Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-05-16, 02:35
  #2629
Medlem
Toolmans avatar
Snigeldynamit är lösningen på dina problem. Fyller alla öppningar i motorn, påfyllning olja, tändstiftshål.

http://www.finja.com/snigeldynamit%C2%AE-p.100.1001
Citera
2016-06-08, 23:12
  #2630
Medlem
Djävulskap - Vad skall man göra?

Hej

En vän till mig vart allvarligt skadad fysiskt av en person.
Han vart dömd i tingsrätten men därefter friad.

Vad kan man göra för sattyg utan att han märker att det är jag som utför dem.

Alla förslag är välkomna
Citera
2016-06-25, 03:10
  #2631
Medlem
Ghurps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mustalainen
Hej

En vän till mig vart allvarligt skadad fysiskt av en person.
Han vart dömd i tingsrätten men därefter friad.

Vad kan man göra för sattyg utan att han märker att det är jag som utför dem.

Alla förslag är välkomna

Ta reda på när han inte är hemma. Öppna brevinkastet. Sen väljer du vad du vill slänga in. Allt från npt som inte röknas för broty till mordförsök till exempel bensin. Tänk på grannarnq dock.

Eller ta reda på hans person nummer lägg massa ordrar av diverwe shoppqr på han

Gör det från en allmän dator så du inte kan spåras såklart
Citera
2016-08-19, 10:38
  #2632
Medlem
joelss avatar
En helt random snubbe har skrivit till mig på facebook och kallat mig för en fitta. Naturligtvis tar jag en printscreen på detta och skickar till hans fru och ber henne tänka efter på vilket val av man hon har gjort.

Karln ringer mig senare och hotar med att komma och knulla mig om nio dagar. Jag har alla hans nummer samt adress. Var lämnar jag detta? Ser att det är förbjudet på 4chan nuförtiden.


tack på förhand
Citera
2016-08-19, 18:23
  #2633
Medlem
Stess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joels
En helt random snubbe har skrivit till mig på facebook och kallat mig för en fitta. Naturligtvis tar jag en printscreen på detta och skickar till hans fru och ber henne tänka efter på vilket val av man hon har gjort.

Karln ringer mig senare och hotar med att komma och knulla mig om nio dagar. Jag har alla hans nummer samt adress. Var lämnar jag detta? Ser att det är förbjudet på 4chan nuförtiden.


tack på förhand

Ptja, det har väl aldrig hindrat någon tidigare? Gör det lite snyggt med en screenshot där man kan ana numret i bakgrunden så huvudfokus är något annat eller ta en ban?
Citera
2016-10-10, 16:54
  #2634
Medlem
darksecrets avatar
Hej! Jag har ett jätte problem med en granne. Jag kan inte riktigt gå in på vad som har hänt för då skulle jag outa mig alldeles för mycket.

Jag behöver era smarta hjärnor på hur man kan hämnas och skada denne person så mycket som möjligt, utan att det kan kopplas till mig. Kom gärna inte med stoppa lim i nyckelhål och såna små saker. Jag pratar om mycket större hämndaktioner. Gärna så allvarligt som möjligt med minsta möjlighet att åka fast?!
Citera
2016-10-29, 18:55
  #2635
Medlem
Testa med surströmming i brevlådan till lägenheten. Det går inte att bo där efteråt. Hur mycket man än gnuggar golvet nedanför insidan av dörren så stinker det.
Citera
2016-10-30, 08:25
  #2636
Medlem
Jag vill hämnas en anti psykiatrisk psykolog som vägrade att remittera mig till öppenvården.
Tvingade mig att prata barndom mesans jag led fruktans värt.
Han bor på en gård samt har hästar.
Citera
2016-11-17, 13:42
  #2637
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mikael2
Jag vill hämnas en anti psykiatrisk psykolog som vägrade att remittera mig till öppenvården.
Tvingade mig att prata barndom mesans jag led fruktans värt.
Han bor på en gård samt har hästar.

Döda hans hästar?

eller är det olagligt?
Citera
2016-11-17, 15:04
  #2638
Medlem
Florencedemons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joakim-bausser
Döda hans hästar?

eller är det olagligt?
Hur pantad är du? Nej det är väl klart att det är helt lagligt, varför inte skjuta hans kärring också?
Citera
2016-11-18, 00:14
  #2639
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florencedemon
Hur pantad är du? Nej det är väl klart att det är helt lagligt, varför inte skjuta hans kärring också?

Det ska självklart se ut som en olyckshändelse.
Citera
2016-11-20, 07:51
  #2640
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joakim-bausser
Döda hans hästar?

eller är det olagligt?
Vad har hans hästar gjort mig?
Med klister, lackspray, surströmming kommer man långt.
Gubben har inte ens bett om ursäkt.
Han har gjort en hel del skada.
Det är bara några få maktmissbrukare inom vården som jag hr otalt med ,hämnas inte på vanligt folk samt vänner
__________________
Senast redigerad av mikael2 2016-11-20 kl. 07:54.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback