Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-02-14, 22:53
  #1
Medlem
bnegoXXXs avatar
Igår kväll när jag och några kamrater färdades på motorvägen i nordlig riktning mot norrtälje så såg vi att polisen hade stoppat en bil i södergående fält ,det intressant var att det var 5 polisbilar där som hade "boxat in" bilen ifråga (atagligen volvo v70 lr senare volvo 855). jag har inte varit "guds lilla barn" direk i min ungdom. Och har varit med i ett par bil jakter mm. Men har aldrig sätt 5 polis billar mot en vanlig fortkörare, så det lär ju ha hänt nått intressant . Så kom igen nu FB vad hade hänt??
2010-02-14, 23:04
  #2
Medlem
En snabb googling med söktermerna "biljakt Norrtälje" ger följande: http://www.norrteljetidning.se/nyhet...iklar/id/14300.
2010-02-14, 23:06
  #3
Medlem
bnegoXXXs avatar
haha dumnt av mig att inte kolla de först ...Men 5 snut bilar,,lite osportsligt kan man tycka :P
2010-02-14, 23:16
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bnegoXXX
haha dumnt av mig att inte kolla de först ...Men 5 snut bilar,,lite osportsligt kan man tycka :P

Haha roligt ordval (osportsligt), ja säg den polis som känner ett behov av att vara sportslig när det handlar om att haffa brottslingar.

En stor överdrift att tillkalla fem polisbilar dock. Kanske ville de "köra av sig" lite, det var ju tämligen fritt på vägen enligt artikeln.
2010-02-15, 00:08
  #5
Medlem
BoISarens avatar
TS har fått svar på sin fråga i rubriken.

Tråd låst

//Mod

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback