Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-11-18, 16:58
  #637
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aceton_batteri
Vem säger att jag umgås med dom?
Har väl knullat tjejer här och att man kommunicerar med varandra är faktiskt inte helt ovanligt.

Att bjuda in någon så helt utvecklingsstörd människa på hotellrummet för lite rummel i halmen är inte att umgås?
Citera
2014-11-18, 17:10
  #638
Medlem
aceton_batteris avatar
Om det nu är att umgås, planerar du inte själv att göra det?
Skriver i trådar med rubriken "Kan man ta hem en eskorttjej på rummet"
Förmodligen menar du thailand.. din nick säger ju både det ena och det andra..
Leta efter nya medlemmar att hacka på
Citera
2014-11-18, 17:27
  #639
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aceton_batteri
Om det nu är att umgås, planerar du inte själv att göra det?
Skriver i trådar med rubriken "Kan man ta hem en eskorttjej på rummet"
Förmodligen menar du thailand.. din nick säger ju både det ena och det andra..
Leta efter nya medlemmar att hacka på


Ja, ibland går inte hissen ända upp

Nej just den tråden var en fråga ifrån en som ställde vad det är för straff i Sverige för sexköp, och svaret blev att i värsta fall kan det bli Livstid (Hiv).
Och jo jag har umgåts med dessa underbara damer i Thailand, men jag ser inte heller ner på dem.
Thailand är inte som Sverige när det gäller utbildning därav deras okunskap angående omvärlden, detta gäller således absolut inte alla kvinnor i Thailand.
Utan tjejen jag har i ett förhållande f.n är ifrån Thailand, har högre utbildning än mig och jobbar 16 timmar om dagen på flygplatsen i Bangkok, därför tycker jag att de är lite skumt att du som bott där nere så pass många år aldrig någonsin träffat på en vettig brud?
Citera
2014-11-18, 17:34
  #640
Medlem
aceton_batteris avatar
Nej, aldrig träffat på en tjej i thailand som pratar flytande engelska och som faktiskt behärskar det, och som har åtminstonde en del kunskap om omvärlden.
Har du det?
Och som vanligt så drygas det på detta forum.. vad är problemet egentligen? Horknullarn..
Ne jag umgås inte med dom.. att knulla en brud i ett short time room ovanför baren kallar jag inte för att umgås.. eller vi kanske har delade uppfattningar gällande det.
Varför inte bara enas om att vi är oense och gå vidare?
Nej då, istället måste du dryga och tjafsa och vara någon slags ordpolis och tillrättavisa mig om vad vissa ord betyder..
Dryg jävel verkar du vara
Citera
2014-11-18, 17:42
  #641
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aceton_batteri
Nej, aldrig träffat på en tjej i thailand som pratar flytande engelska och som faktiskt behärskar det, och som har åtminstonde en del kunskap om omvärlden.
Har du det?
Och som vanligt så drygas det på detta forum.. vad är problemet egentligen? Horknullarn..
Ne jag umgås inte med dom.. att knulla en brud i ett short time room ovanför baren kallar jag inte för att umgås.. eller vi kanske har delade uppfattningar gällande det.
Varför inte bara enas om att vi är oense och gå vidare?
Nej då, istället måste du dryga och tjafsa och vara någon slags ordpolis och tillrättavisa mig om vad vissa ord betyder..
Dryg jävel verkar du vara

Drygjävel är mitt förnamn.

Jo som jag skrev så har jag haft förmånen att träffa på en helt underbar "icke efterbliven" tjej som arbetar utanför bardistriktet. Hon har en högskoleexamen och är helt underbar, men håller du endast till vid bardistriktet och umgås med dessa "retarda" så kommer du inte bli professor.

Finns ett helt underbart ordspråk som passar sig så jävulskt bra just nu.
Man blir som man umgås
Citera
2014-11-19, 05:54
  #642
Medlem
aceton_batteris avatar
Ja ja hon må vara en jättebra tjej som jobbar på flygplatsen men hon är med största sannolikhet precis som alla andra thailändska tjejer..
Vad skriver du i tråden för om du har helt andra åsikter?
Bara för att jävlas eller
Sätter en hundring på att du hittade din tjej på ett diskotek eller liknande
Citera
2014-11-19, 10:12
  #643
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aceton_batteri
Ja ja hon må vara en jättebra tjej som jobbar på flygplatsen men hon är med största sannolikhet precis som alla andra thailändska tjejer..
Vad skriver du i tråden för om du har helt andra åsikter?
Bara för att jävlas eller
Sätter en hundring på att du hittade din tjej på ett diskotek eller liknande

Du förefaller närmast efterbliven. Att ett land med 70 miljoner invånare skulle vara helt i avsaknad av bra och trevliga kvinnor faller på sin egen orimlighet, vilket alla begriper. Sannolikt har du aldrig satt din fot utanför Skandinavien.
Citera
2014-11-19, 10:27
  #644
Medlem
aceton_batteris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Du förefaller närmast efterbliven. Att ett land med 70 miljoner invånare skulle vara helt i avsaknad av bra och trevliga kvinnor faller på sin egen orimlighet, vilket alla begriper. Sannolikt har du aldrig satt din fot utanför Skandinavien.

Jag råkar bo i thailand
Finns säkert bra och trevliga kvinnor här, men dom växer inte på träd.
För 99 % av tjejerna handlar det bara om pengar
Citera
2014-11-19, 12:43
  #645
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Du förefaller närmast efterbliven. Att ett land med 70 miljoner invånare skulle vara helt i avsaknad av bra och trevliga kvinnor faller på sin egen orimlighet, vilket alla begriper. Sannolikt har du aldrig satt din fot utanför Skandinavien.

Så här ligger det till med kära aceton!

Han kanske har besökt Thailand någon endaste gång i sitt liv, men isf har han aldrig varit utanför bardistriktet, ett särskilt roligt liv verkar han iaf inte inneha då han endast hänger på Fb dygnet runt när han är i Thailand.
Han hatar Thailändare/Thailändskor så nått enormt, men ändå envisas han med att bo i ett sådant rövhål som Thailand.
Han gillar inte språket som pratas i Thailand.

Jag vet inte om flera än jag insett att detta är en bluff utav stora mått mätt! Månsan insåg det iaf, hoppas att flera vaknar till liv.

Och jag lovar dig aceton, Phuket är större än Bangla Road.
Skål på dig din gamla missbrukare!

F.ö är du nu skyldig mig en hundring då jag inte hittade min tjej på diskotek, ska jag ta det av de 180.000 kr du har att indriva i Sverige? Jag kan hjälpa dig!
__________________
Senast redigerad av Horknullarn 2014-11-19 kl. 12:49.
Citera
2014-11-19, 12:47
  #646
Medlem
aceton_batteris avatar
Haha och nu vaknade du till liv din jävla tönt
Hackar på alla inlägg du kan hitta i varenda tråd
Har bott över hela thailand, och är mycket väl medveten om vad som finns runtomkring.
Jag tror nog jag hatar dig mer än thailändarna.
Varför skriver du ens i denna tråd?
Horknullarn har inte du en flickvän?
Passande namn du valt på FB förresten..
Vad ska man göra ute när det regnar dygnet runt, då kan man lika gärna sitta vid sin dator
Citera
2014-11-19, 12:51
  #647
Medlem
aceton_batteris avatar
Stämmer mycket väl
Jag gillar inte thailändare överlag.. dom är giriga, fräcka och riktigt tröga.
Gillar inte deras språk, då det jämt blir missförstånd pga att det är ett språk som innehåller identiska ord med olika betydelser.
Vad är det du finner som en bluff?
Att jag bor i thailand.. aa att jag ljuger om det eller.. Haha pajas
Citera
2014-11-19, 12:56
  #648
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aceton_batteri
Haha och nu vaknade du till liv din jävla tönt
Hackar på alla inlägg du kan hitta i varenda tråd
Har bott över hela thailand, och är mycket väl medveten om vad som finns runtomkring.
Jag tror nog jag hatar dig mer än thailändarna.
Varför skriver du ens i denna tråd?
Horknullarn har inte du en flickvän?
Passande namn du valt på FB förresten..
Vad ska man göra ute när det regnar dygnet runt, då kan man lika gärna sitta vid sin dator

Jo jag har flickvän. Frågor på det?
Horknullarn gillar fortfarande att ligga med horor runt om i världen, frågor på det?
Regnar dygnet runt? (För er som aldrig varit i Thailand så "brukar" det regna 20-40 min om dagen Under regnperioden!)
Vart bor du nu? Phuket?
Jag menar, du hatar ju Thailand så något enormt, men ändå så väljer du det värsta stället av de värsta (Phuket).
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback