2010-02-04, 22:49
Medlem
Modifys avatar
Kan mycket väl vara kräm i New Dawn.
Kikade in hos Alibongo för ett antal veckor sedan och läste lite recensioner om deras nya mixar.
Deras nya generations "Tribal Warrior Ultimate" fick 4 av 5 stjärnor och var i klass med den olagliga varianten, så give it a try.
Citera
2010-02-05, 13:59
Medlem
BeroendeAvAllts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haiti
tänk innan du skriver, människa

Får jag fråga vad i helvete är det för fel på dig? Varför skulle det vara något fel att sprida sidan vidare?

Har du inte märkt att 90% av dom som skrivit i tråden håller med mig och andra som tycker det är OK att "outa" sidan? IDIOT½!!!!!!!!!!!!
Citera
2010-02-05, 14:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BeroendeAvAllt
Får jag fråga vad i helvete är det för fel på dig? Varför skulle det vara något fel att sprida sidan vidare?

Har du inte märkt att 90% av dom som skrivit i tråden håller med mig och andra som tycker det är OK att "outa" sidan? IDIOT½!!!!!!!!!!!!

är du så trög att du inte förstår varför man inte ska skylta med sidan??

att "90 %" är idioter som inte fattar att man inte ska skriva ut eftersom samtliga p12 med en dator hittar ställen att köpa redskap till osv då, vill du att sidor ska sluta skicka varor till sverige helt eller?
Citera
2010-02-05, 16:08
Medlem
Lilabanans avatar
Haiti

Sidan säljer glasprylar, frön etc, varför ska den vara hemlig?

Rikspucko... Inte som att polisen kommer lägga ner resurser på att lägga ner en engelsk sida som ENBART säljer lagliga saker.
Citera
2010-02-05, 17:52
Medlem
BeroendeAvAllts avatar
Citat:
är du så trög att du inte förstår varför man inte ska skylta med sidan??

att "90 %" är idioter som inte fattar att man inte ska skriva ut eftersom samtliga p12 med en dator hittar ställen att köpa redskap till osv då, vill du att sidor ska sluta skicka varor till sverige helt eller?

Då tycker jag att vi tar och stänger ner Google och alla andra sökmotorer för gott! För där kan ju alla P12 hitta till diverse olämpliga sidor..
Citera
2010-02-05, 18:05
Medlem
miaroses avatar
Hahaha TS verkar ju vara en riktigt stor idiot, faktiskt. Aldrig hört talas om att all reklam är bra reklam?
Citera
2010-02-05, 21:24
Medlem
Roll8ors avatar
Citat:
vill du att sidor ska sluta skicka varor till sverige helt eller?

Varför skulle dom sluta sälja till Sverige? Allt som finns där är lagligt att köpa. Det är Europas största (?) online-smart/headshop. Vad är det du inte förstår?

Citera
2010-02-05, 21:38
Medlem
_abous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lilabanan
... Inte som att polisen kommer lägga ner resurser på att lägga ner en engelsk sida som ENBART säljer lagliga saker...
Och verkligen inte för att länken postas på Flashback, dom har redan stenkoll på alla hemsidor, även dom "hemliga" som bara PM´as.
Citat:
Ursprungligen postat av miarose
Hahaha TS verkar ju vara en riktigt stor idiot, faktiskt. Aldrig hört talas om att all reklam är bra reklam?
Det där är ju dock ett falskt påstående, framtaget av folk med dåligt rykte som vill tro att så länge folk i alla fall pratar om dom är det bra, även om det som sägs är att dom är idioter
Citera
2010-02-06, 17:28
Medlem
Phibers avatar
Alla som säger att de bara säljer lagliga saker till Sverige har fel, EDIT har nu börjat sälja Star Dust och andra badsalt.
Citera
2010-02-06, 18:12
Medlem
Modifys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phiber
Alla som säger att de bara säljer lagliga saker till Sverige har fel, EDIT har nu börjat sälja Star Dust och andra badsalt.

Jo precis. När det gäller badsalt så stämmer lagarna i England inte överens med Sverige.
Har för mig att t.ex. Butylone fortfarande är lagligt i England, men narkotikaklassat i Sverige sedan några dagar tillbaka.
Citera
2010-02-06, 18:17
Medlem
ultraprutts avatar
Haiti din 12-åring, de e skillnad på att skriva ut adressen till Everyonedoesit och Bengans Privata Bensoshopp. Stick nu.

www.everyonedoesit.co.uk
www.everyonedoesit.co.uk
www.everyonedoesit.co.uk
www.everyonedoesit.co.uk
www.everyonedoesit.co.uk
www.everyonedoesit.co.uk
Citera
2010-02-06, 20:29
Medlem
InTheFleshs avatar
Citat: