Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-07-09, 20:33
  #2569
Medlem
Sleepyoh22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WykkedWitch
Mötte arab-Said vid porten nyss. Han skyndade sig med magnetlåset och öppnade porten åt mig.

Iofs tog han inte hissen upp med mig, utan ringde nån. Pladdrade fort och hetsigt på utrikiska.
Men det kanske bara var ett normalt samtal i all vänskaplighet. Ni vet hur det kan låta..,de kan låta som om de skriker, "jag skall mörda dig din jäävel %%## Pitchxka tomaadre charmutha!!! när de egentligen säger, "godnatt mamma, jag älskar dej..

Hehe det var faktiskt ganska skönt gjort av er, även om jag tycker ni var dom som hade fel från början så är det ändå inte ok att hota, så kan förstå att det är skönt att ha visat att han inte kan komma och skrika och hota och hålla på. Hade han frågat snällt första gången hade du säkert sänkt lite så hade problemet varit ur världen.

Nu är det ur världen för dig iallafall!
Citera
2015-07-10, 13:56
  #2570
Medlem
TJudges avatar
Hej jag har en kompis som behöver hjälp med att hämnas på någon.

Denna person bor i en lägenhet, portdörren är öppen för det mesta så man kommer in i trapphuset.

Min kompis vill ha någon illaluktande vätska som man kan ha i en plastflaska?
Surströmming funkar fint men smörsyra? Hur äckligt luktar smöret om jag har det i en glasburk på balkongen i en månad nu när det är som varmast?

Vätskan ska ner i brevlådan så det inte går att bo kvar i lägenheten..
Citera
2015-07-10, 15:08
  #2571
Medlem
McCarthy01s avatar
Köp nåt kilo räkor och låt dem stå framme i värmen ett par dagar, sen öser du i lite i en flaska med vatten. Luktar för jävligt, jag lovar.
Citera
2015-07-13, 14:06
  #2572
Medlem
Surströmming i luftintag, låsa för dörren med klister ,spraya på dörren ditt budskap.
Barnbajs i dörren ,olja på gräsmattan.
Tack för senast eller annat.
Spraya vad personen gjort över halva stan ,samhället.

Jag hämnas endast på maktmissbrukare som gjort mig illa.

Dom andra pratar jag med.
__________________
Senast redigerad av mikael2 2015-07-13 kl. 14:13.
Citera
2015-07-17, 02:58
  #2573
Medlem
Onanikrems avatar
Inget jag skulle göra mot någon människa alls,, men, köp en tvåkilos hel bit fäsk omarrinerad fläskkarre i vacumplast, låt den ligga framme i solen en vecka eller två så så plasten nästan exploderar, ta på dig gasmask och skär tjocka grillskivor av den som du släpper ner i brevinkastet.. häll det vattniga grågröna spadet efter.
Råkat köpa en sån bit en gång, när jag öppnade så blev köttet grönt på en kvart och jag kräktes..
Ändå var påsen inte som en ballong, men det måste legat i solen lääänge.
Citera
2015-09-07, 01:54
  #2574
Medlem
Prank

Hej, tänkte pranka min syster och har inte några bra ider. Tänkte ifall nån av er har några bra tips man kam göra på henne?😊
Citera
2015-10-04, 16:01
  #2575
Medlem
Ja nu behöver även jag jävlas. Har fått lära mig att muntliga avtal är svåra att bevisa. En norrman i Oslo behöver jag nu jävlas med, jag har namn och adress. Vad gör man nu? Jag är själv inte i närheten och vill inte syssla med något olagligt, men gärna jobbiga beställningar och annat i hans namn.
Citera
2015-10-15, 20:18
  #2576
Medlem
Loquitas avatar
Lång historia kort;
Anmälde f.d hyresgäster som inte betalat hyran till fogden, fick rätt, och nu har jäveln slutat arbeta så inget kan dras från hans konto..
Vad ska jag göra?
Citera
2015-10-16, 23:46
  #2577
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Loquita
Lång historia kort;
Anmälde f.d hyresgäster som inte betalat hyran till fogden, fick rätt, och nu har jäveln slutat arbeta så inget kan dras från hans konto..
Vad ska jag göra?


Ge han en rak höger på hans näsa?

Prata med han?

Glöm hela saken? Jag tycker du skriver lite flummigt
Citera
2015-10-17, 19:22
  #2578
Medlem
Loquitas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Money4life
Ge han en rak höger på hans näsa?

Prata med han?


Glöm hela saken? Jag tycker du skriver lite flummigt


Då åker jag in

Gjort, säger att han ska betala, men gör det inte

Glömmer aldrig, fan 60.000:- det handlar om! Vad är flummigt? Jag kan utveckla om du vill
Citera
2015-10-21, 16:20
  #2579
Medlem
McCarthy01s avatar
Jag vill säga ett ord till de som anser att man inte bör hämnas, då de ofta lever efter principen "Det man ger får man tillbaka". Okej, men det mest rättvisa är väl om den som gjort någon illa får tillbaka för det han har gjort, om man ser till den "universella lagen" som många förståsigpåare åberopar i sådana fall.

Om jag hämnas på en person som gjort mig illa eller förstört mitt liv så pass att jag mår mycket dåligt och har svårt att gå vidare med mitt liv, är det då inte fullt berättigat att jag hämnas på personen för att denne själv ska få känna hur det känns? "Det man ger får man tillbaka" borde ju gälla även dem?

Ofta går sådana skitstövlar fria och behöver aldrig känna av något straff. Det är helt fel att vända andra kinden till i sådana lägen, anser jag.
Citera
2015-11-17, 22:44
  #2580
Medlem
Niggerbullens avatar
Har en f.d bekant jag lessnat rejält på, trots att jag upprepade gånger gett honom chanser och senare sagt upp bekantskapen så fortsätter han involvera mig i sitt liv med groteska lögner som den sjuka mytoman han är.

Detta är otroligt enerverande och folk undrar vad både han och jag håller på med Den senaste incidenten fick bägaren att rinna över.

Eftersom det vore alldeles för uppenbart om jag gick och slog in hans fula ansikte med en hammare, dessutom alldeles för billig utväg för hans del så har jag kommit på en mer diabolisk plan:

Ska helt enkelt börja beställa heroin till killen då han är svag för droger och det är således en väldigt öm punkt. Planen är att handla från utlandet med bitcoins. Hur det än går är det en win-win situation, tar tullen grejorna får han problem. Levereras skiten så hamnar han ännu längre ner i beroendet och mår ännu sämre. En långsam död.

Är medveten om att det kommer kosta mig skapliga belopp ganska omgående men det är det värt.

Är jag larvig och borde gå och lägga mig eller kan det fungera? Allt detta är bara rent hittepå från min sida såklart.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback