Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-01-28, 05:40
  #2149
Medlem
Onan-erarens avatar
Vad skulle du göra om du blev arbetslös? Du kanske redan fått den frågan men jag ställer den ändå för jag orkar inte läsa hela tråden.
Citera
2024-01-28, 20:59
  #2150
Medlem
Bunnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onan-eraren
Vad skulle du göra om du blev arbetslös? Du kanske redan fått den frågan men jag ställer den ändå för jag orkar inte läsa hela tråden.
Personen som startade tråden har inte vari inloggad på FB sedan 2012, chansen att hen ska svara dig är inte direkt överhängande...
Citera
2024-01-29, 12:59
  #2151
Medlem
Jag planerar att gå en utbildning via arbetsörmedlingen. De har avtal med arbetsförmedlingen och man behöver vara inskrivna för att kunna gå den. Eftersom jag inte är inskriven ÄN så har jag ingen handläggare att fråga.
Jag undrar om det finns förhinder att gå den utbildningen för att min lokala AF inte har avtal med just den skolan? Eller om det är något annat jag kan snubbla över när jag försöker komma in på utbildningen?
Självklart så krävs det att jag uppfyller de krav som skolan ställer men det är inte det jag undrar över här.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback