Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-02-02, 15:02
  #1
Medlem
bRoMis avatar
tjosan hoppsan, för ett antal år sen hade jag 2 mix tapes på burken skapade av dj'n alex moreno... de hette :
In The House (Promotion Mix) och Euro Mix (Promo). Jag har googlat och googlat men allt förgäves och hittar inte dessa någonstans, någon vänlig själ som möjligtvis har låtarna att dela med sig eller vet var man kan hitta dom? Tack på förhand
Citera
2010-02-02, 15:23
  #2
Medlem
Awesomes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bRoMi
tjosan hoppsan, för ett antal år sen hade jag 2 mix tapes på burken skapade av dj'n alex moreno... de hette :
In The House (Promotion Mix) och Euro Mix (Promo). Jag har googlat och googlat men allt förgäves och hittar inte dessa någonstans, någon vänlig själ som möjligtvis har låtarna att dela med sig eller vet var man kan hitta dom? Tack på förhand
Förtydliga rubriken med "REQ: Alex Moreno mixtapes".
På hans hemsida så finns Green session 08, Summer sunday 07, Amazing sounds episode 8 och DJ Tiësto warm-up. http://alexmoreno.se/mixsessions.php

Men maila och fråga efter mixtapesen till info@alexmoreno.se
Citera
2017-08-13, 13:48
  #3
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av bRoMi
tjosan hoppsan, för ett antal år sen hade jag 2 mix tapes på burken skapade av dj'n alex moreno... de hette :
In The House (Promotion Mix) och Euro Mix (Promo). Jag har googlat och googlat men allt förgäves och hittar inte dessa någonstans, någon vänlig själ som möjligtvis har låtarna att dela med sig eller vet var man kan hitta dom? Tack på förhand

Jag letar som fan efter dessa mixtapes enligt ovan, är det någon som vet vart jag kan tanka ner dom eller lyssna på dom?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback