Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2020-09-21, 12:39
  #61
Medlem
Silltunnas avatar
Jag är intresserad av fler identiteter av gärningsmännen. Vad heter han som stoppade in handen i flickan?
Citera
2020-09-22, 00:29
  #62
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silltunna
Jag är intresserad av fler identiteter av gärningsmännen. Vad heter han som stoppade in handen i flickan?

Jag också. R*bert Isakss*n ("Bertil" enligt tidigare inlägg) finns på Facebook, om tidigare uppgifter är riktiga.
Citera
2021-05-09, 11:47
  #63
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silltunna
Jag är intresserad av fler identiteter av gärningsmännen. Vad heter han som stoppade in handen i flickan?
Han heter Hans och ska vara född -68 och boende i Överkalix, om uppgifterna tidigare i tråden stämmer. Men man skulle vilja veta efternamnet på drägget. Har hittat en Hans i Överkalix på eniro som stämmer in på åldern.
Citera
2021-05-09, 11:51
  #64
Avstängd
Liberationfronts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adam Hussein
så att mellanväggen mellan "anus och slida" blev öppen...


Räknas det som DP då om man kör en i varje?
Citera
2022-08-28, 14:41
  #65
Medlem
Kommer ihåg den där händelsen..
Var inte jättegammal då men jag minns tidningsskriverierna.
Ripprock körde konserter på Vallsberget
i början på 80 -talet...
Den här våldtäkten e väl typ det man minns från
Ripprock arrangemanget..tyvärr....
__________________
Senast redigerad av snallakillen 2022-08-28 kl. 14:45.
Citera
2023-11-03, 22:27
  #66
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dejure
Att kvällspressen tog upp saken betyder inte att fallet inte mörkades av massmedia i Norrbotten. Jag kan tänka mig att Aftonbladet bara lästes av en bråkdel av befolkningen i Norrbottens inland i mitten av 1980-talet. För att en nyhet verkligen skulle få fäste i befolkningens medvetanden krävdes att NSD slog upp saken på första sidan. Gjorde NSD det?

Vad gäller gärningsmännens identiteter så läser jag även PM.

Kuriren skrev då om det. Men kriminalhistorier hade inte så stor tyngd då. Och särskilt de tidningarna skrev inte stora rubriker om sådana händelser på första sidan.
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback