Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2004-02-24, 15:58
  #1
Medlem
getosts avatar
Jag talar om tillskott av typen BCAA, protein, kreatin osv. alltså inte steroider.

Någon som kan tipsa om bästa priserna (frakt inräknat)?
Citera
2004-02-24, 16:08
  #2
Avstängd
shakademuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av getost
Jag talar om tillskott av typen BCAA, protein, kreatin osv. alltså inte steroider.

Någon som kan tipsa om bästa priserna (frakt inräknat)?

Alltså tittar du lite längre ner så finns en tråd om detta, fan sök istället för att påbörja massa nya onödiga trådar!
Citera
2004-02-25, 10:34
  #3
Medlem
getosts avatar
Du har rätt

Jag har använt "Sök" för lite av bekvämlighetsskäl. För din taskiga attityd borde du dock få fula fingret, grabben

Jag hittar då ingen tråd som ger svaret på var man hittar billigaste kosttillskotten. En massa diskussioner kring kosttillskott, doseringar och effekter, men ingen som tipsar om just det jag efterfrågar, så frågan kvarstår...........var finns de billigaste tillskotten, ni som handlat?
Citera
2004-02-25, 11:14
  #4
Medlem
Capones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av getost
Jag har använt "Sök" för lite av bekvämlighetsskäl. För din taskiga attityd borde du dock få fula fingret, grabben

Jag hittar då ingen tråd som ger svaret på var man hittar billigaste kosttillskotten. En massa diskussioner kring kosttillskott, doseringar och effekter, men ingen som tipsar om just det jag efterfrågar, så frågan kvarstår...........var finns de billigaste tillskotten, ni som handlat?

Jag handlar billigast av en kille på gymet som köper in stora mängder från olika leverantörer.

Den billigaste affären på nätet (som jag känner till) är www.gymgrossisten.com
Citera
2004-02-25, 12:50
  #5
Medlem
getosts avatar
Tackar Capone-mannen

Det ser ju bra ut, särskilt med tanke på frasen "Fri frakt på allt under februari" ; )
Citera
2004-02-27, 14:19
  #6
Medlem
Naud-s avatar
dom är billigast jag har kollat runt en hel del
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback