Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2010-02-06, 12:22
  #1
Medlem
Vad är det för idioter som sätter eld på folk?
Citat:
De tände eld på mig– för att jag är bög

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6555105.ab
Citera
2010-02-06, 12:27
  #2
Medlem
BornAsGrunts avatar
Undrar det med. Funderar också på vilka de nästan lika stora idioterna är som inte vågar vittna.
Citera
2010-02-06, 13:04
  #3
Medlem
FBWs avatar
Jag blir förvånad över hur hon beskriver polisen arbete. Att hon själv fick åka till platsen och samla ihop kläderna, att det tog 4 dagar att förhöra personerna. Det är ju katastrofalt. Vad är det för någon jävla "Kopps" poliser dom har i den byhålan? Blir ju riktigt förbannad. Ge sparken åt grisarna.

F.ö så låter det sjukt. Fattar inte att INTE en jävel vågar vittna. Helvete, det är ju för fan bara att alla ställer upp och vittnar, vad i helvete ska idioten göra? Skicka hotbrev från kåken?

Blir förbannad på idioterna som inte vågar vittna. Jävla fittor
Citera
2010-02-06, 13:56
  #4
Avstängd
micro113s avatar
Vad är det för idioter som sätter eld på folk ja?

Och vad är det för idioter som inte vittnar?
Citera
2010-02-06, 14:12
  #5
Avstängd
Är det nån som vet vad det här är för folk? Spontant känns det som riktiga inavlade WT's allihopa, extrem bögskräck, våldsamt psykotiskt beteende och "ingen tjallar" mentalitet.
Citera
2010-02-06, 17:54
  #6
Medlem
Bara jag som nynnar på Bloodhound gangs låt burn motherfucker burn?
Citera
2010-02-06, 17:57
  #7
Medlem
Herr Lindholms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FBW
Jag blir förvånad över hur hon beskriver polisen arbete. Att hon själv fick åka till platsen och samla ihop kläderna, att det tog 4 dagar att förhöra personerna. Det är ju katastrofalt. Vad är det för någon jävla "Kopps" poliser dom har i den byhålan? Blir ju riktigt förbannad. Ge sparken åt grisarna.

F.ö så låter det sjukt. Fattar inte att INTE en jävel vågar vittna. Helvete, det är ju för fan bara att alla ställer upp och vittnar, vad i helvete ska idioten göra? Skicka hotbrev från kåken?

Blir förbannad på idioterna som inte vågar vittna. Jävla fittor
Inte speciellt förvånande. Brott mot person är inte speciellt högprioriterat. Hemska brännskador...
Citera
2010-02-06, 20:19
  #8
Medlem
Läskigt, men kan man verkligen vara alldeles övertygad om att allt gick till på det sätt som beskrivits i Aftonbladet?

Mer info vore önskvärt?
Citera
2010-02-06, 20:25
  #9
Medlem
vim_mortiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rock N Roll
Läskigt, men kan man verkligen vara alldeles övertygad om att allt gick till på det sätt som beskrivits i Aftonbladet?

Mer info vore önskvärt?

Givetvis inte, Aftonbladet är experter på att förvränga och krydda sina artiklar. Jag är väldigt källkritiskt emot Aftonbladet,Kvp, Expressen ect ect.
Citera
2010-02-06, 23:47
  #10
Medlem
Revolvermans avatar
Det jag inte förstår är att gärningsmannen fortfarande lever. Fjolla eller inte, några kompisar eller släktingar med lite "stake" i (inte nödvändigtvis hans då!) måste väl stackarn ha? Detta var alltså på en fest med "släkt och vänner"!

De vet vem gjorde det, polisen verkar inte bry sig nämnvärt, och ändå får gärningsmannen fortsätta att andas? Jag är inte normalt för medborgargarden, men när inte samhället tar sitt ansvar så måste det vara upp till medborgarna att göra det själva.
Citera
2010-02-07, 00:50
  #11
Medlem
Grandmaster-Ms avatar
Så ska de tas, hehe. Men, säkert är det inte hela historien, bögen försökte nog ragga på någon som inte ville och till slut blev det för mycket för den personen, och han bestämde sig för att tända eld på bögen.
Citera
2010-02-07, 01:14
  #12
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grandmaster-M
Så ska de tas, hehe. Men, säkert är det inte hela historien, bögen försökte nog ragga på någon som inte ville och till slut blev det för mycket för den personen, och han bestämde sig för att tända eld på bögen.

Dels tror jag du har fel. Varför skulle han ha raggat på någon som inte är intresserad? (Ligger åt fel håll)

Sen är det väl precis lika sjukt även om han hade gjort det. Kan man inte avvisa en person utan att tutta eld på den så är man inte mycket till människa.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback