Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2010-02-03, 10:22
  #1
Medlem
f.d. pzhukkes avatar
Hej!
Har varit tillsammans med en tjej nu inte så länge (två veckor) och funderar på vad jag ska göra på AHD. Den största frågan är väl om jag borde göra någonting över huvudtaget, jag menar, vi har ju inte varit tillsammans speciellt länge...

Hur som helst funderar jag på ett vanlig blombud med röda rosor, det brukar ju alltid gå hem.
Men som sagt, är det lite fel att ge en tjej det när man bara har varit tillsammans en sån pass kort tid?
Tänkte om hon kanske tolkar det fel eller någonting.

Det känns lite dumt också att fråga henne: "Vill du ha någonting på AHD?".
Jag kan ju tillägga att hon är bortrest hela helgen och kommer hem på kvällen den dagen och det finns dessvärre ingen möjlighet att vi träffas så jag ser bara en utväg om jag nu ska ge någonting.

Vad har ni för erfarenheter? Vad tycker ni?

Tack på förhand!
2010-02-03, 10:26
  #2
Medlem
25TaLifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av f.d. pzhukke
Hej!
Har varit tillsammans med en tjej nu inte så länge (två veckor) och funderar på vad jag ska göra på AHD. Den största frågan är väl om jag borde göra någonting över huvudtaget, jag menar, vi har ju inte varit tillsammans speciellt länge...

Hur som helst funderar jag på ett vanlig blombud med röda rosor, det brukar ju alltid gå hem.
Men som sagt, är det lite fel att ge en tjej det när man bara har varit tillsammans en sån pass kort tid?
Tänkte om hon kanske tolkar det fel eller någonting.

Det känns lite dumt också att fråga henne: "Vill du ha någonting på AHD?".
Jag kan ju tillägga att hon är bortrest hela helgen och kommer hem på kvällen den dagen och det finns dessvärre ingen möjlighet att vi träffas så jag ser bara en utväg om jag nu ska ge någonting.

Vad har ni för erfarenheter? Vad tycker ni?

Tack på förhand!

ja fan, ett blombud funkar! Inte för mycket - inte för lite!
2010-02-03, 10:27
  #3
Medlem
Deviance88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av f.d. pzhukke
Hej!
Har varit tillsammans med en tjej nu inte så länge (två veckor) och funderar på vad jag ska göra på AHD. Den största frågan är väl om jag borde göra någonting över huvudtaget, jag menar, vi har ju inte varit tillsammans speciellt länge...

Hur som helst funderar jag på ett vanlig blombud med röda rosor, det brukar ju alltid gå hem.
Men som sagt, är det lite fel att ge en tjej det när man bara har varit tillsammans en sån pass kort tid?
Tänkte om hon kanske tolkar det fel eller någonting.

Det känns lite dumt också att fråga henne: "Vill du ha någonting på AHD?".
Jag kan ju tillägga att hon är bortrest hela helgen och kommer hem på kvällen den dagen och det finns dessvärre ingen möjlighet att vi träffas så jag ser bara en utväg om jag nu ska ge någonting.

Vad har ni för erfarenheter? Vad tycker ni?



Jag hade samma "bekymmer" för sisådär ett år sedan :P
Jag hade varit på G med en brud i typ 3 veckors tid, vi hade väl börjat bli relativt seriösa.
Men gav henne en nallebjörn ( går och köpa var som helst ) och rosor, hon blev jätteglad och sen var man favorit hos henne ett tag framöver

Lite pinsamt att fråga precis som du säger, men känner du henne så väl så kan du fråga om hon vill ha något speciellt, eller vad hon ska göra på "AHD" för att få en hint om vad hon vill ha!

Lycka till =)
Tack på förhand!
2010-02-03, 10:29
  #4
Medlem
25TaLifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deviance88
Jag hade samma "bekymmer" för sisådär ett år sedan :P
Jag hade varit på G med en brud i typ 3 veckors tid, vi hade väl börjat bli relativt seriösa.
Men gav henne en nallebjörn ( går och köpa var som helst ) och rosor, hon blev jätteglad och sen var man favorit hos henne ett tag framöver

Lite pinsamt att fråga precis som du säger, men känner du henne så väl så kan du fråga om hon vill ha något speciellt, eller vad hon ska göra på "AHD" för att få en hint om vad hon vill ha!

Lycka till =)
Tack på förhand!

Fan, nallebjörn alltså? Jag är ju jävligt negativt inställd till det!
Skippa den och nöj dig med rosorna!
2010-02-03, 10:29
  #5
Medlem
Dr.Dres avatar
Här har du presenttråden: https://www.flashback.org/t644107
Där kan du nog hitta en del idéer
2010-02-03, 10:34
  #6
Medlem
f.d. pzhukkes avatar
Tack för svaren!
Det lutar ju åt rosor ändå som sagt!

Citat:
Ursprungligen postat av Deviance88
Lite pinsamt att fråga precis som du säger, men känner du henne så väl så kan du fråga om hon vill ha något speciellt, eller vad hon ska göra på "AHD" för att få en hint om vad hon vill ha!
Problemet är ju att jag inte riktigt gör det, så det är därför jag spekulerar lite, men man kan inte bara tänka - man måste agera också.
2010-02-03, 10:35
  #7
Medlem
Ge henne en orgasm.
Eftersom du inte kan närvara så föreslår jag att du köper en rabbit.

Annars så är väl blommor en klassiker, men de lär ju hänga på hennes dörr/vara hos grannen eftersom blombud inte lär jobba så sent på kvällen.
2010-02-03, 10:37
  #8
Avstängd
johangustavs avatar
Analsex

Nej men seriöst, Angels and Airwaves nya album som heter LOVE släpps den 12 (ursprungligen och den riktiga versionen enligt mig den 14e dvs. på alla hjärtans dag) gratis på internet. Den är ju gratis, men finns det en bättre present? Analsex, nej!
2010-02-03, 10:43
  #9
Medlem
Deviance88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av f.d. pzhukke
Tack för svaren!
Det lutar ju åt rosor ändå som sagt!


Problemet är ju att jag inte riktigt gör det, så det är därför jag spekulerar lite, men man kan inte bara tänka - man måste agera också.

Okej, annars finns det väl relativt billiga smycken som du kan köpa.
Dock så kanske hon känner sig "bunden" om du köper ett, men men det är en idé i alla fall.
2010-02-03, 10:53
  #10
Medlem
Snövits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 25TaLife
Fan, nallebjörn alltså? Jag är ju jävligt negativt inställd till det!
Skippa den och nöj dig med rosorna!

Ja skippa nallebjörnen. Det finns säket tjejer som uppskattar dem men jag och alla väninor jag någonsin har pratat med anser att det är det töntigaste som finns och anser sig inte vara småbarn som vill ha gosedjur.
2010-02-03, 11:00
  #11
Medlem
25TaLifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snövit
Ja skippa nallebjörnen. Det finns säket tjejer som uppskattar dem men jag och alla väninor jag någonsin har pratat med anser att det är det töntigaste som finns och anser sig inte vara småbarn som vill ha gosedjur.

Alltså, en flarra vin skulle väl funka bättre?
Lite rosor och lite brännvin!
2010-02-03, 11:04
  #12
Medlem
PimpsDelites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av f.d. pzhukke

Hej!



Grattis till den nya kärleken får man väl allt säga!

Mitt tips till dig är att gå iväg till en affär där de säljer nallar. Typ Br leksaker, toys R Us.
Köp en lagom stor och kramvänlig nalle. Väl med omsorg utefter vad du tror att din tjej tycker om.
Köp också 7 rosor. Och gärna ett kort.

Nu till det roliga...

Ta nallen o spruta 2-3 sprut av den godaste parfymen du har.
Ta 3 rosor och försök och sätt fast de i famnen på honom så det ser ut som om han håller i dom.
Ta de sista rosorna och ta av bladen och strö över sängen där du tänkt att sätta nallen.
Nallen ska då sitta bland bladen du strött ut, sätt gärna en kudde bakom nallen så att han nu kan sitta stadigt och hålla i rosorna.

Jag lovar dig att hon kommer bli riktigt glad. Skälet till att du ska göra allt detta är just för att alla vet att tjejer gillar rosor. När hon kommer hem så kommer hon väl se nallen, och vad gör tjejer med alla nallar? Jo, de kramar om dom. Och då kommer hon känna att nallen bär på din parfym, vilket direkt får igång henne ännu mer.

Du kan glatt sitta och vänta på att hon ska ringa dig, för det kommer hon göra


Lycka till !
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback