och annan svensk kvinna bor ju också i Thailand och kan se på hur gubbarna uppför sig med lite andra ögon. Här är ett intressant exempel:

What’s wrong with so many white men today?
https://charnette.wordpress.com/2013...ite-men-today/

Författarinnan undrar bl a hur det kommer sig att svenska män inte lockar till sig någon prostituerad här i Sverige, ger henne sitt kreditkort och flyttar ihop med henne, istället för att åka runt jorden och "köpa" sig en flicka där.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback