• 2
  • 3
2010-02-10, 22:55
Medlem
beos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SallySimpson
1. Onani. Hon kommer antagligen aldrig kunna komma med en kille om hon inte känner sin egen kropp till 100%

2. Upphetsning. Den psykiska delen är superviktig, fysisk stimulans ger mycket mer om man är rejält kåt.

3. Tid. Tjejer tar generellt sett mycket längre tid på sig än killar, räkna med kramp i fingrarna

Citat:
Ursprungligen postat av Sinsister
Perfekt tips! Att vara pro på att onanera är ju A och O som tjej om det överhuvudtaget ska finnas en chans att komma med en kille. Om hon kan komma när du är närvarande så kommer definitivt den mentala blocken att släppa!

Alltsa, alla är vi olika.. mina tvahundra schweizerfrank:
  • Jag hade massor av bra sex i flera ar utan att komma. No regrets. Stressa henne inte.
  • Jag kom med en kille (eller man, hehe) innan jag kunde ge mig själv orgasm. Ovan citerade punkter är därmed null and void.
  • Flera jag känner har lyckats onanera själva först när de kommit pa att man maste kombinera olika meck. Att ligga och pilla eoner pa klitoris hjälper inte, att pilla, fingra och trycka lite överallt samtidigt hjälper.
  • HerrMoro verkar vara bästa lovern i denna trad. Läs om hans post.
  • Om det inte funkar, använd duschmunstycket. Duschmunstycket är varje flickas bästa vän.

Lycka till!
Citera
2010-02-10, 23:27
Medlem
helias avatar
För det första så får jag ta och hålla med om duschmunstycket. Det funkar i stort sätt alltid för mig. Sen vill jag understryka att man bara kan tala utifrån sina egna erfarenheter och vad som passat sig själv/sin partner.

Jag har haft med ett antal killar och det har absolut inte fungerat lika bra att få orgasm med alla. Det har varierat från att jag bara har kunnat komma vid oralsex, eller med hjälp av killens magiska fingrar till att jag har fått orgasm av både och vid penetration. Ett par killar har inte fått mig att komma alls trots upprepade försök. Den orsak jag tror på mest då är att jag kännt/inbillat mig att de inte gjort det helhjärtat eller velat göra det. Så Engagemang tack! Fast det verkar det som att du har.

Hmm..Vetesjutton om jag lyckats bidra till någonting men det kändes som att det var värt ett försök!

Lycka till!
Citera
2010-02-11, 20:44
Medlem
SmackyJackys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av puppyfrogtiger
Jag är också kille och du har rätt, det finns vissa tjejer som har otroligt svårt för att komma, oberoende av hur upphetsade de är.

En del av det är mentalt (de har svårt att koppla av och låta sig själva tappa kontrollen då de känner sig utelämnade/sårbara). Men även de tjejer som kommit över det steget kan ha mycket svårt för att komma. Min nuvarande tjej (sen 5år) är en sådan. Tar minst 20-30min intensivt stimulerande av mig, som redan kan hennes kropp utan och innan, på klitoris och g-punkt eller anal innan hon kommer. (När hon väl kommer är det dock en mycket kraftig orgasm som lämnar henne väldigt trött/utmattad och inte sugen på fler orgasmer).

Vad du ska göra, ja träna träna träna är mitt förslag. Och bryta ner eventuella mentala spärrar så mycket som möjligt så hon verkligen fullt ut vågar lita på dig.

Kan hon få orgam när hon onanerar själv? Då kan ett bra steg på vägen vara att du får vara med och kyssa känna titta på henne medan hon gör det på sig själv, så hon vänjer sig vid att du är där.

Jag tillhör också gruppen tjejer som det tar ett tag för att komma.

Håller med citerad. Men jag tror personligen att det handlar delvis om det någon tidigare nämnde, att hon inte är tillräckligt upphetsad. Lösning: ta reda på vad hon går igång på. Var öppen och få henne att känna sig trygg med att hon kan berätta vad hon vill prova/inte prova eller hur hon vill att du ska bete dig i sängen. Och bemöt minsta lilla respons på frågan som jävligt positiv, det visar på att hon faktiskt försöker berätta det för dig ! Låt det ta några gånger om hon inte säger något direkt, det går inte att pressa fram sånthär.

Att "tjata, tjata, tjata" som någon tidigare nämnde är ett big no-no!! Skulle min pojkvän sätta sig och tjata sönder mig skulle det enbart leda till att jag:
#1. Blev stressad och inte skulle kunna tänka på annat än "vad fan kan jag inte komma NU för?!"
#2. Kände mig värdelös föratt det tog tid och börja tänka på alla andra tjejer han varit med som kunde komma endast genom vaginal stimulans
och
#3. Kände mig jobbig som fan och fick dåligt samvete för att jag inte kan vara som han "vill" att jag ska vara.

Köp någon schysst vibrator som ni kan använda under knullet. OCH prova att köra ett finger i röven på henne när du slickar/knullar, det är ett svårslaget knep!!
Citera
2010-02-11, 20:47
Medlem
SmackyJackys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av helia
För det första så får jag ta och hålla med om duschmunstycket. Det funkar i stort sätt alltid för mig. Sen vill jag understryka att man bara kan tala utifrån sina egna erfarenheter och vad som passat sig själv/sin partner.

Jag har haft med ett antal killar och det har absolut inte fungerat lika bra att få orgasm med alla. Det har varierat från att jag bara har kunnat komma vid oralsex, eller med hjälp av killens magiska fingrar till att jag har fått orgasm av både och vid penetration. Ett par killar har inte fått mig att komma alls trots upprepade försök. Den orsak jag tror på mest då är att jag kännt/inbillat mig att de inte gjort det helhjärtat eller velat göra det. Så Engagemang tack! Fast det verkar det som att du har.

Hmm..Vetesjutton om jag lyckats bidra till någonting men det kändes som att det var värt ett försök!

Lycka till!

Håller med här med ! ENGAGEMANG ffs. Ju mer engagerad desto bekvämare känns det. Och känns det som att killen ifråga går igång på att försöka få en att komma så går man själv automatiskt igång på att han går igång på det. haha, hur fan lät detdär egentligen? aja. !
Citera
2010-02-11, 20:52
Medlem
SmackyJackys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beo
Alltsa, alla är vi olika.. mina tvahundra schweizerfrank:
  • Jag hade massor av bra sex i flera ar utan att komma. No regrets. Stressa henne inte.
  • Jag kom med en kille (eller man, hehe) innan jag kunde ge mig själv orgasm. Ovan citerade punkter är därmed null and void.
  • Flera jag känner har lyckats onanera själva först när de kommit pa att man maste kombinera olika meck. Att ligga och pilla eoner pa klitoris hjälper inte, att pilla, fingra och trycka lite överallt samtidigt hjälper.
  • HerrMoro verkar vara bästa lovern i denna trad. Läs om hans post.
  • Om det inte funkar, använd duschmunstycket. Duschmunstycket är varje flickas bästa vän.

Lycka till!

också blev det ett tredje inlägg på rad. whatever.
gick tillbaka och kollade HerrMoro's inlägg, håller fan med. den killen har fattat poängen som många andra verkar ha missat. Att gå direkt "på" gör snarare att det tar längre tid att komma iom att man varken har hunnit bli speciellt kåt eller hunnit relaxa och kommit in i rätt stämning. Att massera runtom och undvika att röra överhuvudtaget skulle garanterat höja känsligheten med 200% när det väl drar igång efter ett tag! perfekt beskrivning på hur killar borde försöka gå tillväga!
Citera
2010-02-11, 22:16
Medlem
negersnopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Superflay
Hallo alla glada!

Nu är det så att min tjej har svårt för att komma. Jag har haft min del av partners, men har aldrig tidigare träffat på nån som har så svårt för & komma som hon har. Jag slickar & stimulerar, testar o slicka på olika sätt osv, men inget verkar funka riktigt.

Det är väldigt viktigt för mig att min tjej kommer, det stör mig nästan att hon har det så svårt.

Finns det nån tjej här med erfarenhet om detta, lite tips & råd på hur man kan göra lr gå till väggas med detta. Vi har även pratat om det, men jag vill inte prata för mycket med henne om att, då blir det säkert bara svårare för henne.

Din kuk är liten. Hon behöver något lite hårdare skulle jag tro.
Citera
2010-02-11, 23:03
Medlem
HerrMoros avatar
Tack beo och SmackyJacky för de uppmuntrande orden.

Att: TS.
Det jag missade var kanske att poängtera hur viktigt det är att hon känner sig trygg och avslappnad.

En tjejkompis till mig (NM) kom med ett par bra tips.
Att få orgasm handlar om att släppa alla hämningar, och då måste man kunna slappna av med varandra och känna tillit. Dessutom går det inte om man spänner sig.
Så för att hon ska släppa spänningar så funkar dels mitt tips, men att bada tillsammans skulle enligt henne göra det bekvämare och mer relaxat att vara tillsammans nakna mm.
NM:s antagande var att din dam inte kan slappna av och att ni båda riskerar prestationsångest. Just den biten är nog enklast om du på ett subtilt sätt får henne att känna att hon kan slappna av med dig. Du har inga krav utan vill bara lära känna hennes kropp bättre. Massage passar också bra (enligt NM).

Försök även att hitta ömma punkter. [anm. svanskotan brukar vara känslig för lätt beröring (mkt lätt alltså), du kan även när du masserar innerlåren (då hon ligger på mage) lite lätt blåsa på blygdläpparna. Har hon särat lite på benen när du gör det så kan jag garantera att hon går igång ytterligare utan att du egentligen tagit på henne där nere. Låt det bara komma några pusar och sen masserar du vidare.] Hitta gärna hennes egna känsliga punkter och satsa lite där också. Den breda ryggmuskeln (musculus latissimus dorci) är väldigt känslig nära axeln och även sida av bröstkorgen under armhålan är vettigt att massera lite. Då kan du även komma åt hennes bröst utan att sabba masagerytmen. Skit samma. Finns säkert en bra guide för massage. Det är trots allt bara en del av lösningen.

Nu blir det att ta av ego och hybrishatten och önska god natt.

Här är inlägget fån tidigare om du inte orkar leta. (Det om filmklippet var ironi, känns som om det behöver poängteras när det är bevisat att folk läser inläggen )
Senast redigerad av HerrMoro 2010-02-11 kl. 23:13.
Citera
2011-08-20, 22:13
Medlem
Larssonjrs avatar
Jag har lite samma problem med min tjej.
Jag har fått "massvis" av andra tjejer att komma relativt lätt med hjälp av fingrar och tunga men min nuvarande flickvän har svårare för att komma än de andra jag haft det med ...

Har läst igenom tråden och ska nog testa lite saker nästa gång vi ses. Är det någon som har några andra tips utöver dom som redan kommit in?

Jag tycker det är lite pinsamt när man kämpar och kämpar för att få henne att komma men så går det ändå inte, man känner sig otillräcklig på något sätt..

MVH
Citera
2011-10-31, 18:54
Medlem
orco2s avatar
Du borde testa detta....

Min tjej har haft lite svårt att komma men så en dag när jag läste på flashback hittade jag ett inlägg

om en pullningsteknik som typ går ut på att föra in lång o ringfingret sen föra dom upp o ner "tjejen ska ligga på rygg" ganska raskt o va inte blyg hon föder som sagt barn med samma hål,

testade detta omg o hon kom två ggr på 5 min sedan dess har hon som mest kommit 6ggr under samma akt o lakanen e plaskblöta....

någon som vet länken till filmsnutten som visades kan ju länka......
Citera
2011-11-21, 23:39
Medlem
BearGryllzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av holeshot
Chockterapi kanske kan vara en sista utväg..stega in i sovrummet och skrik som en serbisk lägervakt och genomför en stenhård påsättning samtidigt som du skriker könsord på utrikiska och tuggar tobak.

+100 Just för sånt här som jag gillar Flashback!
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in