Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-12-30, 20:11
  #1117
Medlem
caecos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tellusstar
https://www.bamseshoppen.com/steroid...oral-turinabol

ehhh man får intrycket att detta skulle vara det bästa preparatet? Från 60 talet???!!!
Det bästa preparatet? Hur menar du? Det beror ju helt på vad för syfte man har.
Citera
2018-12-31, 16:10
  #1118
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av caeco
Det bästa preparatet? Hur menar du? Det beror ju helt på vad för syfte man har.
Jag menade naturligtvis för muskeluppbyggnad! DECA måste väl vara bättre än detta det är liksom
Citera
2018-12-31, 16:31
  #1119
Medlem
caecos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tellusstar
Jag menade naturligtvis för muskeluppbyggnad! DECA måste väl vara bättre än detta det är liksom
Oral Turinabol är inte den bästa steroiden för muskeluppbyggnad. Kolla in andra sidor än en shop som vill sälja sina varor, samt som har ett dåligt rykte för information.

En fördel med OT och andra ”torra” steroider är att man inte lägger på sig extra vikt p.g.a vätska. Som du säkert förstår är det något man gärna undviker om man tävlar i viktklasser.
Citera
2018-12-31, 16:32
  #1120
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av caeco
Oral Turinabol är inte den bästa steroiden för muskeluppbyggnad. Kolla in andra sidor än en shop som vill sälja sina varor, samt som har ett dåligt rykte för information.

En fördel med OT och andra ”torra” steroider är att man inte lägger på sig extra vikt p.g.a vätska. Som du säkert förstår är det något man gärna undviker om man tävlar i viktklasser.
Hade Stanozolol inte varit bättre för Jones än ett gammal preparat?
__________________
Senast redigerad av Tellusstar 2018-12-31 kl. 16:34. Anledning: ..
Citera
2018-12-31, 16:39
  #1121
Medlem
caecos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tellusstar
Hade Stanozolol inte varit bättre för Jones än ett gammal preparat?
Varför skulle ett nytt preparat innebära att det är bättre än ett gammalt?

Med tanke på hur mycket stanozolol sliter på lederna i jämförelse med oral Turinabol eller i princip alla andra steroider så skulle jag undvika det. Blir nog väldigt lätt att skada leder med kombinationen stanozolol och MMA.

Sen vet jag inte hur spårtiden ser ut för stanozolol.
Citera
2018-12-31, 16:40
  #1122
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av caeco
Sen vet jag inte hur spårtiden ser ut för stanozolol.
Ja du med tankte på hur dåligt det gick för Jones så hade det kanske inte blivit sämre med något annat.
Citera
2019-01-07, 13:33
  #1123
Medlem
Davidmollers avatar
Kan turinabol torka ut lederna? Kör just nu en 60/50 är ca 13 dagar in och tycker det känns lite torrt i knäna.. började med glykosamin idag.
Citera
2019-06-25, 09:30
  #1124
Medlem
Jag undrar samma sak. Är det sant att Turinabol kan paja lederna?


Om man redan har problem med led/leder är det ju helt uteslutet att köra Turinabol.
Citera
2019-07-02, 17:14
  #1125
Medlem
Någon som har erfarenhet av hög dos OT?

Tänkte på 80-100 ED..

Hur kände de, och hur va pumpen i vardagslivet?
Citera
2019-07-28, 20:10
  #1126
Medlem
PlayM8oftheyears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PaulDAllison
Jag undrar samma sak. Är det sant att Turinabol kan paja lederna?


Om man redan har problem med led/leder är det ju helt uteslutet att köra Turinabol.

Har kört mycket turinabol men inte fått problem med lederna. Det är säkert olika från person till person.. winstrol är billigare att köpa in så vissa kanske säljer winstrol märkt med Turinabol, vem vet..
Citera
2019-09-26, 12:43
  #1127
Medlem
hur upplevde ni pumpen i ryggen på Högdos ot?
Citera
2019-11-06, 10:05
  #1128
Medlem
Ryska-Krafters avatar
Tjaa! Var lite stressad imorse innan jobbet så kommer inte ihåg om jag tog min dos haha. Ska jag ta en när jag kommer hem eller vänta tills imorgon?

Mvh
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback