Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2010-02-05, 18:47
  #1
Medlem
svengörans avatar
Vi killar har ju mycket testosteron i kroppen men varför är det nästan alltid tjejer som blir aggressiva och tar till våld i gräl med sin partner?
Vad beror det på?
Citera
2010-02-05, 18:48
  #2
Medlem
6tasys avatar
För de vet att vi aldrig får ge tillbaka.
Citera
2010-02-05, 18:49
  #3
Avstängd
krippa9s avatar
Stämmer som fan tycker jag. Min förra flickvän kunde ge mig en örfil om ja sa något dumt, hon fick ju såklart tillbaka det genom en fb-kuk i 2an men det hör inte till ämnet.
Citera
2010-02-05, 18:50
  #4
Medlem
Pippsis avatar
Jag vet inte, tjejer är nog mer hysteriska. Jag tar dock aldrig till med våld och slår min pojkvän, det skulle jag inte kunna. Tar till våld på väggar och möbler i huset istället.
Citera
2010-02-05, 18:56
  #5
Medlem
Muckans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 6tasy
För de vet att vi aldrig får ge tillbaka.

Japp, detta är väldigt sannt.

Sen är det väl så att kvinnor som använder våld inte är tillräckligt intelligenta för att avsluta sina "strider" verbalt. Altså inte kvinnor man ska befatta sig med.
Citera
2010-02-05, 18:58
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svengöran
Vi killar har ju mycket testosteron i kroppen men varför är det nästan alltid tjejer som blir aggressiva och tar till våld i gräl med sin partner?
Vad beror det på?

Jag skulle du aldrig ta till våld i ett gräl. Låter som om du har erfarenhet av tjejer som det inte riktigt står rätt till hos faktist..
Citera
2010-02-05, 18:59
  #7
Medlem
svengörans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krippa9
Stämmer som fan tycker jag. Min förra flickvän kunde ge mig en örfil om ja sa något dumt, hon fick ju såklart tillbaka det genom en fb-kuk i 2an men det hör inte till ämnet.

Jag vet inte hur många killar jag känt genom åren som har flickvänner som slår när dom börjar gräla om något, Jag har bevittnat en massa såna incidenter.

Citat:
Ursprungligen postat av Bankgirot
Jag skulle du aldrig ta till våld i ett gräl. Låter som om du har erfarenhet av tjejer som det inte riktigt står rätt till hos faktist..

Det har inte varit någon av mina flickvänner utan olika vänners flickvänner som jag sett genom åren och det innefattar tjejer i alla möjliga kategorier.
Citera
2010-02-05, 19:00
  #8
Medlem
drummel89s avatar
Det ses ju inte lika allvarligt om en kvinna skulle slå en man än om mannen slog kvinnan.

En riktig man ska tåla lite stryk.
Citera
2010-02-05, 19:02
  #9
Medlem
Aisha Svenssons avatar
WT-kvigorna har blivit för stora på sig i och med all denna feminazism. De vet med sig att står det ord mot ord så vinner kvigan. En man anmäler aldrig en kviga för misshandel. Kvinnorätt, kvinnostöd, kvinnomisshandel bla bla bla.
Citera
2010-02-05, 19:04
  #10
Medlem
svengörans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drummel89
Det ses ju inte lika allvarligt om en kvinna skulle slå en man än om mannen slog kvinnan.

En riktig man ska tåla lite stryk.


Det är sant jag känner ingen kille som anmält en tjej för misshandel och då fick ena polaren en glas ljusstake kastad i huvudet av sin tjej vilket kändes ganska rejält.
__________________
Senast redigerad av svengöran 2010-02-05 kl. 19:06.
Citera
2010-02-05, 19:05
  #11
Medlem
svengörans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pippsi
Jag vet inte, tjejer är nog mer hysteriska. Jag tar dock aldrig till med våld och slår min pojkvän, det skulle jag inte kunna. Tar till våld på väggar och möbler i huset istället.


Använder dina vänninor våld mot sina män när dom grälar?
Citera
2010-02-05, 19:05
  #12
Medlem
TheAlamos avatar
Som det sas där i början tror jag. De vet att nästan ingen slår tillbaka (om det handlar om slagsmål). Annars så vet jag faktiskt inte, tjejer är galna
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback