Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2010-02-09, 05:42
  #1
Medlem
gammelgandalfs avatar
flera gäng styr malmö, flera gäng styr landskrona, flera mc-gäng finns i hela skåne men vilket gäng har greppet om Lund?

Är denna mannen en av lunds stora http://sydsvenskan.se/lund/article62...-i-helgen.html och vilket gäng representerar han?

är det malmös gäng som styr lund eller har lund några stora?
Citera
2010-02-09, 07:57
  #2
Medlem
qetuRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gammelgandalf
flera gäng styr malmö, flera gäng styr landskrona, flera mc-gäng finns i hela skåne men vilket gäng har greppet om Lund?

Är denna mannen en av lunds stora http://sydsvenskan.se/lund/article62...-i-helgen.html och vilket gäng representerar han?

är det malmös gäng som styr lund eller har lund några stora?

Jag bor i Lund och ser inte riktigt att den där killen skulle vara en del av "de kriminella gängen i lund." Finns ju väldigt liten kriminalitet och om dom finns håller dom nog hus i Norra Fäladen och på väster. Där det alltså finns minsta antalet studenter.

Jag har iofs. märkt av minskat Cannabis flöde i den här staden efter beslagtagningen.
Citera
2010-02-09, 08:58
  #3
Medlem
qeTuR - Nej på väster hänger dem inte till, bor själv där och måste säga att det är ett av dem lugnaste områdena i Lund. Sedan dem flyttade flyktingförläggningen har jag inte sett någon skum person inom 3 kilometers radie faktiskt.
Citera
2010-02-09, 14:50
  #4
Medlem
gammelgandalfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qetuR
Jag bor i Lund och ser inte riktigt att den där killen skulle vara en del av "de kriminella gängen i lund." Finns ju väldigt liten kriminalitet och om dom finns håller dom nog hus i Norra Fäladen och på väster. Där det alltså finns minsta antalet studenter.

Jag har iofs. märkt av minskat Cannabis flöde i den här staden efter beslagtagningen.

Tror intre de kriminella är rädda för studenter och flyttar ut på väster.

Lund har lite kriminalitet i statistiken men det finns en kokainmarkad, en cb marknad och endel heroin som måste pumpas in.
Killen i länken ska ha varit en av de stora vad gäller cb iaf. Sen att han saknar spärr och nästan dödar folk för småsaker har gjort att polisen punktmarkerar honom.

Cannabis tillgången har nog inte sjunkit. Lund är en marknad är efterfrågn hög levereras mer cb. det är inte så att någon säger. "nä lund knasa bort sitt 34kg parti och får fan lida för det " det kommer nytt direkt. pengar att tjäna mannen
Citera
2010-02-14, 11:51
  #5
Medlem
Cohiba78s avatar
Jag trodde att Lund var helt dött när det gäller gäng men igår fick jag nyheter som t.o.m förvånade mig, på Fäladen så finns det mellan 10-15st medlemmar i black scorpions/Black Cobras varav de flesta bor på "maggan".
Citera
2010-02-14, 12:01
  #6
Medlem
xallies avatar
Det är ganska dött imo, det finns väll vissa som försöker vara som något coolt gäng lite här och var, mest på norra fäladen men mer än så är det inte.
Citera
2010-02-21, 06:34
  #7
Medlem
Playahs avatar
gamla ÖTC(vet inte om dom är kvar), black cobra/scorpions, lions family, outlaws och NJC
Citera
2010-02-22, 00:11
  #8
Medlem
Finns en albaner där som är tokiga.
Citera
2010-03-01, 18:41
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Playah
gamla ÖTC(vet inte om dom är kvar), black cobra/scorpions, lions family, outlaws och NJC

ÖTC ja.. vad var det för ett gäng egentligen? Vad står C:et för?
Citera
2010-03-01, 18:52
  #10
Medlem
Playahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chepo
ÖTC ja.. vad var det för ett gäng egentligen? Vad står C:et för?

östra torn crew
Citera
2010-03-01, 19:48
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Playah
östra torn crew

Så enkelt kan det vara
Citera
2010-03-04, 14:56
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chepo
ÖTC ja.. vad var det för ett gäng egentligen? Vad står C:et för?

Var det inte dem som fick spö av mff:s firma?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback