Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-01-31, 22:09
  #1
Avstängd
-Gudfadern-s avatar
Tjena!

Sorry om de här är fel forum, då får gärna mod flytta på den. Jag har prövat att söka, men hittade inget som hjälpte mig. Mina frågor är

Hur mycket tror ni jag får för skiten om ja lämnar in de på Game/Eb-games?

Är de bättre att sälja de privat (tex via Blocket)?


Jag har:

Playstation 2 (det lilla)
2 Handkontroller
1 Guitar Hero-kontroll (gitarr)
Guitar Hero 2 & 3
God Hand
Killzone
Pes 5
Alphine ski racing 2007
American Chopper


Om ni inte vet exakt får ni gärna tippa puss på er!
Citera
2010-01-31, 22:11
  #2
Medlem
Naikons avatar
Sälj PRIVAT. Spelbutikerna är väl kända för att köpa begagnade spel för en tjugolapp, och slänga upp dem för en femhundralapp.
Citera
2010-01-31, 22:15
  #3
Medlem
wAkE-uPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Gudfadern-
Tjena!

Sorry om de här är fel forum, då får gärna mod flytta på den. Jag har prövat att söka, men hittade inget som hjälpte mig. Mina frågor är

Hur mycket tror ni jag får för skiten om ja lämnar in de på Game/Eb-games?

Är de bättre att sälja de privat (tex via Blocket)?


Jag har:

Playstation 2 (det lilla)
2 Handkontroller
1 Guitar Hero-kontroll (gitarr)
Guitar Hero 2 & 3
God Hand
Killzone
Pes 5
Alphine ski racing 2007
American Chopper


Om ni inte vet exakt får ni gärna tippa puss på er!
Ville bara säga att Ebgames har ett erbjudande: Lämna in en Ps2 och 5 spel + 800kr så får du en xbox 360 elite. Om du inte är intresserad av en xbox så tror jag att du får mer pengar av att sälja xboxen än alla dina spel?
Citera
2010-01-31, 22:16
  #4
Medlem
Jesusvodkas avatar
Sälj över blocket, spelbutiker brukar aldrig ge mer än 25 - 30 % av priset för ett nytt. Även om du köpte det igår.
Citera
2010-01-31, 23:32
  #5
Avstängd
-Gudfadern-s avatar
Tack för alla svar.. Xbox elite har jag redan. Det används dagligen. Är iof sugen på ett psp eller ps3 slim, finns de inga schyssta erbjudanden där?

Men OM ja säljer skiten på blocket eller dylik istället. Hur mkt kan ja ta för de?
Citera
2010-02-01, 11:40
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wAkE-uP
Ville bara säga att Ebgames har ett erbjudande: Lämna in en Ps2 och 5 spel + 800kr så får du en xbox 360 elite. Om du inte är intresserad av en xbox så tror jag att du får mer pengar av att sälja xboxen än alla dina spel?

Jag ringde och kolla med gamestop här i min stad och dom sa att dom inte kör med det erbjudandet längre? Men har hört en del som har bytt in sitt ps2 bara dom senaste dagarna. Vet du om dom kör med det bara på vissa affärer? Isåfall vilka, är väldigt sugen på att byta in mitt ps2 mot ett xbox!
Citera
2010-02-01, 15:40
  #7
Medlem
wAkE-uPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av burnko
Jag ringde och kolla med gamestop här i min stad och dom sa att dom inte kör med det erbjudandet längre? Men har hört en del som har bytt in sitt ps2 bara dom senaste dagarna. Vet du om dom kör med det bara på vissa affärer? Isåfall vilka, är väldigt sugen på att byta in mitt ps2 mot ett xbox!
Det var inte jag som utnyttjade erbjudandet för att jag redan har en Xbox halo, men det var min rumskamrat som gjorde det. Bor du i Stockholm? Han gjorde iaf. utbytet i Skärholmens centrum och enligt honom så gäller erbjudandet fortfarande i deras butik där
Citera
2010-02-01, 15:54
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wAkE-uP
Det var inte jag som utnyttjade erbjudandet för att jag redan har en Xbox halo, men det var min rumskamrat som gjorde det. Bor du i Stockholm? Han gjorde iaf. utbytet i Skärholmens centrum och enligt honom så gäller erbjudandet fortfarande i deras butik där

Jaha jaha. Nej stockholm är lite för långt bort för ett xbox Bor i Värmland!
Citera
2010-02-01, 17:29
  #9
Medlem
Mr.Fredriks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Gudfadern-
Tack för alla svar.. Xbox elite har jag redan. Det används dagligen. Är iof sugen på ett psp eller ps3 slim, finns de inga schyssta erbjudanden där?

Men OM ja säljer skiten på blocket eller dylik istället. Hur mkt kan ja ta för de?

Byt in och sälj den på blocket?
Citera
2010-02-01, 20:33
  #10
Medlem
wAkE-uPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av burnko
Jaha jaha. Nej stockholm är lite för långt bort för ett xbox Bor i Värmland!
Hahah okej då
Har tyvärr ingen information om vad för erbjudanden EbGames-butikerna i Värmland har
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback